🌙Kilencedik🌙

1.2K 128 11
                                    

Igor pov.
A történetét hallgatva mind a ketten más reakciót mutattunk. Roger sírva fakadt én pedig csak dermedten bámultam rá. Miket megélt már. Elvették tőle a szerelmét, pont mint...
– Most mit csináljunk, haver? – kérdeztem Rogertől, aki még mindig szipogott.
– Nem tudom, de az életéből esküszöm operát kéne írni! – szipogta. Ezzel nem segített sokat. Felállítottam Vladimir királynőt, majd arra eszméltem, hogy nem ereszti a kezem és mosolyog rám.
– Nézze, Vladimir, ha szólíthatom így! Én nem a generálisa vagyok, engem Igornak hívnak és azt hiszem kötelességem segíteni magán. Jöjjön! – mutattam az utat. Rogerrrel felvittük a felszínre. nem nagyon akart ebben együtt működni, ugyanis kiderült róla, hogy tériszonyos. Amikor ezt mondtam fogalma sem volt, hogy miről beszélek, de elmagyaráztam neki. Bevittük a sátramba és ott leültettem a hálózsákomra.
– Hm! — hallom meg ahogy beleszagol a párnámba és mosolyog.
– Mi az? – kérdeztem kíváncsian.
– Még az illatod is ugyanolyan. – állt fel és elém jött. A kezeit a nyakam köré fonta és hozzám préselte a testét. Az én testem automatikusan reagált erre a tettre, de teljesen lefagytam. A kezeim a meglepően karcskú derekára csúsztak. Hozzám hajolt és az ajkait finoman az enyémre nyomta. Először el akartam tolni, de az agyamban egyszerűen kikapcsolt minden ellenkezési ösztön. A mellkasomban egyre csak nőtt a szívem dobogásának hangja. Az ajkaim mozogni kezdtek és a kezem lejjebb csúszott a fenekére. Magával húzott a hálózsákomra és magára húzott.
– Égess el engem! – suttogta a számba. A ruhái egy pillanat alatt leestek róla és arany fülbevalói csilingelve csapódtak a teste mellé a puha anyagon. Az agyam teljesen elszállt. Levettem az ingem és engedtem a csábításnak, ami előttem feküdt. Nem csodálom, hogy a király odáig volt érte. Hihetetlenül gyönyörű, én pedig gyerekkorom óta tudom, hogy meleg vagyok. Fenébe az emberi szükségletekkel, meg azzal, hogy már két éve nem voltam senkivel sem! A sártamban égő gyér fény mellett kivételesen nem volt hideg az éjszakánk.

A lélek átka (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora