Atlı arabadan inince benim dörtlü koşarak buraya geldi.
Jungkook- "Yah! Maria çok korktum." diyerek sıkıca sarıldığın da ben de gülerek ona karşılık vermiştim. Yoongi'nin öksürüşünü duymam ile göz devirerek geri çekildim.
"Ben de sizi özledim çocuklar."
Namjoon- "Böyle kaytaramazsın Prenses!" dudaklarımı büzerek konuştum.
"Ama-" Yoongi dudaklarıma buse kondurup geri çekilince şaşkınlığım ile birlikte ona baktım. O ise önemsemeden etrafa göz gezdiriyordu.
"Yah! Ne yapıyorsun?" bana bir bakış atıp yine başka tarafa baktı. Omuzlarını da kaldırıp geri indirdi çocuk gibi.
"Sana dudak büzme demiştim." bu rahatlık nereden geliyor?
Hoseok- "Oo birileri koca adayını seçmiş bile." dediğin de gözlerim Min Ji'ye kaymıştı Namjoon'un elini tutmuş oynuyordu.
"Min Ji neden konuşmuyorsun?" omuz silkip kafasını yana çevirdi.
"Anladım triplisin tamam ben alırım gönlünü senin." diye güldüğüm de gözleri sonuna kadar açık olan Jungkook dikkatimi çekti. Baktığı yere baktığım da Yoongi'nin korumalarından birine bakıyordu. Ağzını kapatsa keşke! Kız da güzelmiş ama yaparım ben bunları. Gerçi kız çok ciddi duruyordu ama olsundu.
____
Yoongi ile el ele salona adım attık. Annem olsa da ondan korkuyordum. Yoongi elimi daha sıkı tuttu ve güven vermek istercesine güldü. Her ne kadar korksam da gülümsemesi yüzüme bulaşmıştı.
Kraliçe- "Bakıyorum da koca adayını seçmişsin. Ama o listede yoktu." diye sinirli olduğunu belli eden bir ses tonuyla konuşunca ağzımı bile açamadan öylece yere bakmıştım.
Yoongi- "Kızınız benim karım!"
Kraliçe- "KES SESİNİ! Onun ne yapacağına ben karar veririm!"
Yoongi- "Annemi öldürmesine de karar verdiğiniz gibi." Ne? Başımı hızla Yoongi'ye çevirdiğim de olayın gerçekliğini doğrulamaya çalışıyordum. 1 Bu doğru mu? 2 Yoongi, annemin öldürdüğüne nereden kanaat getirmişti? 3 Onun annesini ben öldürmemiş miydim? 5 Neden hiçbir şey hatırlamıyorum?
Ellerim titrerken bacağımın daha fazla beni taşıyabileceğini sanmıyordum. Öylece Yoongi'ye bakıyordum. Annem mi yapmış? Katı biridir dedim ama bu bu kadarı çok fazla.
Kraliçe- "Kimse sana inanmaz!" şaşkın bakışlarım bu sefer annemi bulduğun da beynim de fırtınalar kopuyordu. Cidden annem mi yapmıştı?
Yoongi- "Başkasının inanmasına gerek yok! Ben biliyorum.. Bu bana yeter. Beni ve karımı rahat bırak!" diye dişlerinin arasından konuşunca Yoongi'nin elini daha sıkı tuttum. Ona inanıyordum. Ona annemden daha fazla inanıyordum. Bu yanlıştı ama kalbim ona bağlanmıştı ve şüphesiz bir biçim de ona tutunmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi Şifacı ve Katil (Tamamlandı)
Fanfiction"Beni öptüğünde sana ait oldum Maria.." ___ "Hatırlıyor musun? İstediğim bir şeyi yapmak için söz vermiştin." "Evet." "Benim olmanı istiyorum." ___ Tüm hayatının yalandan ibaret olduğunu bilmeden yaşayan masum ama asla pes etmeyen güçlü bir kızın hi...