Kapıyı açmaya o kadar çok korkuyorum ki? Bunca zaman o kadının annem olmadığını nasıl anlamadım? Bir cadının beni yönetmesine izin vererek onlarca kişiyi öldürdüm! Annem her şeye rağmen hala beni sevecek mi?
Aklım o kadar çok dolu ki ne yapacağımı bilemiyorum. Yoongi ile konuştuktan sonra anneme götürmek istedi beni. Ama korktuğum için hazır olmadığımı söylemiştim. Annem yanıma gelmek istemiş ama ben yüzsüz gibi ret ederek uyumak istediğimi söylemiştim.
Ne uyuma ama! Sabaha kadar ağlamıştım. Yoongi ise beni göğüsün de uyutmuştu. Sabah beni yine anneme götürmek istediğin de hala sakinleşemediğim için önce piyano salonuna götürmüştü. Birlikte piyano çaldıktan sonra beni odaya geri getirmiş pudra ile göz altı morluklarımı kapatmıştı. Bana değer verdiğini hissettirmek beni mutlu ediyordu.
Yoongi'nin elimi güven verircesine sıkması ile korku dolu bakışlarım ona döndü. Geri dönmel istediğim de beni engellemiş anlımdan öperek cesaretimi toparlamamı sağlamıştı.
"O senin annen.. Seni sevmeyeceğini düşünüyorsun ama yanılıyorsun. Bir annenin gerçek sevgisini hissetmekten korkuyorsun ama korkma. Sadece kapıyı aç ve bak. Gerisi ipek söküğü gibi gelecek." hafifçe gülümsediğim de dudağıma masum bir öpücük kondurmuş yine elimi tutmuştu. En sonun da derin bir nefes alarak kapıları araladım.
Oradaydı. Tüm ihtişamlığı ve güzelliği ile peri gibi duruyordu. Bembeyaz elbisesi ile babamın yanın da durmuş güzelliğini dışarı vurarak bana gülümsüyordu. İlk defa gerçek annemi görüyorum ve ona aşık oldum. Gülümsemesi iyice genişlediğin de gözümden yaşlar firar etti.
Üzgünüm Yoongi'nin sürdüğü pudra ama tutamadım göz yaşlarımı.
Kollarını açtığı an dayanamadım ve derin bir nefes alarak koşarak sarıldım ona. Beni sardığı kollar arasında huzur buldum. Kokusu Yoongi'ye aşık olduğum kokusu kadar güzeldi. O benim annemdi!
"Özür dilerim." ağlamaklı ve çatallaşmış sesime rağmen kurabildiğim tek kelimeydi.
"Meleğim seni koruyamamak benim suçumdu." sesi bile meleği andırıyordu. Rüya mı görüyordum?
"Hayır! Sen yeterince acı çektin."
"Ağlama güzel kızım." geri çekilip gülümsedim.
"A-anne piyano çalmasını biliyor musun?" gülümsemesi genişlerken işte şimdi tamım demiştim. Ben artık tamdım.
_____Hızla yataktan kalkıp tuvalete koştum. Midemde ki her şeyi boşaltınca ağzımı yıkayarak çıktım.
Yoongi- "Maria iyi misin?" kapıda telaşla beni bekleyen Yoongi'yi görünce kollarımı güçlükle beline doladım. Beni kolları ile sarıp saçlarımın arasına naif bir öpücük kondurdu.
"İyi misin?"
"Sanırım odada yenilikler yapmalıyız." dediğim de afallayarak geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi Şifacı ve Katil (Tamamlandı)
Fanfiction"Beni öptüğünde sana ait oldum Maria.." ___ "Hatırlıyor musun? İstediğim bir şeyi yapmak için söz vermiştin." "Evet." "Benim olmanı istiyorum." ___ Tüm hayatının yalandan ibaret olduğunu bilmeden yaşayan masum ama asla pes etmeyen güçlü bir kızın hi...