Azon az estén az alkohol teljesen elfeledtette velem a problémáimat...
Viszont miután Jennie elmondta, hogy mindenről tud, és, hogy nem tudja mi lesz továbbá a sorsunk.. Elmúlt a fejembe szállt ital hatása, szinte azonnal.
A jó kedv helyét átvette az aggodalom, és a düh.
Meg természetesen a meglepettség is.Aggódtam a jövőnk miatt.. Dühös voltam arra, hogy mind a kettőnket kényszerítenek erre.. És meglepett a tény, hogy egyáltalán nem ismertem fel Jenniet ott, Chaeyoung házánál.
Ezek után pedig olyat tettem.. Amit sose gondoltam volna, hogy megteszek...
•
•
•*Lisa szemszöge*
Egy széles mosollyal az arcomon ültem az ágyam szélén, miközben a fel, s alá járkáló Jenniet nézegettem.
- Mi miatt vagy ilyen feszült? -érdeklődtem pár perc eltelte után.
- Én nem... -torpant meg hirtelen, ám mondatát nem fejezte be. - Lis.. -indult meg felém szomorkásan, mire lefagyott az arcomról a mosoly.
Mi lehet a baj?
- Mi a baj? -néztem rá tovább aggodóan.
- Nem tudom, hogy meddig folytathatjuk még ezt. -sóhajtott fel, majd követte példámat, s ő is leült az ágyra.
- H-hogy mi? Nem értelek, most miért mondod ezt?
- Figyelj. -fordult felém az ágyon. - Tudom, hogy bérgyilkos vagy... Vagy ha nem is vagy még az hivatalosan, de az leszel. -mesélte, miközben mélyen a szemeimbe nézett.
- Mi?! Nem. -kezdtem rázni a fejem. - Én nem... -mondtam volna tovább ha a mellettem ülő nem vág a mondatomba.
- Ne mond ezt. -hunyta be szemeit, míg megrázta fejét. - Láttalak. Ott voltam.. És.. Majdnem lelőttelek. -mondta elfulló hangon, majd lehunyt pillái közül, lassan egy könnycsepp gördült ki.
Döbbenten ültem tovább az eredeti helyemen.
Egy hang sem jött a számon, a torkomban pedig gombóc keletkezett.Végig te voltál az "ellenfelem"?...
Végig veled akartam versengeni?!
Téged akartalak minden áron kiiktatni?..A tények hatására szívem egy keserűt dobbant, így egész mellkasomat egy nyomasztó, s egyben kellemetlen érzés kezdte el nyomni.
Féltem attól, hogy elveszthetem Jenniet..
Féltem, hogy ha ez kiderül soha többé nem láthatom..
Féltem attól az élettől amiben ő nem lehet benne..- Lisa, én... -folytatta volna tovább, ám ezúttal én nem hagytam, hogy befejezhesse a mondatát.
- Shh! -csitítottam el a még mindig síró lányt, majd kitártam karjaimat, s gyorsan közéjük zártam őt. - Nincs semmi baj. -súgtam, ezúttal már teljesen kijőve az alkohol hatása alól.
Jó pár perc ölelkezés után lassan elhúzódtam a lánytól, majd szemeimmel az övet kezdtem el keresni, ám nem találtam.
- Nézz rám. -nyúltam óvatosan a lány álla alá, majd lehajtott fejét feljebb emeltem, s ezúttal már beletudtam nézni gyönyörű szemeibe. - Nem lesz semmi baj. Megfogjuk oldani, rendben? -kérdeztem tőle egy halvány mosoly keretében, majd az álla alatt lévő kezemet arcára vezettem, s hüvelykujjam segítségével letöröltem az arcát áztató könnycseppjeit.
YOU ARE READING
Jᴀ́ᴛsᴢᴍᴀ ʲᵉⁿˡⁱˢᵃ ✔︎
FanfictionMarco Brueschweiler... Senkinek sem kell bemutatni a bérgyilkosok körében, mindenki pontosan tudja, hogy kegyelmet nem ismerve űzi szakmáját... Mibe lányát is belerántotta, ki nem más mint, Lalisa Manoban. * * * * - Lisa. - fordult felém apám. - E...