Min Ji- "Ama biz-" Min Ji yere bakarak korkuyla konuşmaya başladığın da sözünü kestim.
"Min Ji bahane üretme sende seviyorsun Namjoon'u hepimiz biliyoruz. Korkuyorsun sadece. İlerde kavga edip ayrılmaktan korkuyorsun. Bir daha eskisi gibi olamayacağınızdan korkuyorsun."Jungkook- "Yürü, Maria."
Namjoon- "Bu duygusal konuşmayı şimdi benim yapmam gerekmiyor mu?" Min Ji kalkıp gidecekken gözümle kız gidiyor gibisinden o tarafı işaret ettim.
Namjoon kolundan tutup kendine çektı ve dudaklarını birleştirdi. Biz heyecandan hoseok ve jungkook ile birlikte birbirimize sarılmış onlara bakıyorduk. Bir süre sonra Min Ji'de karşılık verince aynı anda çığlık attık. Ama arkaya sırt üstü düştük. Kalbim çok acıdı ya! Bir anda havaya uçtum. Oha lan ne oluyor?
"Oha! Yoongi bu ne güç."
"Bu ne sorumsuzluk. Bir prensesin bu şekilde durması normal mi?" Diyerek kızmaya başladı.
"Bu seni ilgilendirmiyor ya sessizce bize katılırsın ya da odana gidersin." Sinirle yere oturup bacaklarını bağdaş kurdu. Kollarını da göğüsün birleştirdi. Az önce çocuğuma kızmış anne gibi hissettim kendimi.
"Tamam oturun hadi." sessizce yerlerimize kurulduk. Herkes birbiri ile bakıştı. Simdi ne olacak gibisinden. En iyisi Yoongiyi buradan götürmek.
"Uykum geldi benim."
Jungkoom- "İyi geceler prensesim." Gülümseyip yanağina öpücük kondurdum. Ne yapayim çok tatlı.
Yoong- "Yavaş! Sadece beni öpebilirsin."
"Off." Yoongiye göz devirip odaya adımladım. Yatağa girdiğimde ayakta duruyordu.
"Birlikte mi uyuyacağız?"
"İstersen gidebilirim prens.
"Eskiden tam tersi için kızıyordun." diye söylenerek hızla yatağa girdik. Bu tatlılığına gülsem de belli etmemeye çalıştım.
"Neyse uyu artık." Diyerek arkamı döndüm.
"İyi geceler Maria." Neden bilmem ama adımı seslenince kalbim yumuşatılıyor.
_____
Sabah göğüsümde hissettiğim el ile uyandım. Gözlerimi açtıp baktım. Yoongi bana sarılıyordu. Bir bacaği bacağımın üstünde bir kolu göğüsüme baskı yapıyor ama eli kolumu tutuyordu. Kafası ise kalbimin tam üstündeydi. Kıpırdamama dahi izin vermiyordu.
"Yoongi!.. Yoongi." Hafif mırıltılar çıkartıp yavaşça gözlerini araladı.
"Günaydın Maria?"
"Kalk üstümden." Kıpırdanıp daha çok sokuldu. Kedi gibi de sesler çıkartıyordu.
"Biraz daha uyuyalım."
"Hayır!"
"Off tamam ya." diyerek sarılmayı barakarak arkasını döndü. Kıçını devirip yine yattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Min Yoongi Şifacı ve Katil (Tamamlandı)
Fanfiction"Beni öptüğünde sana ait oldum Maria.." ___ "Hatırlıyor musun? İstediğim bir şeyi yapmak için söz vermiştin." "Evet." "Benim olmanı istiyorum." ___ Tüm hayatının yalandan ibaret olduğunu bilmeden yaşayan masum ama asla pes etmeyen güçlü bir kızın hi...