6

1K 58 12
                                    

 Annesini mi çaldım? Off bu ne demek? O gittikten sonra kendi odama geldim. Ama ne oldugunu bir türlü anlamıyorum. Ben ne yapmış olabilirim ki? Annesi kim? Yatakta kendi kendime debelenirken durmayı bırakıp uyumam gerektiğine karar verdim. Yoksa kafayı cidden yerdim. 

Gecelikleri bile garip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gecelikleri bile garip. Fazla kadınsı şeyler giyiniyorlar galiba. Hava da fazla sıcak olabilir içim de sadece çamaşırlarım vardı. Nasılsa tekim diyerek önemsemeden yatağa yattım. Başıma gelen her şeyi düşünürken uyumakta zorluk çeksem de bir süre sonra başırılı olmuştum.

Uykudan uyanmama sebebiyet veren şey kapımın çalmasıydı. Kalkıp üstümü düzelteceğim sırada hızla içeri girdi. Hödük yavaş gel! Kadın var burada!

"Yoongi burası bir kadının odası! Ve izin vermeden giremezsin!" diye sinirle dişlerimin arasından konuştum. O ise düz bir şekilde bana bakıyrdu sanki kendi odasına gelmiş gibi rahattı.

"Bana Yoongi deyip durma veliaht prensim ben. Ayrıca girip giremeyeceğime de ben karar veririm." kollarımı göğüsüm de bağlayıp sordum.

"Neden gecenin bir körü geliyorsun? Sen uyumak bilmez misin? Neden odamdasın?" kapıyı kapatıp önümde durdu.

"Yarın Şifacı kalenin kral ve kraliçesi buraya geliyor. Küçük bir balo var. Nişanlanıyoruz." diye haih bir tebessüm sundu. Tabi bu bile onun alay etme şekilyken sinirle soludum. Ben Evlenmek istemiyorum.

"Bu, bu saatte odamda olmanı açıklamıyor ama. Sabah da söyleyebilirdin." diye iğneleyici bir ses tonu ile konuştuğum da ellerini pijamalarının cebine sokmuştu.

"Geceleri nasıl göründüğünü merak ettim." sinirle güldüm. 

"Hah! Evlensek bile gece beni göremezsin."

"Evet çünkü ben başka kızların odasında olacağım." diye gözlerini kaçırdığın da neden ikidir bunu yaptığını merak ettim. Utanıyor mu filan desem bu odun da utanma filan da yoktur ki1

"Kimin yanında olursan ol. Hatta şimdi git artık." diye işaret parmağımı hızla kapıya tuttum.
Ama bu üstümün hafif açılmasına sebebiyet verdi. Bakiyim evet sütyenim görünüyor harika! Elimle kapatıp korkakça ona baktım. Yutkunarak oraya bakıyordu.

"YAH! ÇIK." kulaklarını kapattı yüzünü buruşturarak.

"Bu ne çirkin bir ses." gideceği sınrada uyumamı bölen şey aklıma geldiği için ona seslendim. Gülerek arkasını döndü.

"Ne oldu gitmemi istemiyorsun galiba." kolundan tutup yatağa oturtup yanına oturdum.

"Oha!" aşırı tepkisine göz devirdim. Ellerinin birini avuçlarım arasına hapsedip gözlerinin içine baktım. O ise aşırı derecede şaşkın duruyordu. 

"Yoongi hani dedin ya annemi aldın diye. Bu ne demek oluyor?" Sadece ellerimize bakıyordu. Ben de tedirgince elimi geri çektim. Sonra gözlerini benimkiler ile buluşturdu.

Min Yoongi Şifacı ve Katil (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin