🌙Ötödik🌙

1.1K 139 10
                                    

Igor pov.
Ez most komolyan életre kelt? Ez egyszerűen képtelenség! Leszállt az állványról és rám nézett. Most nézett először egyenesen a szemembe. Az ő fekete szemei kikerekedtek, majd a következő percben elmosolyodott és a könnyei is kicsordultak.
— Leo! — ugrott a nyakamba, mire teljesen megfagytam. Mi a fene?
– Le... Leo? – kérdeztem remegve.
— Édes Leom! Én erős katonám, hát ismét itt vagy? – bújt a mellkasomba és mosolygott. Ezek szerint örömében sír, de ki a franc az a Leo?
— Nézd! Ööö... Felség! Nem tudom, hogy kinek hiszel, de sajnos tévedsz. Az én nevem Igor Tess, régész vagyok és nem tudom, hogy, hogyan közöljem ezt veled, de ez itt a 21. század. Vagyis az úr szerint 2010. — mondtam, mire a szemei őszinte csalódást tükröztek, de aztán megint elmosolyodott.
— Ha csak az én bátor Leom leszármazottja vagy, az sem érdekel. Ő rá ismertem benned. — bújt ismét hozzám. Na, ennél kínosabb szituációt biztos nem fogok többször átelni. Még egyik leletem se támadt fel basszus!
— Haver! Reggel van! Azt ne mondd, hogy egész éjjel... Mi a szentséges isten?! - jelent meg Roger és majdnem hatást dobott, amikor az engem ölelő kis alakot meglátta.
– Roger! Ne akadj ki, de ez...végülis, de! Ez pont az aminek látszik! – nevettem hisztérikusan.
– Hogy?! Ki?! Mi?! Ki a franc ez?! – hebegett döbbenten.
– Ez itt a királynő! Mondjuk azt, hogy a dobozban, amivel babráltam biztos varázslat volt, és ettől életre kelt! – mondtam kínosan elvörösödve.
– Nem varázslat, a lelkem volt a dobozban. - mondta Vladimir, mire Roger tovább nézett minket. Most vettem észre, hogy Vladimir még mindig a derekamat öleli mintha a párom lenne. Leszedtem a kezeit és kértem, hogy meséljen egy kicsit. Rogert magam mellé ültettem és becsuktam a száját, amit döbbenettől nyitva felejtett.
– A nevem Vladimir. A zöldsziget királynője és Phelan király törvényes asszonya voltam mielőtt a korai halál elragadott. A férjem, aki bolond módjára üldözte az szerelmemet, sosem kapta meg, amit akart. – sóhajtott.
– És ki az a Leo? – kérdeztem felvont szemöldökkel.
– A férjem hadseregének vezetője és a szeretőm volt. - mondta halványan mosolyogva, mire fülig elvörösödtem.

A lélek átka (Befejezett)Where stories live. Discover now