4.poglavlje

746 20 9
                                    

Pocela sam vizitu za danas i dosla sam do Majine sobe.
Roditelji su otisli do kuce da joj donesu stvari zato sto ce se zadrzati ovde dok se skroz ne oporavi.
"Dobro jutro Majo, kako si danas?"
"Dobro jutro Ana! Osecam se super, samo mi je malo dosadno."
"E pa pregledacu te pa cemo naci nesto da prekratimo vreme."

Obavila sam sve preglede i previla sam joj ranu.
"Hocemo li da odigramo jednu partiju ne ljuti se covece?"
"Ako imas vremena, a ako ne nema veze."
"Sada mi je pauza pa mozemo da odigramo jednu partiju."

Ona je uzela zute a ja zelene figurice i poceli smo da igramo.
"Izvinite na smetnji doktorka ali ove dve osobe zahtevaju da vas vide." Tanja je rekla i u sobu su usli Daniel i Helena.

"Ja tebe znam, ti si ona lepa glumica!" Maja je rekla i Helena se nasmejala
"A ti si isto glumac! Wow ja sam gledala vase filmove sa mamom." Daniel i Helena su se sada oboje smejali
"Drago mi je da smo se upoznali, ja sam Helena a on Daniel. Kako se ti zoves?"
"Ja sam Maja."
"E pa Majo kako si?" Daniel je pitao
"Sada kada je doktorka izvukla bolest iz mene se osecam super!" Rekla je a Daniel i Helena su pogledali u mene
"Tumor." Rekla sam a oni su se blago nasmejali

"Ana ti njih znas?" Maja me je pitala
"E pa Majo, Daniel je moj brat a Helenu sam skoro upoznala."
"Wow kako je to super, jel mogu da se slikam sa vama."
"Pa naravno." Helena je rekla i ja sam ih slikala.

Kasnije sam stala pored Daniela i Helene da popricamo.
"Cemu dugujem ovu posetu Di?"
"Pa hteli smo da te pozovemo da ides sa nama na planinu, posto sada ides na godisnji. Ide nas sedmoro i ti bi bila osma, svako ide u paru."
"Razmislicu."
"Nema razmisljanja, ide samo 3 devojke a 4 muskaraca. Jedino bi bilo fer da krenes i ti sa nama, hajde bice nam super. Provescemo se malo i uzivati u odmoru." Helena me je ubedjivala
"Dobro dobro idem, samo mi javite vreme i mesto i ja cu biti tu. Sada me izvinite imam partiju drustvene igre da zavrsim." Rekla sam i pozdravila sam se kad su oni otisli.
"Gde smo mi stale...o da ti si na potezu." Nastavile smo sa igrom dok roditelji nisu stigli.

"Mama mama, upoznala sam onu glumicu i onog lepog glumca." Roditelji su gledali zacudjeno
"Koga si upoznala dusice?" Majka ju je pitala a Maja joj je pokazala sliku
"Kako si ih upoznala?"
"Ovaj glumac je Anin brat a ovo je njena drugarica."
"Stvarno?" Majka me je pitala
"Da, Daniel je moj brat ali ne rodjeni, a Helena mi je drugarica. Nadam se da nije problem sto su bili ovde."
"Ne ne nikakav problem, drago mi je da ste usrecili moji cerku. I hvala vam sto ste joj pravili drustvo."
"Bilo mi je zadovoljstvo da provedem vreme sa njom."

"Doktorka potrebni ste u sali 8." Tanja mi je rekla sa vrata
"Mogu li da dobijem moj stetoskop?" Pitala sam Maju i ona ga se skinula sa njenog vrata i dala mi ga nazad
"Kad porastem bicu doktorka bas kao i ti!" Rekla mi je kad mi je dala stetoskop
"Drago mi je to da cujem, vidimo se posle moram da idem."

Otisla sam do sale i imali smo tucu na utakmici. Unutrasnje krvarenje je bilo kod stomaka.
Sta ljudima treba da se biju zbog ovih utakmica, pa ovo je stvarno katastrofa.

Na kraju smene sam se presvukla i uzela svoj stetoskop, iako sam ga dobila pre par dana imam jos 2 rezervna tako da cu sa ovim uraditi nesto korisno.
"Zdravo Majo, dosla sam da se pozdravim i da ti dam nesto."
"Zdravo Ana." Ona se nasmejala kao i njeni roditelji

"Ja sam od sutra na odmoru i moja koleginica ce ti pomagati. Ona je fina i zavoleces je, a posto si rekla da hoces da postanes doktorka ovo je za tebe."
Dala sam joj stetoskop i ona ne je zagrlila cvrsto.
"Hvala! Uvek cu ga imati kod sebe, kao uspomenu."
Pozdravila sam se sa njom i roditeljima i otisla kuci.

Obukla sam pidzamu i navila alarm.
Pre nego sto sam ostavila telefon stigla mi je poruka od Alana.
'Laku noc Ana, lepo spavaj.'
'Laku noc Alane.'
To vece sam zaspala sa velikim osmehom na licu.

Ukrao mi je srceحيث تعيش القصص. اكتشف الآن