Stigli smo u stan i Margaret nas je toplo docekala.
"Ana draga moja!" Rekla je i zagrlila me cvrsto."E pa sina ni da primeti." Alan je prokomentarisao a ona se nasmejala.
"Sine!" Rekla je i zagrlila Alana i poljubila."Mnogo si mi nedostajao." Rekla je.
"I ti meni."
"Hajde spremila sam vam rucak." Rekla je i mi smo otisli u kuhinju gde smo docekani sa svakakvim jelima."Pa niste trebali ovoliko da spremate." Rekla sam i Alan me je pogledao.
"Vi ste jos na Vi?" Alan je pitao."Prostojniju devojku od nje nisam videla, a od sada zvaces me Margaret ili mama. Necu da cujem da mi vise persiras ili cu se stvarno naljutiti." Rekla je ozbiljno.
"Dogovoreno." Rekla sam i mi smo seli i rucali.Posle rucka sam otisla na kauc da malo odmorim i zaspala sam.
*Alanova perspektiva*
Mama i ja smo otisle do dnevne sobe gde je Ana zaspala.
Nasmejao sam se i polako je uzeo u ruke i odneo je u nasu sobu, spustio sam je na krevet i pokrio je a zatim se vratio u dnevnu sobu."Zaspala je, sinoc joj je bilo muka pa nije lepo spavala a nije htela mene da budi. Neka je treba joj odmora i zasluzuje ga."
"Alane ona je predivna osoba, svaki dan dok sam bila ovde gledala me je kao kraljicu. Devojka nema sta ne zna, pametna je i prelepa ja stvarno mislim da bolju nisi mogao da nadjes." Rekla je sa velikim osmehom.
"Kada sam joj rekla da je mozda trudna pitala me je da podjem sa njom u bolnicu iako je mogla da me izostavi. Stvarno ima veliko srce i sposobna je za sve, moja sreca je sve veca i veca svakim danom zbog nje." Rekla je a ja sam se zagrlio cvrsto.
"Hvala ti puno za ovo, mnogo mi znaci. Sutra sam isplanirao da je izvedem na jedno posebno mesto i mislim da ce joj se svideti."
"Iznenadi je i odmorite se, oboje to zasluzujete a sad laku noc idem da legnem." Rekla je.
"Laku noc." Rekao sam i otisao u sobu.Ani sam prvo skinuo dzemper i farmerke a onda joj polako navukao pidzamu, bice joj mnogo udobnije. A zatim sam legao i zaspao pored nje.
*Anina perspektiva*
Probudila sam se u sobi i obucena sam u svoju pidzamu a Alan spava pored mene.
Prodigla sam se i poljubila ga na blic par puta sve dok se nije probudio."Dobro jutro ljubavi." Rekla sam sa osmehom.
"Dobro jutro princezo moja." Rekao je i poljubio me."Idem da se istusiram pa da ustanemo." Rekla sam a on me je povukao i stavio me sebi u krilo.
"Idemo zajedno da se istusiramo da ustedimo vodu." Rekao je sa osmehom i ja sam se nasmejala, a on je ustao sa mnom u rukama i odneo me u kupatilo.
Posle dugog tusiranja smo izasli i obukli se komotno.
"Posle te vodim negde, tako da budi spremna."
"A gde idemo?"
"E pa videces." Rekao je sa osmehom."Dobro jutro, kako ste spavali?" Rekla sam kada smo usli a Margaret me je pogledala i ja sam se ispravila odma.
"Dobro jutro mama, kako si spavala?" Ovog puta je imala osmeh na licu."E to mi se vec vise svidja, dobro jutro i vama dvoma lepo sam spavala hvala na pitanju. Jel imate nesto ispalirano za danas?"
"Alan ima ali nece da mi kaze sta tako da cemo videti."
"E pa lepo i treba malo da te iznenadi."Posle dorucka sam obukla farmerke i belu majcu sa patikama.
"E pa princezo jel si spremna?"
"Jesam hajdemo." Rekla sam i pozdravila se sa Margaret.Vozio je do restorana gde smo se prvi put upoznali i ja sam se nasmejala.
"Prelepo je." To sam jedino rekla kada smo otisli na terasu."Hvala ti." Rekla sam i poljubila ga.
Prisli smo stolu i on mi je izvukao stolicu da sednem.
"Sve je prelepo, volim te." Rekla sam a on me je uhvatio za ruku.
"I ja tebe princezo vise nego ista, zasluzujes ovo i mnogo vise.""Meni je dovoljno samo da sam sa tobom i nista vise mi ne treba."
"Znam ali hteo sam da uradim nesto posebno za tebe."
"Vec jesi time sto si pored svih devojka izabrao mene."
"Uvek bih izabrao tebe."
YOU ARE READING
Ukrao mi je srce
RomanceJedna obicna proslava je uspela da promeni sve u njenom zivotu, ali da li se sve promenilo na bolje ili ima i stvari koje ce je boleti vise nego ista? Obicna devojka koja je mnogo toga zrtvovala da bi postala neko i nesto u zivotu, upoznala je slavn...