🌙Tizenötödik🌙

1K 128 5
                                    

Vladimir pov.
Igor olyan kedves és olyan gyengéd. Minden este isteni szeretkezésben részesít és magához ölel. Vagyis én bújok hozzá, de hagyja nekem. Más lett, mint amikor ide jöttem. Továbbra is törődik velem és vele lakok, de amikor megismerni próbálom elmegy. Nekem megtiltja, hogy elhagyjam a házat és hagy itt nekem ételt. Este megmutatta, hogy miket nézegethetek és nagyon aranyos volt.
– Ez a kicsi gall nagyon okos. Bár, akikkel én találkoztam az nem volt ilyen kicsi.
– Ezek csak kitalált figurák. Lehet, hogy nem Asterix és Obleix kalandjait kellett volna oda adnom neked. – mondta, majd kiment a konyhába. Közben megtudtam, hogy a szekrényekkel teli szoba a konyha. Amíg kint volt letettem a vékony kis könyvet és felnéztem a falra. A furcsa, fekete doboz mellett megláttam egy képet. Amin Igor van és egy aranyos fiú. Barna haja volt és szikrázó tengerkék szeme. Ahogy egymáshoz bújtak a szemükből őszinte szerelem áradt. Aranyosak voltak és nagyon szépek együtt. Levettem a képet és nézegetni kezdtem.
– Tedd azt le! – üvöltötte Igor. A hirtelen hangtól megijedtem és a kép kiesett a kezemből. A padlóra csapódva ripityára tört. Igor megdermedt és letette ami a kezében volt és a törött képhez lépett.
– Igor, nagyon sajnálom! Én...nem akartam...
– Takarodj innen! – motyogta, hidegen mire megijedtem.
– Igor... Én...
– Azt mondtam... HOGY TAKARODJ INNEN A BÜDÖS FRANCBA! – üvöltötte dühösen, mire annyira megijedtem, hogy elszaladtam.

Igor pov.
Ültem és a képet néztem. Az én Lou–m. Az én édes, tündérem. Annyira hiányzik, a nevetése, a mosolya. Miért ment el Peruba, arra a rohadt ásatásra? Nem lett volna szabad egyedül elengednem. Kopogtak az ajtón és Roger nyitott be.
– Hali! Mi volt itt? – kérdezte a törött üveget látva.
– Semmi.
– Hát persze. Mindig törött üveg van a padlón. Hol van Vladimir?
– Elment.
– Elment?! Hová?!
– Tudom is én? – vontam vállat.
– Igor! Az isten szerelmére! Semmit, semmit se tud a mi világunkról! És ha gond nélkül kisétál az útra vagy kirabolja őt valaki?! Van fogalmad róla, hogy aláírta a halálos ítéletét?! – üvöltötte és felkapva a pulcsiját kiviharzott a lakásból.

A lélek átka (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora