Usli smo u crkvu i svi su nas gledali.
Alan stoji i gleda me sa otvorenim ustima, Daniel me je odveo do Alana i zagrlio me je pa otisao."Prelepa si..." Alan je rekao a svestenik se nasmejao, videla sam suzu kako mu je kanula.
Prisla sam i obrisala je sa obraza a on se nasmejao."Hvala ti...i ti izgledas prelepo." Rekla sam i pogledala ga od glave do pete.
U prelepom crnom odelu je sa crnom kravatom i crvenom maramicom u dzepu sakoa.
"Mozemo li poceti?" Svestenik nas je pitao.
"Da." Oboje smo odgovorili."Dragi moji prijatelji danas smo se okupili da ozvanicimo brak ovo dvoje mladih ljudi..." Svestenik je poceo a Alan i ja smo samo gledali jedno drugo u oci i smejali se.
"Da li ti Alane uzimas ovde prisutnu Anu za zakonitu suprigu da budete zajedno i u dobru i u zlu?"
"Itekako uzimam casni oce." Rekao je a onda su se svi nasmejali i aplaudirali.
"Nisi li se obecao nekoj drugoj?"
"Nisam casni oce.""Da li ti Ana uzimas ovde prisutnog Alana za zakonitog muza da budete zajedno i u dobro i u zlu?"
"Uzimam casni oce." Rekla sam sa osmehom.
"Nisi li se obecala nekom drugom."
"Nisam casni oce.""Onda vas sa moci koju imam i koju mi je drzava dala proglasavam muzem i zenom, mozete poljubiti mladu." Rekao je a Alan me je lagano povukao i poljubio.
Culo se aplaudiranje i zvizdanje u celoj crkvi a vecina zena je i plakala.
"Idemo." Rekao je i odveo me do auta, usli smo i odvezli se do velike sale za vencanja.
Usli smo i unutra nas je vec cekao maticar spreman.
Kada su svi dosli okupili su se oko nas dvoje, a mi smo stajali nervozno i drzali ruke.
"Na danasnji smo se okupili da spojimo ovaj prelepi par, a sada se mole da pridju kumovi pored mladenaca." Rekla je a Helena i Dzoni su dosli do nas.
"Da li ti Alane uzimas ovde prosutnu Anu za zakonitu suprugu?"
"Uzimam.""A da li ti Ana uzimas ovde prisutnog Alana za zakonitog muza?"
"Uzimam.""Potipisite se ovde, a kumovi ovde." Rekla je i svo 4 smo se potpisali.
"Burme?" Pitala je a Helena je meni dala Alanovu a Dzoni je dao Alanu moju burmu.
Alan mi je nezno uzeo ruku i stavio burmu, a zatim sam ja isto uradila sa njegovom burmom.
"Uz dozvole koje mi je drzava dala proglasavam vas muzem i zenom, mozete se poljubiti." Rekla je a Alan me je nezno poljubio.
"Bidermajer Ana!" Helena je povikala a ja sam se okrenula i videla sve devojke kako stoje.
Okrnula sam im ledja i uzela bidermajer.
"Moze?" Pitala sam.
"Mozee!" Rekle su.
"1...2...3!" Rekla sam i bacila ga.Okrenula sam se i videla zacrvenelu Tanju kako drzi bidermajer.
"E pa cestitam! Samo se nadam da ce biti sa onim sa kojim mislim." Rekla sam i zagrlila je cvrsto.
"Vreme je za prvi ples!"
Otisla sam kod Alana i on je stavio ruku na moj kuk a ja svoju na njegovo rame."Srecnijeg coveka od mene nema, ozenio sam ljubav svog zivota." Rekao je i poljubio me.
"Veruj mi da sam presrecna i da ne pamtim srecniji dan u mom zivotu." Rekla sam a on me je privukao i ja sam ruke obavila oko njegovog vrata a on njegove oko mog struka.
Tako smo plesali i uzivali u blizini ne obazirujuci se na bilo koga ili bilo sta sto se desava.
Nakon prvog plesa Alan je otisao da plese sa Margaret a meni je prisao Daniel.
"Moja seka se udala!" Rekao je kada smo plesali.
"Jesam! I tako sam srecna i uzbudjena." Rekla sam.
"Zasluzujes svu srecu." Rekao je i nastavio sa igranjem.Posle plesa sa Danielom sam plesala i sa Dzonijem dok je Helena otela Alana.
"E pa kumo zelim vam svu srecu." Dzomi je rekao.
"Hvala ti, znaci mi puno sto ste ti i Helena ovde.""Normalno da smo ovde pa ko ce drugi da bude kumovi ako ne mi." Rekao je sa osmehom.
Posle plesa sam otisla i sela a Helena mi se pridruzila.
"Sve je savrseno." Rekla je.
"E pa kumo jeste." Rekla sam a ona je pocela da se smeje.Gledali smo u Alana i Dzonije kako pricaju i onda se Helena setila.
"Uzbudjen je da bude otac, kada sam mu rekla pao je sa stolice i sav se izubijao. Nije mogao da veruje da postaje otac a i dobio je napad panike."
"Alan je bio malo smireniji ali je ipak skakao, bas smo dobre muzeve izabrale." Rekla sam a ona se nasmejala.
"Itekako jesmo."Kasnije to vece kada su svi otisli Alan i ja smo se zaputili u nasu novu kucu.
Kuca je prelepa prosto nemam reci.Alan me je podigao u narucje i uneo preko praga.
"Dobrodosla kuci." Rekao je i poljubio me strastveno.
YOU ARE READING
Ukrao mi je srce
RomanceJedna obicna proslava je uspela da promeni sve u njenom zivotu, ali da li se sve promenilo na bolje ili ima i stvari koje ce je boleti vise nego ista? Obicna devojka koja je mnogo toga zrtvovala da bi postala neko i nesto u zivotu, upoznala je slavn...