15.poglavlje

511 17 8
                                    

*Anina perspektiva*

Uletela sam u salu i navukla rukavice i stavila masku, u tom trenutku ulecu doktor Markovic i Tanja sa pacijentom.
"Velike modrice na grudnom kosu i slab udarac glave." Tanja je rekla i ja sam se okrenula i pogledala u pacijenta.

Zaledila sam se kada sam ugledala Alana ispred sebe.
"O Boze..."
"Doktorka jel poznajete ovu osobu?" Markovic me je pitao.
"Da...pozurite otvaramo ga hitno! Dajte mi skalpel!"
"Nema potrebe za otvaranjem rebra ce se zaceliti i bice kao nov." Markovic je rekao i ja sam ga pogledala ostro.
"Ako su rebra polomljena moze doci do ostecenja arterija ili ne daj Boze srca. Dosao si u moju salu da mi asistiras tako da ako neces da mi das taj skalpel izlazi napolje!" Rekla sam vrlo iznervirano.
"Naravno doktorka." Rekao je i dodao mi skalpel.

Posle malo vremena ispostavilo se da sam bila u pravu. Dva rebra su polomljena i blizu su srca i arterije, da ga nismo otvorili ostao bi nam mrtav na operacionom stolu.
"Izvinjavam se doktorka nisam razmisljao." Markovic je rekao
"Nema sta da mi se izvinjavas vec treba da razmisljas o tome kako bi ovaj covek umro da ja nisam bila u bolnici."
Rekla sam ali sam posle pomislila kako uopste ne bi bio u bolnici da nije mene. Zamalo sam ga ubila pa sta se ovo desava vise i zasto nece da prestane.

Zavrsila sam sa operacijom i ostalo je samo usivanje. Osetila sam da ruke pocinju da mi se tresu i da mi se vrti.
"Markovicu zavrsi usivanje ja moram da izadjem..."
"Doktorka jeste li dobro?" Tanja me je pitala zabrinuto.
"Da da...malo mi je lose, bicu ispred i pozvacu mu prijatelje."
"Nemojte da se brinete doktorka bice on dobro, pa vi ste ga operisali." Tanja me je uveravala a ja sam skinula rulavice,masku i mantil i izasla napolje u cekaonicu.

Ruke mi se nenormalno tresu i jedva sam uspela da okrenem Daniela, osetila sam suze na obrazima i srce mi sve brze radi.

"Ana jel sve okej?" Javio se.
"Di gde si?"
"Evo me sa Helenom i Dzonijem, Ana jel ti to places? Sta se desilo?!"
"Di....Alan...imao je saobracajnu nesrecu." Rekla sam i suze su krenule sve jace.
"Gde je on sada?"
"Upravo sam zavrsila sa operacijom, dobro je ali ja nisam. Ne znam sta mi se desava sva se tresem i srce mi jako udara..."
"Cekaj nas tu stizemo." Rekao je i spustio slusalicu.

Sela sam u cekaonici kada je Tanja izasla iz sale.
"Doktorka jel ste dobro? Mnogo ste bledi?" Pitala me je.
"Nesto se ne osecam najbolje, idi do nacelnika i reci mu da necu primati vise pacijenata i reci mu da mi nije dobro."
"Jasno." Rekla je i otisla, bas tada je Helena naisla.
Dosla je do mene i povukla me u jak zagrljaj a suze su same krenule.

"Ne brini sve ce biti dobro, ova dvojca su otisla po kafu. Kako si ti?"
"Ne znam, sve je bilo okej tokom operacije i onda kada sam zavrsila operaciju pocela sam da se tresem i vrtelo mi se u glavi, a srce...pocelo je da udara jako. Ne znam sta mi se desava."
"O pa ja znam, to sto se tebi desava se zove ljubav." Rekla je sa osmehom a ja sam samo izdahnula.
"Da i to vrlo bolna ljubav." Rekla sam i onda su Daniel i Dzoni dosli.

Daniel je ostavio kafe i onda me privukao u zagrljaj.
"Ne brini sve ce se resiti."
"Zbog mene je tamo..."
"Kako to mislis?" Dzoni me je pitao.
"Jutros me je sacekao ispred zgrade i posvadjali smo se i ja sam usla u auto i odjurila a on je krenuo za mnom, onda je kamion naleteo na njega i ovo se desilo."
"Slusaj me dobro, to nije tvoja krivica a to ce ti i on reci kad se probudi." Helena me je uveravala svo vreme.

Ostali su u bolnici jos par sati pa su otisli a ja sam otisla do Alanove sobe i sedela sam tu do 10 uvece.
"Hajde probudi se molim te ako ti se nesto desi to nikada sebi necu oprostiti.  Molim te samo budi dobro molim te, zbog tvoje princeze." Rekla sam i priblizila stolicu krevetu i uhvatila  ga za ruku.
"Tu sam za tebe i sve cu uraditi da ti bude bolje obecavam." Rekla sam i par suza je palo niz moj obraz.

Tanja je dosla kasnije da me obavesti da treba da idem kuci, ona je ostala ceo dan u bolnici zbog manjka sestara pa nije htela da i ja ostanem celo vece.
"Laku noc, probudi se brzo molim te." Rekla sam i poljubila ga u celo a Tanja se nasmejala.
"Svaki muskarac bi hteo da ima nekog kao vi doktorka."
"Da ali onaj koga ja zelim nece mene, laku noc Tanja." Rekla sam i otisla.

Ukrao mi je srceWhere stories live. Discover now