*Lisa szemszöge*
Egy széles mosollyal az arcomon pattantam ki az anyósülésről, majd izgatottan vágtam be jövőbeli randipartnerem kocsijának ajtaját.
Imádom ezt a helyet. -pillantottam az éppen kiszálló lány irányába.
Társaságban biztos sokkal jobb mint egyedül. Főleg, hogy Jennie a társaságom.
Vettem egy mély levegőt, majd lassú léptekkel megindultam a jármű másik oldala mellett álló irányába.
- Megunhatatlan. -jegyezte meg a lány, majd kiemelt egy kis dobozkát a kocsiajtaján lévő zsebből.
- Mit csinálsz? -vettem a kezében lévő tárgyra egy szúrós pillantás.
- Rágyújtok, még mielőtt elindulnánk. -mondta egyszerűen, majd már meg is fogta az első szálat mi ujjai közé akadt.
- Hé- hé- hé. -kaptam ki a káros szálat kezéből. - Nem. -emeltem fel mutatóujjam. - Nem gyújtasz rá. -pöcköltem el az érintetlen szálat.
- Lisaa. -mondta ki durcásan nevem, majd egy újabb szálért nyúlt.
- Nem. -csaptam rá kezére, majd amilyen gyorsan csak tudtam kikaptam markából a cigarettás dobozt. - Nincs dohányzás. -ráztam meg fejem miközben összébb ráncoltam szemöldökeimet.
- De ritkán gyújtok rá. -biggyesztette le alsó ajkát. - Kérem. -nyújtotta felém egyik kezét.
- Nem. -ráztam meg fejem ismét. - Ez most nálam marad szépen. -lengettem meg a lány előtt a dobozt, majd lassan hátra vezettem kezemet s belecsúsztattam a farzsebembe.
- Lis. -tette csípőre kezeit az előttem lévő. - Add vissza. -dobbantott egy picit lábával, majd ismét felém nyújtotta kezét. - Gyerünk. -nézett mélyen szemeimbe. - Add ide szépen. -hívogatta ujjával a zsebemben lévő tárgyat.
- Ha nem? -érdeklődtem, majd lassan összefontam magam előtt a kezeimet.
- Ha nem... Akkor kapsz egérutat. -közölte. - 10... 9... -kezdett el visszaszámolni.
- Jennie... -kezdtem el ijedten, ám a lány nem hagyta, hogy folytassam.
- Én a helyedben futnék. -mondta komolyan. - 8... 7...
- Francba. -morogtam, majd amilyen gyorsan csak tudtam eltávolodtam a lánytól.
Akkor sem fogom neki visszaadni. -váltottam egyre gyorsabb tempóra.
- Fuss Lili. -hallottam meg Jen kiáltását magam mögül.
- Jaj, ne. -pillantottam egy másodperc erejéig a hátam mögé. - Hogy lehet ennyire gyors?! -lihegtem magam elé, majd megpróbáltam egy még gyorsabb tempót felvenni.
- Futhatsz, de úgyis elkaplak. -kiáltotta a lány.
Szeretnéd. Előbb kifáradsz.
*két perccel később*
- Megmondtam. -nevetett fel az engem körülölelő lány.
- Hogy bírtad? -érdeklődtem miközben levegő után kapkodtam.
- Eleget aludtam. -vágta rá, majd lazított szorításán, ám nem engedett el. - Na, visszakapom? -kérdezte kíváncsian.
- Nem kapod. -feleltem szuszogva. - Leszoktatlak róla.
KAMU SEDANG MEMBACA
Jᴀ́ᴛsᴢᴍᴀ ʲᵉⁿˡⁱˢᵃ ✔︎
Fiksi PenggemarMarco Brueschweiler... Senkinek sem kell bemutatni a bérgyilkosok körében, mindenki pontosan tudja, hogy kegyelmet nem ismerve űzi szakmáját... Mibe lányát is belerántotta, ki nem más mint, Lalisa Manoban. * * * * - Lisa. - fordult felém apám. - E...