11.poglavlje

540 16 6
                                    

Obukla sam crnu haljinu i stikle iste boje, kosu sam uvila u lokne a od sminke sam stavila karmin i maskaru.

Obukla sam crnu haljinu i stikle iste boje, kosu sam uvila u lokne a od sminke sam stavila karmin i maskaru

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Spakovala sam sve sto mi treba u torbicu i bas kada sam zavrsila sa spremanjem stigla mi je poruka.
'Ispred sam princezo.'
Ne znam sta je sa tim princezo ali poceo je tako da me zove ali nekako mi se svidja taj nadimak.
'Izlazim.' Odgovorila sam i izasla ispred zgrade gde me je on cekao u crnom odelu, sa belom kosuljom i crnom kravatom.
Prisla sam i povukao me je sebi i poljubio me.
"Prelepa si."
"Ni ti nisi los." Rekla sam i nasmejao se
"Plasim se sta ce biti ako neko pokusa da te osvoji veceras."
"A pa to ce biti vrlo tesko."
"Sto to kazes?"
"Pa zato sto sam ja vec osvojena." Rekla sam i oci su mu zasijale.
"Drago mi je da to cujem." Rekao je i otvorio mi vrata od auta da udjem.

Vozio je do velikog bioskopa gde ce se izvesti premijera.
Kada smo stali ispred je bio crveni tepih i mnogo novinara.
Alan je osetio moju nervozu pa me je zato uhvatio za ruku.
"Ne brini sve ce biti super, ako hoces mogu te predstaviti kao moju drugaricu."
"Predstavi me kako mislis da treba." Rekla sam i on se nasmejao.
Izasli smo iz auta i Alan me je uhvatio za ruku. Prosetali smo tepihom i na kraju su nas zaustavili novinari.
"Ko je mlada dama koje je sa vama veceras?"
"Da li ste u emotivnoj vezi?"
"Sta planirate sa njom?"
"Cime se ona bavi i da li vas iskoriscava?"
Bilo je raznih pitanja o meni i Alanu a neka su stvarno bila grozna.
"Ovo je Ana, moja devojka." Alan im je odgovorio i onda smo ih zaobisli i usli unutra.

Film je poceo a Alan i ja smo u prvom redu, svo vreme smo se drzali za ruke a film je bio savrsen.
Akcione filmove obozavam isto koliko i romanticne tako da sam u filmu uzivala.
"I kako ti se cini?" Pitao me je kada se film zavrsio.
"Film je savrsen a glavni lik mi je nekako bio najbolji, jos dodatak je sto je tako zgodan." Rekla sam a on me je pogledao posto ima dva glavna lika on i njegov kolega Tom.
"A koji tacno glumac?" Pitao me je
"Onaj lepsi." Nastavila sam da ga zadurkujem jer sam videla da je ljubomoran na Toma.
"Pa koji je taj?" Pitao me je vrlo nestrpljvo, a ja sam se okrenula i sapnula mu na uvo.
"Ovaj sto je samo moj." Rekla sam i on se nasmejao.
"E pa to je lepo cuti."
Povukao me je sebi i poljubio me.
"Kada radis sutra?"
"Prva sam smena, znaci od 6 do 2. Ali dobro brzo ce proci to."
"Pa dobro hajde onda da krenemo posto moras biti odmorna za sutra, ti si ipak najbolji hirurg tamo." Rekao je i ja sam skroz pocrvenela.
"E pa hvala na lepim recima."
"Nema na cemu princezo."
"Odakle je doslo to princezo?" Pitala sam ga i on se nasmejao.
"Pa kada sam te prvi put video izgledala si kao iz bajke, a u bajkama su uvek princeze najlepse tako da sam to video kao najbolju opciju, to me asocira na tebe." Rekao je i poljubio me.

Krenuli smo ka mom stanu kada je Alan prekinuo tisinu.
"Prekosutra imam jednu zurku kod koleginice Eme pa sam mislio ako hoces da krenes sa mnom?"
"Pa bila bih pocastvovana."
"Drago mi je da si pristala, dosta mojih prijatelja ce imati priliku da te upozna."
"Mozda se cak i zaljubim u nekoga tamo." Rekla sam a on me je brzo pogledao sa otvorenim ustima.
"Z-zaljubis?" Pitao me je a ja sam de nasmejala.
"Ne brini, samo sam htela da vidim tvoju reakciju kada to kazem. Ja sam vec zaljubljena i to bolesno zaljubljena."
"A u koga ako smem da pitam?" Pitao me je kada je parkirao auto.
"U tebe." Poljubila sam ga i izasla iz auta.
"Vidimo se."
"Vidimo se princezo."

*Sutra*

Sutra dan sam otisla u bolnicu u prvoj smeni i Tanja me je sa osmehom docekala.
"Hvala Bogu da ste se vratili, u pojam su me ubila ova dvojica. Ne zna se ko je ludji svega mi." Rekla je i ja sam se nasmejala.
"E pa drago mi je da imam takvu dobrodoslicu, nego jel ona devojcica Maja jos ovde?"
"Da jeste, sutra je otpustaju. Njeni su upravo stigli."
"Hvala ti." Rekla sam i uzela karton i otisla kod Maje u sobu.

"Ana!" Maja se obradovala kada sam usla u sobu.
"Zdravo Majo kako si?" Pitala sam je i sela na krevet pored nje.
"Osecam se super, a vasa koleginica kaze da sutra mogu kuci."
"Tako je Majo sutra ides kuci."
"Jejj!" Pocela je da se raduje sto napusta ovu bolnicu.

Otisla sam do roditelja koji su bili presrecni sto im je cerka bolje.
"Ako bude bilo kakvih problema zelim da se licno meni obratite. Ako me nema u bolnici onda me pozovite na ovaj broj, to je moj poslovni broj."
"Hvala vam na svemu doktorka."
"Nema na cemu." Rekla sam i otisla u vizitu.

Ukrao mi je srceWhere stories live. Discover now