36.poglavlje

442 15 9
                                    

*Anina perspektiva*

Probudila sam se odmorna tako da sam ustala i obukla se.
Pogledala sam u Alana i pokrila ga da mu ne bude hladno a zatim sam otisla do kuhinje.

Uzela sam papir i napravila spisak namirnica koje mi trebaju u prodavnici pa sam uzela kljuceve od auta.

"Jel ides negde draga?" Maragaret me je pitala kada je videla da uzimam kljuceve.

"Do prodavnice, jel vam treba nesto?"
"Ako mogu posla bih da ne ides sama."
"Naravno da mozete, hajdemo." Rekla sam i onda smo izasle i otisle do najblize prodavnice.

Sve sto nam je trebalo smo kupile i na kraju smo odlucile da svratimo do pekare da uzmemo dorucak.

Izasle smo i otisle do auta a ona se vezala i pogledala u mene.
"Znam sta se desilo, rekao mi je..."

"Nemojte ga kriviti...sve ce biti dobro na kraju samo mi treba malo vremena da se izduvam." Rekla sam a ona se nasmejala.

"Samo molim te misli na decu, samo da su deca ziva i zdrava a osalo ce se sve resiti."

"Znam...samo me je povredilo to sto je mislio da ako mi kaze da cu ne znam sta uraditi. Pa ja nisam takva osoba da zbog toga sto on radi svoj posao ja pravim i njemu i sebi probleme. Samo bih volela da mi je rekao i nista vise." Rekla sam i parkirala se.

Izasli smo iz auta i naravno da me je ispred cekala ona plavusa.
"Oo Ana pa kako je proslo kada ti je rekao za scenu?" Podsmehivala se.

"E pa tebe sam cekala, oprostite na ovome mama." Rekla sam i otisla do plavuse.

"E ovako jos samo jednom pridji mom buducem muzu i saznaces kako lako pucaju ti tvoji silikoni. Moja deca ce imati i oca u majku a jedna kurva kao ti im to nece oduzeti. Imas 3 sekunda da odes pre nego sto napravim haos ovde." Rekla sam.

"A sta ces ti to napraviti?"
"Pa ovo." Rekla sam i uhvatila je za kosu i odvela do njegog auta i otvorila joj vrata.

"Upozorila sam te, a ako te jos jednom vidim nece ti ni Bog otac pomoci." Rekla sam i ubacila je u auto i zalupila vrata.

Okrenula sam se i vratila do Margaret koja je gledala sa otvorenim ustima.
"Ja tebe obozavam!" Rekla je i pocela da se smeje.

Otisli smo do stana a nju nikako nisam mogla da zaustavim sa smejanjem.

"Jao dete moje pa da znam da koristim te telefone ja bih to snimila. Jel mislis da mozes da ponovis to pa da lepo snimimo i da svi vide sta ce im se desiti?" Pitala me je ne prestajuci da se smeje.

"Pa ako se opet sretnemo mozda se i ponovi." Rekla sam a sad je pocela jos jace da se smeje a Alan nas je sa strane samo posmatrao.

"Jeste li dobro?" Pitao je a Margaret je odgivorila.
"Nikad bolje veruj mi!" Rekla je i pogledala u mene i opet pocela da se smeje.
Izvadila sam dorucak i postavila nam da jedemo.

"Kako ti je mucnina Ana?" Margaret me je pitala.
"Mnogo bolje se osecam sada, hvala na pitanju." Rekla sam a Alan je svo vreme jeo u tisni, nije hteo nista da kaze verovatno da se ne bi posvadjali.

Ustala sam i stavila sebi caj a Margaret kafu.
"Hoces kafu,caj ili nesto drugo?" Pitala sam Alana koji me je zacudjeno pogledao.
"Caj, hvala ti." Rekao je.
"Nista." Rekla sam i na brzinu nam svima spremila pica.

Odnela sam nam pica i spustila ih na sto isped njih.
"Hvala draga." Margaret mi je rekla.
"Hvala ti." Alan je rekao izbegavajuci ono princezo sto mi je pomalo i nedostajalo.

Pogledala sam u Alana koji je sa osmehom gledao u prsten na mojoj ruci.
Izgleda da mu je drago sto ga nisam skinula i sto ga jos nosim.
Uzela sam gutalj caja i zamisljeno pogledala kroz prozor.

"Idem da pogledam neki film." Rekla sam i otisla do dnevnog boravka i sela na kauc i upalila televizor.
Nije mnogo proslo a ja sam zaspala.

Osetila sam kako me neko podize u ruke i nosi, spustio me je na krevet i polako pokrio cebetom.

"Odmori se princezo moja, volim te." Rekao je i poljubio mi celo mislivsi da spavam.
"I ja tebe..." Rekla sam vrlo pospano a on mi je pomerio kosu sa lica i poljubio mi obraz.

Ukrao mi je srceDove le storie prendono vita. Scoprilo ora