Stojim za pultom i popunjavam kartone kada mi je neko prisao i zagrlio me sa ledja.
Naglo sam se okrenula i videla Alana.
"Jel sve okej?"
"Da, samo sam isao do studija pa sam svratio da vidim moju princezu."
"E pa drago mi je da si dosao." Rekla sam i poljubila sam ga.
"Doktorka! Doktorka!" Cula sam Tanju i okrenula se i videla nju i neku zenu kako trce ka meni."Znaci ti si ta kurva koja spava sa mojim muzem!" Ta zena je besno rekla.
"Molim?" Pitala sam je zacudjeno.
"Nisam mogla da je zaustavim, napala me je i trazila neku doktorku." Tanja mi je objasnjavala.
"Gospodjo, sta vi hocete?" Pitala sam je.
"Da mi kazes da li se jebes sa mojim muzem." Rekla je i ja sam pogledala u Alana koji je zanemeo."Pa ako je ovaj covek pored mene vas muz onda da, spavam sa njim a ako nije on onda nemam pojma o kome pricate." Rekla sam dok su se Alan i Tanja nasmejali na to sto sam rekla.
"Ne to nije moj muz! Moj muz je doktor Mitrovic i ja znam da spava sa nekom doktorkom!" Ona je sada rekla.
"I vi sada idete po bolnici i ispitujete svaku doktorku da li je spavala sa vasim muzem. Ja vaseg muza jedva podnosim i jedan dan se ne bih zacudila da ga i udarim posto se vidi da je zavrsio privatnu skolu i da jedva zna sa zasije ranu. Vi ste meni sada mogli da napravite ogroman problem posto ja ovde stojim sa mojim deckom i mnoge kolege su ovde i slusaju kako pricate lazi o meni. Ja ovde imam reputaciju i necu dozvoliti da mi vi ili vas muz unistite tu reputaciju." Rekla sam i svi su se zacudili a ta zena je pocrvenela od sramote.
"Ja se izvinjavam sto sam vas optuzila i stvarno mi je zao zbog ovoga."
"Prvo treba sa nadjete dokaze o tome ko sa kim spava pa onda idite okolo i optuzujte koga god hocete."
"Imam ja dokaze i znam ko je ali sam mislila da ste vi ta doktorka."
"Ja sam doktorka Ana Tomson i sa vasim muzem imam strogo poslovan odnos."
"Iznitite ja sam mislila da ste vi doktorka Drobac." Rekla je i ja sam se zacudila."Sta ste rekli?" Pitala sam je i povukla sa strane.
"Doktorka Drobac je zena sa kojom moj muz spava." Rekla je i ja sam prebledela.
"U ovoj bolnici nema doktorke Drobac ima samo doktor Drobac." Rekla sam i onda se ona sokirala.
"Doktor...mislite doktor doktor kao musko?" Pitala me je a ja sam samo klimnula glavom.
"Au jebote....jos jednom izvinite na smetnji." Rekla je i izasla iz bolnice.Ja sam se vratila do pulta i Alan i Tanja su me gledali.
"Doktorka jel sve u redu sa onom zenom?"
"Ispostavilo se da je muz ne vara sa doktorkom nego sa doktorom." Rekla sam i Tanja je krenula da se smeje.
"Znala sam da je gej...hahahahaha o Boze stomak me boli." Nije mogla da se zaustavi od smejanja.
"Idem ja princezo da ne zakasnim na sastanak pa se mi vidimo posle." Alan je rekao sa osmehom.
"Vidimo se." Rekla sam i poljubila ga.
Osmehnuo se i izasao iz bolnice."Bas ste slatki zajedno." Tanja je rekla.
"E pa bas ti hvala Tanja."
"Znala sam da cete da zavrsite zajedno, pa kako i ne bi kada ste brinuli o njemu celu noc a i spasili ste mu zivot. Kako je ljubav lepa bolest, jos da joj ima leka pa da se svi zaljubimo." Rekla je i ja sam se nasmejala."E pa to si lepo rekla. Samo se ti zaljubi pa cemo mi naci neki lek."
"Oh doktorka ja se vec zaljubila ali uzalud kada on mene ne primecuje."
"Oooo pa ko je taj srecnik?" Pitala sam a ona je pocrvenela."E pa samo cu vam reci da je sa pedijatrije." Rekla je i odma mi je jedna osoba pala na pamet.
"Marko?"
"Otkud znate?!"
"Pa jedini je koji nije zauzet i koji je od mladjih."
I tako je ceo dan prosao u smehu bez ikakvih briga.
YOU ARE READING
Ukrao mi je srce
RomanceJedna obicna proslava je uspela da promeni sve u njenom zivotu, ali da li se sve promenilo na bolje ili ima i stvari koje ce je boleti vise nego ista? Obicna devojka koja je mnogo toga zrtvovala da bi postala neko i nesto u zivotu, upoznala je slavn...