16 - Régi kisujj eskü

226 21 10
                                    

- Na meg is érkeztünk. -állította le a mellettem lévő a motort, Jisoo pedig már nyitotta is a hátsóajtót. - Meg ne várd, hogy teljesen elrendezzek mindent. -mondta morcosan Jennie, majd a kint álló lányra pillantott.

- Bocsi, de ha a Bellozzoról van szó akkor nem fogok toporogni. -nevetett fel.

- Bezzeg ha rólunk, akkor igen?! - tette keresztbe kezeit a kormány mögött ülő.

- Valahogy úgy. -gondolkodott el. - De mentségemre szóljon, ez annak a jelek, hogy megbízom bennetek. -emelte fel mutatóujját.

- Igazán? -nyitottam ki ajtómat én is, majd elkezdtem kiszállni. - Ez mégis miért annak a jele? -érdeklődtem, majd óvatosan becsaptam a kocsiajtót.

- Azért merem húzni az időt mert tudom, hogy nem hagynátok ott. -mosolygott felém.

- Csak nehogy egyszer megtörténjen. -szállt ki Jennie is, majd már pittyent is egyet a jármű, jelezve, hogy bezárult.

- Ezt vegyem fenyegetésnek? -kapott mellkasához a legidősebb.

- Ahogy tetszik, én csak mondtam. -emelte fel ártatlanságát jelezve Jen.

- Lisa. -fordult felém Jisoo. - Te hagynád, hogy ilyet csináljon velem ez a nőszemély? -mutatott az említett lányra.

- Szerintem inkább menjünk enni. -javasoltam nevetve.

- Egyetértek. -bólintott mosolyogva Jennie, majd már meg is indult felém.

- De nem én fizetek! -kiáltott fel Jisoo.

- Azt majd meglátjuk. -hallatta gonosz kacagását a mellettem lévő.

- Gonosz. -biggyesztette le alsó ajkát az előttünk lévő. - De ezt most megjegyeztem.

- Azt hiszem a bankkártyád is megfogja ezt most jegyezni. -közölte Jennie, majd lassan tenyerembe csúsztatta az övét, s összefonta ujjainkat. - Induljunk. -mosolyodott el aranyosan miközben felém pillantott.

Bár ő, hogy ne lehetne aranyos?!

Kellemes érzés kapott el mikor megéreztem puha kezének melegét s teste közelségét. Még annak ellenére is megborzongtam, hogy kint egyre melegebb, s melegebb lett a levegő.

- Fura. -szólalt meg hirtelen Jisoo. - Senki sincs a környéken, pedig mindig dugig van ez a hely... -kezdte el felmérni a területet.

- Azt ne mond, hogy zárva van. -mondta feszülten Jennie.

- Nyitva kell lennie.. Mindennap nyitva van. -magyarázta az idősebbik miközben a bejárathoz sietett.

- Na mi a helyzet? -siettünk oda a lányhoz.

- Akkor mégsem eszünk itt. -sóhajtott fel. - Valami karbantartás miatt zárva vannak. -morogta.

- Hát ez csodás. -sóhajtott fel a mellettem lévő.

- Akkor most mi legyen? -kérdeztem tanácstalanul.

- Nem tudom, de kezd feszült lenni a hasam, mert nem jut ételhez. -simított végig szabad kezével az említett testrészén Jen.

- Azért a parkolóba mégsem rendelhetünk pizzát például. -gondolkodott hangosan az előttünk lévő.

- Ki mondta, hogy nem? -vágtam rá gyorsan. - Oda szállítanak ahová mondjuk, nem? Hát mi most itt vagyunk. -nevettem fel kissé.

Jᴀ́ᴛsᴢᴍᴀ ʲᵉⁿˡⁱˢᵃ ✔︎Où les histoires vivent. Découvrez maintenant