♡56♡

217 13 0
                                    


~На следващия ден~

Г.Т Т/И

Днес станах рано. Започнах да чистя и да оправям. Разглеждах различни рецепти, за да съм сигурна какво да сготвя. Наистина се притеснявах. Как ли ще кажем на г-н и г-жа Мин?

Дали ще се зарадват? Ама защо пък да не се? Г-жа Мин каза, че иска внуци и питаше Юнги кога ще ми предложи. Колкото и да знаех, че ще се зарадват пак ми беше притеснено.

Трябва да им обясним и за моите родители и ситуацията със сватбата и бебето, но мисля, че ще ни разберат, защото ако и те бяха на мястото на родителите ми, не мисля, че щяха да одобрят ситуацията.

Днес станах в 6:30. Ако Юнги разбере, че съм станала рано и то, за да оправям ще ми се скара много, но се налага. Какво да се прави?!

Вече беше около 8:00, а аз продължавах да оправям и да се чудя какво да сготвя. Разгледах много рецепти и харесах няколко, но реших, че днес трябва да сготвя много неща, за да се представя още по-добре.

~Skip time~

Г.Т Т/И

След 2 часа чистене и оправяне, разглеждане и тем подобни, седнах за почивка. Както си седях на дивана и реших да звънна на Криси и започнахме да си приказваме.

Тя ми казваше, че няма смисъл да се притеснявам, защото си личи, че родителите на Юнги ме харесват и се радват, че сме заедно. Аз и обяснявах как съм наясно с това, но все пак се притеснявам.

Помолих я да дойде да ми помогне с готвенето и тя прие. Казах й да забере и Джънгкук, за да ги пратим с Юнги да купят неща от магазина и тя каза, че до 30 минути ще е тук.

Аз де качих горе и влезнах в стаята. Отидох до леглото и легнах внимателно върху Юнги, а той си сложи ръцете на кръста ми и ме прегърна. Започнах да го целувам навсякъде и да оставям мокри целувки по врата му, а той се усмихваше със затворени очи.

- Бебе, трябва да ставаш!- казах аз и го погалих по бузките, а той изпуфтя.

- Налага ли се?- попита ме той и започна да ме целува по устните.

- На...ла..га... се!- казах накъсано през целувките му, а той се засмя.

- Защо се налага?- попита ме той, като отмести няколко кичура коса зад ухото ми.

- Защото ще излизаш с Джънгкук.-лазах аз.

- Какво?!- извика се той шокирано.

You Will Give Up// M.YG [ЗАВЪРШЕНА]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang