🌙Negyedik🌙

1.1K 125 8
                                    

Igor pov.
Kivettem a dobozt és óvatosan megvizsgáltam. Kerek volt, fémből készült és kelta vonások díszítették. Volt mellette még egy, kicsit díszesebb formában és egy kőtábla, tele kelta írasokkal.
– Hé! Ezt nezd meg! — mutattam Roger–nek, aki azonnal mellém csapódott.
–  Hihetetlen! Csodaszép, a tábla pedig érintetlen. Mik ezek? Kanópusz edények? – kérdezte kíváncsian.
– Az az ókori egyiptomra jellemző, a kelták nem mumifikáltak. Ez inkább csak valami szimbólikus tárgynak tűnik. Vigyük fel és vizsgáljuk meg! – mondtam izgatottan.
– Vagy! Vigyük fel, tegyük biztos helyre és holnap vizsgáljuk meg! Én kikészültem mára! – ásított Roger. Igaza volt, lassan 18 órája meg se álltunk. Egy kis alvás nekem is felfrissítené az agyamat.
Roger felment a felszínre én azonban még nem voltam álmos, ezért igyekeztem minél többet kideríteni. A dobozok csodaszépek voltak és egyértelműen tárolásra készültek, de olyanok, mint a japán titokdobozok, valahogy ki kell nyitnom! A kissebb dobozzal kezdtem babrálni, amikor a tetején lévő fa szimbólum elmozdult és a zár kattant egyet. A doboz felnyílt és szó szerint köd robbant ki belőle, majd fény villant és egy sikítást hallottam. A ki robbanás a földre söpört, így amikor a köd eltűnt felálltam és a beütött fejemet masszíroztam.
— Jesszus, ez mi a franc lehetett? – kérdeztem mormogva.
Cé tusa? — hallatszott mögülem, mire sikitva ugrottam hátra. Amikor pedig megfordultam azt hittem álmodok. Egy aranyruhás alak állt előttem, hosszú csillogó szőke hajjal és egy vékonyabb anyagú köpenyben. Az arcát egy halottimaszk takarta. Az az arany halotti maszk, ami a királynő holttestén volt, ami mellesleg eltűnt. Mi a franc?
– Ez...nem...– hebegtem nagyokat pislogva.
— Áh! A britonok nyelvét beszéled!
— Britonk?! — esett le az állam. A britonok már legalább 1500 éve nem léteznek. Ma már angoloknak hívják őket.
– Te ki a fészkes fene vagy? — kérdeztem remegve a félelemtől, és egy kicsit az izgatottságtól is.
– A nevem Vladimir. A zöldsziget legfényesebb gyöngyszeme és a nyugati magányos szigetek királynője vagyok, Phelan király hitvese. – mondta és levette a maszkját. Roger nem tévedett, elsőre azt hinném, hogy lány, olyan szép arca van.

 Roger nem tévedett, elsőre azt hinném, hogy lány, olyan szép arca van

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


A lélek átka (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora