Veceras izlazimo u neki klub koji je Ema nasla tako da sam obukla jednodelni komplet i crne stikle.
Stavila sam malo maskare i nista vise, a kosu sam uvila u blage lokne.Izasla sam iz sobe i nasla Alana u crnim farmerkama i beloj kosulji u kojoj mu se vidi svaki misic na telu.
"Izgledas super." Rekao mi je a ja sam se nasmejala
"Hvala ti, i ti ne izgledas lose." Rekla sam a on se nasmejao
"Drago mi je da imas takvo misljenje. Nego hocemo li?" Pitao je i ponudio mi je ruku i ja sam ga uhvatila za ruku i krenuli smo.Dosli smo dole gde su nas ostali cekali.
Ema je obukla svetlo plavu haljinu, Natalija sivi komplet a Helena prelepu crnu usku haljinu u kojoj izgleda savrseno.
Daniel je obukao farmerke i plavu kosulju, Tom crne pantalone i sivu kosulju a Dzoni farmerke i crnu kosulju.
"Moram reci da svi izgledate super." Rekla sam i svi su se nasmejali i zahvalili mi se na komplimentu.Usli smo u klub gde nije bilo previse guzve, Daniel nam je odmah porucio turu pica.
"E pa ziveli!" Daniel je nazdravio i svi smo eksirali pice.
"Hajdemo devojke!" Helena je rekla i povukla nas sve da igramo dok su momci ostali i narucili jos jednu turu pica.Kasnije smo se vratile do stola i videle da su nam porucili po koktel svima.
"Ovde je super." Ema je rekla
"Slazem se." Helena joj je odgovorila.
Popili smo par pica i ja sam onda presla na nesto bezalkoholno posto sam osetila da me malo hvata.
Otisla sam do sanka da porucim nesto sebi da se ne bih napila.
"Nesto bezalkoholno molim vas." Rekla sam i jedan momak sa plavom kosom i plavim ocima mi je prisao.
"Mogu li da ti platim pice? Bilo bi steta da te pustim da odes a da ti ne platim bar jedno pice." Rekao je
"Ne hvala, svoje racune placam sama." Rekla sam i uzela svoje pice i vratila se nazad za nas sto.
"Ko je taj momak sto ti je prisao?" Alan me je pitao
"Nemam pojma, hteo je da mi plati pice ali sam ga odbila." Rekla sam a Alan se nasmejao i klimnuo glavom.Krenula je lagana muzika i onaj isti momak od malopre mi je prisao za stolom sa osmehom.
"Da li je dama za jedan lagani ples?" Pitao me je i ostali su ga pogledali, krenula sam da odgovorim ali je neko bio brzi od mene.
"Izvini ali dama vec plese." Alan je rekao i uhvatio me za ruku i odveo da igramo.
Stavio je svoju ruku na moj struk a ja svoju na njegovo rame.
"Nadam se da je uredu sto sam ukrao ovaj ples?" Upitao me je.
"Nemam nista protiv da plesem sa tobom." Rekla sam a on me je privukao malo blize.
"Ako sam uradio nesto uvredljivo stvarno mi je zao to mi nije bila namera, samo sam hteo jedan ples sa tobom."
"Stvarno je uredu nemoj da brines." Rekla sam a on se nasmejao, onda su nam se svi pridruzili i lagana muzika je trajala malo duze.Na kraju noci jednino smo Helena i ja bile dovoljno trezne da ostale vratimo do soba.
"E pa to ti se desi kad onaj koji ne zna da pije popije malo vise." Helena se nasalila
"Bar ce sutra svi spavati." Rekla sam dok sam pridrzavala Alana za ruku.
"Daj Boze da sutra ustanu citavi.Sledeci put nece okusiti ni kap alkohola." Sa tim je uspela da me nasmeje.
"Laku noc Helena." Rekla sam kada je otisla u svoju sobu.
"Laku noc Ana." Pozdravile smo se i ja sam sa Alanom usla u nasu sobu i spustila ga da sedne na njegov krevet.
Skinula sam mu kosulju i farmerke i dala mu da obuce njegovu majcu koja je stajala pored kreveta.
Krenula sam da izadjem ali me je Alan zaustavio. Privukao me je blize sebi tako da su nam usne bile odvojene za par milimetra.
"Prelepa si." Rekao mi je a ja sam se nasmejala.
"Pijan si Alane." Rekla sam a on se nagnuo na uvo da mi sapne.
"Ja cu sutra biti trezan a ti ces i dalje biti prelepa." Rekao je i ja sam ga pokrila a on je odma zaspao.
"Laku noc." Rekla sam tiho i poljubila ga u obraz.
BINABASA MO ANG
Ukrao mi je srce
RomanceJedna obicna proslava je uspela da promeni sve u njenom zivotu, ali da li se sve promenilo na bolje ili ima i stvari koje ce je boleti vise nego ista? Obicna devojka koja je mnogo toga zrtvovala da bi postala neko i nesto u zivotu, upoznala je slavn...