İşimi bitirince ayağa kalktım. Ağlamam bir türlü dinmiyordu. Yere dizlerimin üzerine çöktüm. Önünde eğildim. Affetmeyeciğini her ne kadar bilsem de elimden başka bir şey gelmiyor.
"Bu saçmalıklarını git bir başkasına yap." Ayağa kalkıp göz yaşlarımı sildim yine. Yavaş adımlarla kapıya gidip kulpu tuttum. Derin bir nefes almak istesem de göğüs kafesime batan acı bunu engelliyordu. Göz yaşlarım çoğaldığı sırada kapıyı açıp odama koştum. Kendi odama geçip duvarın dibine sırtımı yaslayarak oturdum. Bir süre duvara baktım öylece. Kalbimin acısı hiç geçmeyecek mi?
Birkaç saat sonra gelen ses ile kafamı dizlerimden kaldırıp yukarı baktım. Yoongi yüzüme bile bakmadan ağır adımlarla yaklaştı. Gözlerim silmekten acımaya başlamışlardı artık ama yeniden koluma sildim göz yaşlarımı.
"Artık intikamımı aldım eve gitmekte özgürsün." buz gibi konuşuyordu çok katıydı.
Kafamı aşağı yukarı salladım ağır ağır. Artık bana ihtiyacı yoktu. Hoş hiçbir zaman olmamıştı zaten. Dolaba gidip bir kaç parça kıyafet için kıyafet ve kumaş çıkarttım. Yolda başıma bir şey gelebilir. Banyoya geçip giyindim.Banyodan çıktığımda hala orada duruyordu. Yere bakıyordu. Ellerini yumruk yapmış sıkıyordu. Yanına gidip elini tuttum. İrkilip ellerimize baktı ama elini çekmedi.
"Affet diyemiyorum. Bunun yanında özrü bile bir hiç yaptığımın. Ama inan bana kalbim sonsuza kadar bu acı ile kalacak. Evet sana aşık değilim ama bil sana sonsuz saygı duyuyorum. Bu zamana kadar yaptığın her şey az. Sen beni öldürmedin bile. Babamı öldürselerdi ne yapardım bilemiyorum bile." elimi yanağına koyup baş parmağım ile okşadım.
Sert adamın yüzü kedi yavrusu gibi yumuşacıktı. Gözleri benim gözlerimle buluştu sonunda. Bana bakmasına karşı tebessüm etsem de gözümden bir yaş damla düştü. Gözlerimi kapatıp hafif parmak uçlarıma yükseldim. Yanağına tüğ kadar hafif bir buse kondurdum. Geri çekilip elini bıraktım. odadan çıkıp korumalarımın yanına gittim. Her ne kadar zor da olsa gitme vaktiydi. 2 gün önce olsaydı belki de havalara uçardım ama şimdi kalbim burada kalmak isiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi Şifacı ve Katil (Tamamlandı)
Fanfiction"Beni öptüğünde sana ait oldum Maria.." ___ "Hatırlıyor musun? İstediğim bir şeyi yapmak için söz vermiştin." "Evet." "Benim olmanı istiyorum." ___ Tüm hayatının yalandan ibaret olduğunu bilmeden yaşayan masum ama asla pes etmeyen güçlü bir kızın hi...