13.poglavlje

505 17 23
                                    

*Anina perspektiva*

Izasla sam iz kuce i zaustavila taksi, dala sam vozacu adresu poceo je da vozi.
Osetila sam kako me peku oci ali nisam dala ni jednoj suzi da padne.

Posle 10 minuta se auto zaustavio i dala sam mu novac i izasla.
"Hvala vam." Rekla sam i usla u zgradu.
Sve teze i teze sam zadrzavala suze, i cim sam zatvorila vrata stana suze su krenule same.

Osetila sam se izdano i bezvredno, nisam verovala da ce mi to uraditi. Polomila sam vazu koja je stajala na stolu i udarila sam o staklenu policu i rasekla sam se.
Bes u meni je bio toliko jak da sam htela da puknem, nisam verovala da me univerzum ovoliko mrzi.

Izula sam stikle a suze nisu stajale, pogledala sam na sat i bilo je 9 uvece. Sutra sam prva smena a uopste ne znam kako cu spavati a kamoli ustati.
Pala sam na kolena a suze nisam mogla ds zaustavim.

*Danielova perspektiva*

Usao sam u stan i svugde je bilo stakla a Ana je pala na kolena. Ruka joj je krvava a to je verovatno od police koja je razbijena.
"Ana!" Rekao sam i brzo je privukao u zagrljaj.
"Ejj ne brini sve ce biti okej obecavam, pa valjda mozes da verujes svom bati." Rekao sam a suze su joj i dalje isle a ruka joj je krvava od stakla.
"Hajde molim te daj mi da ti ocistim tu ranu pa ces se odmoriti malo." Rekao sam i odneo sam je na kauc.
Ocistio sam joj ranu alkoholom i stavio gazu i zavoj.
"Hvala ti..." Rekla je tiho.
"Nema sta da mi zahvaljujes, uvek cu biti tu obecavam." Zagrlio sam je cvrsto i ostali smo u tom polozaju nekih 10 minuta.

"Hajde malo da legnes molim te."
Podignuo sam je i odneo do sobe, stavio sam je na krevet i pokrio je.
"Zasto se ovo desava? Mislila sam da ce sve ici dobro od kad sam otisla iz one kuce!" Govorila je dok su joj suze lile niz obraze.
"Videces da ce sve biti dobro, evo ja ti obecavam da ce sve biti super. Jel ces moci da spavas malo?"
"Ne znam..."
"Ajde lezi a ja idem da nam napravim malo tople cokolade." Rekao sam i otisao i na brzinu nam umutio tople cokolade.

"Evo izvoli." Rekao sam i dodao joj cokoladu.
"Treba da se javis Nataliji."
"Zna da sam ovde ali evo pusticu joj poruku da cu ostati ovde veceras."
"Ne nemoj, bicu ja dobro. Ti bolje idi kod nje da ne pomisle ljudi svasta."
"E bas me briga sta ce ko da pomisli a i Natalija veruje i meni i tebi, ja ostajem ovde da te pazim bas kao sto si ti mene pazila." Rekao sam i poljubio je u celo.
"Hvala ti Di, hvala ti na ovome."
"Nema na cemu, nego ajde sada malo odspavaj." Rekao sam i lepo je pokrio i ususkao.
"Laku noc seko."
"Laku noc..." Rekla je sanjivo i zaspala.

Izasao sam do dnevne sobe i izeo mobilni da pustim poruku Nataliji.

'Evo me kod Ane, stanje nije najbolje pa cu ostati veceras. Nadam se da nije problem❤'

Poslao sam poruku i sipao sebi jedan viski da se smirim.
Telefon mi je zavibrirao i video sam da je Natalija odgovorila.

'Pazi na nju i ne brini nije nikakav problem, znam da joj je neko potreban sada❤'

'Kakvo je stanje tamo?'

'Helena je zamalo ubila Alana za onu plavusu, a ona plavusa im je neka koleginica koja se ustvari zaljubila u Alana pa ga je naskocila na toj terasi, i sto je jos gore ta ista koleginica je pijana kao letva.'

'Jel su svi jos tu?'

'Da evo Alan,Helena,Dzoni i ja sedimo i pijemo. Helena drzi predavanja Alanu dok je meni i Dzoniju zanimljivo da to gledamo. Kako je Ana?'

'Drago mi je da je bar nekom zanimljivo a sto se tice Ane pa to nije najbolje. Udarila je rukom i razbila staklenu policu i isekla se, ali sam joj previo ruku tako da je sada dobro. Popila je toplu cokoladu i sada spava, sutra je prva smena tako da sam joj navio alarm.'

'Bice njoj dobro jaka je ona, ajde idi i ti lezi i odmori se. Laku noc, volim te❤'

'Laku noc ljubavi, volim i ja tebe❤'

Ukrao mi je srceWhere stories live. Discover now