16

836 64 4
                                    

Aklıma gelen şeyle hemen geri çekildim. Ben annesinin katiliydim. Biz olamayız. Kim annesini öldüren biri ile olabilir ki? Bir de korumalarım ne yapıyorlar? İçeri nasıl aldılar? Akılları başlarından uçmuş resmen.

Gerçi dün Namjoon ve Min Ji öpüştü ama olsundu. Aralarında sabahtan beri tatlı bir çekim var. Utanıp duruyorlar sürekli. Gözlerini filan kaçırıyorlar. Neyse Yoongi'ye dönelim.

Çekildiğim için hayal kırıklığı ile bana bakıyordu. Ben de yere bakmaya başladım. Kapılar açılınca o tarafa baktık.

"Baba?"

Kral- "Veliaht prens burada ne yapıyorsunuz?" diye şaşkınca sordu.

Yoongi- "O benim karım. Başka biri ile evlilik yapmasına izin vermeyeceğim." annem içeri girip askerleri çağırdı. Yoongi'yi tutup dışarı çıkardılar. Babam ise üzgünce Yoongi'ye bakıyordu. Bense anneme bakıyordum.

"Kraliçem neden bunu yaptınız?"

Kaliçe- "Emirlerime karşı mı geliyorsun?"

"Hayır! Hayır.. Ben sadece nedenini merak ettim."

Kraliçe- "O senin kocan değil o yüzden evine gönderttim. Bu arada evleneceğin kişiyi seçtin mi?"

"Sizden düşünmek için biraz zaman istiyorum kraliçem. Öncelikle krallıklarını araştırmam gerek." Annem beni bu yüzden evlendiriyor. Daha güçlü olmak istediği için. Bu şekilde biraz da olsun zaman kazanabilirim.

Kraliçe- "Sonunda düzgün kararlar verebildin. Peki sana bir hafta süre veriyorum. İyice düşün." diyerek gitti. Babama baktığımda gözünden bir damla yaş düştüğünü gördüm. Neden ağlıyor ki? Yanına gidip sıkıca sarıldım. Saçlarıma öpücükler kondurmaya başladı.

"Ay parçam." beni sevme şekilin seviyorum..

____

5 gündür odadayım. Resmen depresyondayım. Yoongi'yi çok özledim. Ah kokusunu alabiliyorum. Galiba hayal görüyorum. Kalkıp su içsem iyi olur. Yataktan yavaşça doğrulup üstümün açılmasını önemsemeden sürahiye dopru adımladım. 

Belime dolanan kollar ile nefesim kesildi. Bu olamazdı! Di mi? Hayır ben rüya görüyorum. Bu Yoongi kesin. En azından rüyamda sevgisini hissetsem. Kafasını eğip boynumu koklaması ile boynumu kaldırdım. Oraya kondurduğu öpücük ile adeta eridiğimi hissetmeye başladım. Rüya olamayacak kadar gerçek..

 Rüya olamayacak kadar gerçek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Keşke rüya olmasa." dedim neredeyse çıkmayan sesimle. Bir öpücüğü bile beni kendimden geçiriyordu. Üstelik bu sadece bir rüya.

"Değil zaten." 

"Ne?" beni kendine döndürdü. Gözlerimin içine bakıyordu. Üstümde ki südyenim görünüyor ama bakmıyor. Kaşlarımı kaldırıp gülerek yanıtladım.

"Rüya olmasaydı çoktan göğüsüme bakmış olurdun." Kafasını sağa sola salladı. Mırıltı sunup neredeyse olmayan mesafemizi de tamamen kapattı.

Min Yoongi Şifacı ve Katil (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin