Izasla sam iz sobe obucena i skuvala kafu sebi i pocela da pravim dorucak.
"Dobro jutro Ana." Margaret je rekla kad je usla u kuhunju.
"Dobro jutro i vama." Rekla sam i ona se nasmejala."Dete moje nemoj molim te da mi persiras mi smo presle na ti."
"Probacu obecavam." Rekla sam i postavila nam dorucak.Taman kada sam sela culo se zvono na vratima.
"Ja cu dete moje sedi ti." Maragaret je rekla i otisla do vrata.
Brzo se vratila sa Natalijom i Danielom.
"Seko..." Daniel je reko sa suzama u ocima i zagrlio me cvrsto."Stvarno mi je zao za to sto se desilo, stvarno nisi to zasluzila ali nemoj da brines rekle su mi doktorke da ces moci ponovi da zatrudnis." Rekao je a suze su mu samo isle.
"Znam pricala sam sa koleginicom i sve znam, nemoj da se brines molim te. Nego kako si ti?"
"Dobro sam i rana se zacelila, kada sam cuo sta se desilo poludeo sam...ali sve ce biti super." Rekao je i obrisao suze.
"Hajde pridruzite nam se." Rekla sam.
"Ne hvala, zurimo ali cucemo se seko vazi?"
"Vazi." Rekla sam a on me je zagrlio i otisli su, dok smo se Margaret i ja vratile nasem dorucku.Odjednom sam osetila veliku mucninu i brzo sam otrcala u toalet a Margaret je bila odmah iza mene.
"Ana draga jesi li dobro? Hoces li da zovem Alana?" Rekla je i klekla pored mene.
"Ne nemojte, to je obicna mucnina." Rekla sam i polako se pridigla i otisla da se umijem.
"Jel smem nesto da te pitam dete moje?" Margaret me je pitala kada smo sele na kauc u sobi.
"Naravno."
"Jel ti ovo prvi put da povracas?"
"Ne ovo je vec 4.dan.""Da li si proverila da mozda nisi trudna?" Pitala je a ja sam se zamislila.
"Nisam razmisljala o tome ali postoji velika mogucnost.""Trebalo bi da obavis pregled."
"Ako hocete mozete poci sa mnom." Rekla sam i ona me je uhvatila za ruku."Bilo bi mi zadovoljstvo da krenemo zajedno, stvarno bih bila pocastvovana."
"I meni bi bilo lakse da nisam sama.""Pa dobro onda hajde da se spremimo i idemo!"
"Hajde." Rekla sam i otisle smo da se presvucemo.Izasle smo iz stana i usle u auto, krenula sam da vozim ka bolnici.
Auto sam parkirala i usla u bolnicu.
"Doktorka!" Cula sam Tanju koja je prisla i zagrlila me."Kako si Tanja?"
"Odlicni, vi? Jel se osecate dobro?"
"Pa videcemo da li je do mene ili do nekog drugog." Rekla sam i ona me je pogledala u stomak."Ako je istina cestitam! Doktorka je upravo dosla, tako da pozurite."
"Hvala ti."
"Nema problema." Rekla je i Margaret i ja smo otisle na sprat do Tamare."Tamara!" Rekla sam i ona se pojavila iz svoje kancelarije.
"Samo mi reci da si ovde zbog cega ja mislim da jesi." Rekla je sa osmehom a ja sam klimnula glavom.
"Hvala Bogu!" Rekla je i zagrilila me, a onda se okrenula ka Margaret."Drago mi je gospodjo ja sam Tamara."
"Ja sam Margaret buduca baka i Anina svekrva.""Verovali ili ne ovo je prvi put da vidim sa zena dodje sa svekrvom na pregled."
"Pa nemaju sve zene svekrvu kao moju." Rekla sam a Margaret se nasmejala."Hvala ti dete moje, nego hajde mi to da vidimo jel cu ja to postati baba." Rekla je vrlo uzbudjeno.
"Hajdemo." Tamara je rekla i odvela nas do sobe.Ja sam sela i raskopcala kosulju i ona je stavila hladan gel na moj stomak.
Polako je pocela da gleda i na ekranu se nesto pojavilo a njoj su usta otvorena."Tamara sta se desava?" Pitala sam a ona se nasmejala.
"Ana...nosis blizance." Rekla je a Margaret i ja smo je pogledale.
"Blizanci...dve bebe, jao Boze pa ja cu biti baka dvema bebama." Margaret je rekla i ja sam se samo nasmejala i stavila ruke na stomak."Tamara mogu li dobiti snimke?" Pitala sam i ona mi je dodala 2 snimka.
"Izvoli mama." Rekla je i nasmejala se.
"Hvala ti Tamara puno."
"Ne zahvaljuj mi." Rekla je i mi smo izasle.Na ulazu me je sacekala nasmejana Tanja kojoj sam samo klimnula glavom.
Prisla mi je i zagrilila me je.
"E pa mama cestitam a i vama baba." Rekla je a mi smo se zahvalile i nasmejale.
YOU ARE READING
Ukrao mi je srce
RomanceJedna obicna proslava je uspela da promeni sve u njenom zivotu, ali da li se sve promenilo na bolje ili ima i stvari koje ce je boleti vise nego ista? Obicna devojka koja je mnogo toga zrtvovala da bi postala neko i nesto u zivotu, upoznala je slavn...