34.poglavlje

444 15 57
                                    

Danas je premijera Alanovom novog filma i on mi se cini previse nervoznim, prosto znam da nesto nije kako treba.

Izasla sam iz kupatila i obukla dugu belu haljinu koja ima presek kod kolena i obula krem stikle, zatim sam kosu podigla u pundju a od sminke stavila malo maskare.

Izasla sam iz kupatila i obukla dugu belu haljinu koja ima presek kod kolena i obula krem stikle, zatim sam kosu podigla u pundju a od sminke stavila malo maskare

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izasla sam u dnevni boravak gde se stajao nervozni Alan sa Margaret koja je bila zbunjena.

Alan je nosio crno odelo sa belom kosuljom i crnim kravatom, prosto izgleda savrseno.

"Izgledas prelepo princezo." Rekao mi je sa osmehom.
"Ja potrvdjujem."
"Hvala, a i ti izgledas prilicno dobro." Rekla sam a on se nasmejao.

"Pazi sine samo da neko nju ne ukrade tamo na toj premijeri." Margaret je rekla a mi smo se nasmejali.

"Ne brinite mama ne moze mene niko da ukrade, vas sin je to vec uspeo da uradi." Rekla sam a ona se nasmejala.

"Drago mi je da to cujem, nego hajde vas dvoje pozurite da ne zakasnite."
"Dovidjenja." Rekli smo kada smo izasli.

Ruku sam spojila sa Alanovom koji me je vodio do auta.
Otvorio mi je vrata i ja sam usla, on je otisao okolo i nervozno seo na mesto vozaca.
Nisam htela sad da ga zapitkujem ali posle hocu.

Vozio je do velike sale gde je bilo dosta novinara.
Izasao je i meni otvorio vrata i pomogao mi da izadjem.
Dovikivali su ga novinari i svasta su ga ispitivali.

"Da li je istina da ce uskoro svadba?"
"Da li cete stvarno postati otac?"
"Kako je vasa devojka izgubila prvu bebu?"
"Kako je reagovala kada je cula za film?"

Poslednje pitanje mi je bilo cudno pa sam pogledala u Alana koji je odmahnuo glavom.
"Na sva vasa pitanja cu kasnije odgovoriti, sada zurimo." Rekao je i usli smo u salu.

Film pocinje za pola sata a za to vreme pricamo sa drugima.
Oko mene i Alana su Helena,Dzoni, Ema i ona plavusa.

"E pa Ana kako si reagovala na scenu?" Pitala me je ta plavusa a Helena i Dzoni su bili zbunjeni zbog pitanja.

"Molim? Ne razumem te o cemu pricas." Rekla sam a ona je pogledala u Alana koji je prebledeo.

"Pa ti njoj nisi rekao? Bas mi je zao sto sam pokvarila iznenadjenje, nadam se da posle objave nece biti krvi." Rekla je a Helena se izgleda setila scene.

"Nisi joj rekao?!" Upitala ga je besno, dok sam se ja okrenula ka plavusi.

"Ti i ja jos nismo zavrsile nas razgovor od onog dana, ali zavrsicemo ga ne brini." Rekla sam i okrenula se za Alanom.
"A ti polazi." Rekla sam i odvukla ga sa strane gde nema nikoga.

"O cemu pricaju?"
"Ana ovo nije mesto-"
"Ako mi ne kazes njih cu pitati, tako da ovo je poslednji put da te pitam. O kakvoj sceni pricaju?" Pitala sam i vec gubim strpljenja.

"Ti si procitala skriptu sa tekstom, i jedna scena ti se nije svidela."
"Da scena gde treba da imas odnose sa onom plavusom."

"Da, sa Sabrinom..."
"Da secam se, rekao si da su nasli onoga koji ce to uraditi. Kakve veze to uopste ima sada?" Pitala sam zbunjeno.

"Ana...scenu sam ja odradio..." Rekao je a ja sam zanemela.
"Ponovi sta si rekao."

"Ja sam odradio scenu." Rekao je a moj bes je poceo sve vise i vise da raste.
"Znaci ti mi kazes da je MOJ verenik spavao sa drugom zenom?" Pitala sam smireno.

"Ana stvarno mi je zao, nisu imali zamenu a bio je poslednji dan i ja nisam imao izbora. Ceo film je sa mnom i ja sam morao to da uradim i na prvom mestu ali nisam hteo. Kada su mi rekli hteo sam da odbijem ali nisu mi dali izbora." Rekao je a ja sam bila mirna iako je bes u meni ogroman.

"Alane..." Pokusala sam ali nisam imala reci da kazem.
"Ana to ne znaci da sam te prevario ili bilo sta...pa ja tebe najvise volim. Molim te oprosti mi, pa ja te nikada ne bih prevario."

"Alane jedinu stvar koju je trebalo da uradis je to da mi kazes...ja sam mislila da izmedju nas ima poverenja i samo sam to trazila. Samo sam htela da mi verujes sa tim i ja bih razumela, imala bih razumevanja ali ti si dozvolio da me ona kurva ovako ponizi pred svima... ja ne verujem. Kako si uopste mogao da mi to uradis...kako si mogao da imas odnose sa njom? Verovala sam ti jebeno sam ti verovala a ti nisi imao dovoljno poverenja da mi kazes ovo. Mozda i mogu da oprostim ali ne i da zaboravim, ja sad idem kuci."

"Idem sa tobom da razgovaramo."
"Ne, ti ostajes ovde da se zavrsi premijere a kad dodjes cemo tek razgovarati o ovome." Rekla sam i krenula ka vratima ali me je kurva zaustavila.

"Ostavljas Alana samog sa svim ovim zenama?" Pitala me je.
"Pa posmislila sam da ce ti trebati malo mentalne podrske posto izgleda da mozga nemas." Rekla sam i otisla na prvi taksi.

Ukrao mi je srceWhere stories live. Discover now