15

846 62 6
                                    

"Maria bana bak sakın bana evleneceğini söyleme. Sen zaten benimle evlisin." Yatağın yanlarında karşı karşıya durmuş bağırıyorduk birbirimize. 

Yani aramızda ki tek engel yataktı ve o da olmasaydı belki de Yoongi'ye karşı bile koyamayacaktım. İnsan sevdiği adama nasıl karşı gelebilir ki? Derin bir nefes alıp daha sakin konuşmam gerektiğine karar verdim.

"Veliaht prens sen beni kaleden kovduğun gün zaten evliliğimiz bitti. En azından insanların gözünde öyle. Kraliçe yarın evrak işlemlerini de halleder." omuzlarını düşürünce içimin burkulduğunu hissettim.

"Sen peki? Evlenecek misin? Benden başka biri ile mi evleneceksin?" diye kendini gösterdiğin de bu konuşmanın son bulması için en net cevabı verdim.

"Evet."

"Hayır." diye direttiğin de sinirlendiğini anlasam da yine acımı içime gömerek ağzımı araladım.

"Evet."

"HAYIR!" Yuh kükredi resmen. Biraz irkilsem de geri çekilmedim. Sanırım biraz kalp kırıcı olacaktı ama üzgünüm Yoongi..

"Seni ne ilgilendirir Anlamıyor musun? Sen artık burada bile olamazsın." beklediğimden daha nazik konuşsam da;

éMaria?é bana hayal kırıklığı ile bakıyor olması işte içimi bin parçaya bölmüştü. Ne yaptım ki şimdi? Yalan mı yani? Sinirle saçını çekiştirdi. Yatağa girip üstümü örttüm. O da yavaşça yatağa girdi ve bir süre öylece oturdu. En sonun da yatarak yavaşça bana döndü. Bir eli başının altında iken diğer eli ile elimi tuttu. 

"Maria?" Sesi o kadar kısık ve boğuktu ki bir an kendi ismimden etkilendim yalan yok!

"Hımm."

"Başkası ile evlenmek istiyor musun?" diye gözlerimin içine bakarak sorduğun da gözlerinin için de kaybolmak istedim. Eskisi gibi boşluğu değil sonsuzluğu andırıyordu. Milyonlarca yıldızın buluştuğu kara bir sonsuzluk. Parlıyordu artık gözleri.

"Hayır." dedim kendimden bile beklemediğim dürüstlükle. 

"O zaman neden kabul ettin?"

"Eğer kraliçeye karşı çıkarsam güçsüz kalbim bir darbeyi daha kaldıramazdı. Eskiden karşı çıkabilecek gücüm vardı. Ama artık yok." Son cümlemi kısık söylediğim de elimi bırakıp beni izledi bir süre. Kollarını açarak beni kucağına çekti ve kafamı göğüsüne yatırıp saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu.

 Kollarını açarak beni kucağına çekti ve kafamı göğüsüne yatırıp saçlarımın arasına bir öpücük kondurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Maria sevmediğin biri ile evlenemezsin."

"Buna mecburum."

"Buna izin vermeyeceğim. Yine benim karım olacaksın." gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım. Onun sözleri kalbimi sıcacık hissettirirken, kalp atışlarının ritmi de ruhumu iyi hissettirmişti.

____

Buda ne? Garip bir şey. Tavşan olabilir mi?

 Tavşan olabilir mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Min Yoongi Şifacı ve Katil (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin