12.poglavlje

521 17 9
                                    

Izasla sam iz tusa kada mi je zazvonio telefon, pogledala sam i videla da je Daniel.

"Halo."
"Ja moram da saznam na TV-u da ste ti i Alan zajedno! Sto mi nisi rekla?!"
"Nisam znala kako a i pravo da ti kazem zaboravila sam."
"Jaoo ubicu tee! Ali nema veze drago mi je da sta zajedno, zasluzujes da imas nekog ko te toliko voli."
"Hvala ti Di, nego jel ides ti na ovu zurku?"
"Da evo upravo se spremam."
"Dobro onda ajde videcemo se tamo, moram da de spremam sada."
"Ajde vidimo se sekoo."
"Vidimo se Di." Rekla sam i prekinula poziv.

Obukla sam roze haljinu a kosu sam samo pustila, stavila sam malo maskare i uzela belu torbu.

Obuvala sam bele stikle kada sam zacula zvono na vratima, znala sam da je Alan posto nema ko drugi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Obuvala sam bele stikle kada sam zacula zvono na vratima, znala sam da je Alan posto nema ko drugi.
"Udji otkljucano je!" Rekla sam i pre nego sto sam se okrenula privukao me je ka sebi i zagrlio.
"Jel sve okej?" Pitala sam ga.
"Da samo si mi nedostajala." Rekao je i poljubio me, polako je krenuo da mi ljubi vrat ali sam ga zaustavila.
"Imamo negde da budemo i ne bi bilo dobro da ostavimo los prvi utisak."
"Dobro onda ajde idemo." Rekao je i izasli smo napolje do njegovog auta. Kao i svaki put otvorio mi je vrata da udjem i ja sam se zahvalila.
Usao je na vozacevo mesto i ja sam ga uhvatila za ruku a on se nasmejao.

Stigli smo ispred neke velike bele kuce i Alan i ja smo izasli i pokucali na vrata.
Vrata nam je otvorila njegova koleginica Ema Tompson, nasmejala sam se kada je otvorila vrata.
"Lepo je videti te Alane, a ko je ova mlada dama?" Nasmejala se ka meni.
"Ovo je moja devojka Ana Tomson, ona je lekarka." Rekao je i ona me je zagrlila.
"Drago mi je da sam te upoznala, hajde udjite skoro svi su stigli." Rekla je i usli smo unutra.
"Dugo ti je trebalo seko." Daniel je rekao kada me je video i svi su se iznenadili.
"Daniel ti je brat?" Ema me je pitala.
"Ne rodjeni, znamo se od rodjenja i uvek smo bili najbolji drugari a ja na njega gledam kao na mladjeg brata." Odgovorila sam i ona se nasmejala.
"Hajde da popijemo nesto!" Rekla je i donela nam vino i sampanjac.

Kasnije to vece sam pricala sa Danielom i Natalijom.
"Idem da vidim gde je Alan." Rekla sam i otisla da ga potrazim.
Prosetala sam okolo ali ga nisam videla, na kraju sam otisla na terasu i zaustavila se pre nego sto su me videli.
Alan je stajao na terasi sa nekom plavusom i sto je najgore oni su se ljubili. Osetila sam da se sve u meni raspada i osetila sam bol koji nisam osetila poslednjih 12 godina.
Okrenula sam se i krenula ka vratima ali me je Helena zaustavila.

*Helenina perspektiva*

Videla sam Anu kako krece ka vratima pa sam je zaustavila.
"Gde ides?" Pitala sam zacudjeno.
"Dobila sam hitan poziv iz bolnice, molim te reci Alanu da sam morala da odem a Emi se izvini. Moram sad da pozurim cekaju me." Odgovorila je
"Prenecu im, vidimo se." Rekla sam i ona je izasla.

"Helena jesi li videla Anu?" Daniel me je pitao kada sam se vratila kod njih.
"Sto pitas?"
"Upravo sam video Alana kako se ljubi sa nekom plavusom na terasi pa sam hteo da je sklonim da ne vidi."
"E pa mislim da je prekasno..."
"Kako to mislis?!" Pitao je uznemireno.
"Upravo je otisla i bila je potresena, rekla je da su je zvali iz bolnice ali mislim da ih je videla i otisla." Rekla sam i on je prebledeo.
Hteo je da mi odgovori ali je Alan naisao.

"Jel video neko Anu?" Alan je pitao
"Da jesmo idiote jedan, a videla je i ona tebe!" Rekla sam mu besno.
"O cemu pricas?"
"O tebi i plavusi!" Rekla sam i on se uznemirio pa pogledao u Daniela.
"Daniele kunem ti se-"
"Sacuvaj sta imas da kazes posto ja ne zelim to da cujem i nemas meni sta da pricas. Ne bi trebalo ovo da pricam jer sam obecao ali ti nemas pojma kakvi horori su se desili u njenom zivotu a ti mesto da joj pomognes da bude srecna, ti si dodao so na ranu." Daniel je rekao.
"Moram da odem kod nje moram da joj objasnim-" Alan je krenuo.
"Ne veceras, kada razmislis i rascistis svoje misli onda pricaj sa njom." Rekla sam mu.
"Idi za njom Daniele trebas joj, ja cu se vratiti sa nekim." Natalija je rekla i Daniel ju je poljubio i otisao.

Ukrao mi je srceWhere stories live. Discover now