-Nyaralni mész? -nézett rajtam végig Harry, ahogy behurcoltam a 2 hatalmas bőröndöt.
-Nem, de nem is egy hétre jövök. -szögeztem le neki.
-Kár volt egy cuccot hozni, az én ruháimat is hordhattad volna, ami jó itthonra -jegyezte meg mire egyből végigfutott az agyamon, hogy a kellemes, finom illatú ruháiban flangálhatnék naphosszat, bár valljuk be elég fura ajánlat.
-Köszönöm, de nem tudhattam és jó ez így, Harry. Amúgy is fura lenne. -nevettem kínosan. Szóval , hogy legyen a sorrend? Fürdés és vacsi vagy vacsi és fürdés?
-Istenem ez mennyire szánalmas. -morgott magában.
-Hm?
-Semmi, csak hidd el nekem is kellemetlen ez az egész. -morgott tovább.
-Harry engedd el, tényleg. Ez csak egy átmeneti állapot. Egyhamar jól leszel és mindez megy majd egyedül is.
-Fürödjünk. -mondta, ahogy megindult a fürdő felé. Lassan, komótosan a jelenlegi sajátos tempójában battyogott az említett helyiség felé. Látszott, hogy még bőven nehéz neki a járás és, mintha így estére kicsit fáradtabbnak is látnám. Tapintható volt a feszültség, ahogy a fürdőbe értünk. Egyrészt ő nyilván kellemetlennek élte ezt meg én pedig totál zavarban voltam attól, hogy meztelenül fogom őt látni. Azért be kell vallanom, hogy tényleg nagyon jó pasi és amúgy is pimasz, fogadok, hogy élvezi, ha zavarba hozhat, szóval nincs valami egyszerű dolgom.
Harry égető tekintete végig követte az arcom, az ujjaim irányíthatatlanul remegtek, ahogy megszabadítottam őt melegítőnadrágjától és alsójától, amit biztosan észre vett, de mivel a baleset során az egyik lába és a csípője kb totál káros lett, így ebben muszáj segítségére lenni. Anne még a telefonban mesélte, ahogy eddig egy hivatásos férfi ápoló gondozta, szóval biztosan neki is új és valamilyen szinten kellemetlen ez a helyzet. Igyekeztem véletlenül sem ránézni ott lent, ez egészen addig ment is, amíg nem segítettem neki belépni a kádba és helyet foglalni. Az arcom valószínűleg elénk piros volt, így tekintetemmel igyekeztem kerülni őt amennyire lehet. Egyrészt nulla tapasztalatom van ebben a munkakörben, sosem csináltam ilyet, másrészt ő egy nagyon is imponáló pasi bármelyik nő számára. Szemeit lehunyva nyúlt el a kádban én pedig szemeimmel végignéztem karjait és mellkasát ékesítő tetoválásait. A különálló minták rendezetlenül foglaltak helyet bőrén, amiknek tanulmányozásában elvesztem egy pillanatra.
-Akkor én most kimegyek. Majd szólj ki ha kész vagy. -álltam fel mellőle.
-Maradj itt kérlek. -szólt utánam. -Szeretnélek megkérni egy szívességre.
-Igen?
-Ha megkérlek megmosnád a hajam? -nézett rám boci szemekkel.
-Talán neked nem megy? -tettem karjaimat keresztbe a mellkasom előtt, ahogy nekidőltem az ajtófélfának.
-De megy. -ismerte be aranyosan. -De elviselném. -mondta még mindig mosolyogva, ahogy rántott egyet a vállain megadóan.
-De felejtsd el, hogy megmasszírozzalak. -vágtam rá egyből.
-Hát pedig elviseltem volna. Tökre be vannak állva a hajhagymáim mióta annyit fekszem. -nevetett.
-Na jó. Én megyek felveszek a rövid nacit aztán megmosom a hajad. -egyeztem bele. Gyorsan bementem a szobámba, ahova már be is pakoltam a 2 nagy bőröndöt. Az egyikből előhalásztam egy combközépig erő biker shortot és magamra kapva mentem vissza Harryhez. Ahogy visszamentem szemeit egyből rám kapta és a szemem sarkából láttam, ahogy szemeit végigfuttatja meztelen lábaimon. A kelleténél többet matattam a szekrényben, amiben Harry információi alapján a samponokat találom. Jelenleg legnagyobb bátorságomat összeszedve lépkedtem Harry mellé.
-Kicsit előrébb tudsz csúszni? -kérdeztem tőle, mire kicsit gyengébb mozgással de előrébb tornázta magát a kádban éppen annyira, ahogy a fejénél a kád peremére tudjak ülni. Lábaimat a háta mögé téve léptem be én is a meleg vízbe.
-Neked dőlhetek? Még kicsit nehézkes tartanom magam. -vallotta be halkan.
-Gyere nyugodtan. -mondtam egyből nem átgondolva. Ahogy hátával lábamnak dőlt, bőrömbe apró bizsergést lövellve a tudat, hogy kicsit intim helyzetünk bőrünk összesimulása miatt. Harry feje felett átnyúlva ragadtam meg a zuhanyrózsát, hogy haját kellően benedvesítsem, majd tenyerembe nyomtam egy megfelelő adagot a samponból, amit fejbőrébe masszíroztam. Pár perces tevékenységemet végül haja leöblítésével zártam. -Jó lesz? -néztem le rá mosolyogva, ő pedig egy ellenállhatatlan mosoly keretében bólintott egyet.
-Segítesz felállni kérlek? -kérését meghallva felálltam. Lábaimat megtöröltem egy kint lévő törölközőben, majd Harryhez léptem. Testsúlyát szinte megtartva segítettem neki felállni és kilépni a kádból. Zavarom egyből visszatért meztelen teste látványára. Kapkodtam a fejem mindenhova, csak hogy ne kelljen ránéznem, amíg ő elvett egy másik törölközőt és megtörölte magát. Ujjaimmal óvatosan nyúltam a kezében lévő törölközőért, hiszen tudtam lehajolni nem tud még, hogy lábaim is megtörölje. Oldalt állva neki hajoltam le és töröltem meg egyik lábát, majd megfordult előttem férfiasságát szinte arcomba dörgölve, amitől lángvörös lettem, de takargatva lányos zavaromat megtöröltem a másikat is és gyorsan felpattanva léptem a kikészített ruháihoz. Pólóját kivéve a kezemből vette magára, majd inkább másra koncentrálva segítettem rá egy alsónadrágot és egy melegítőnadrágot.
-Kész is vagy. - mosolyogtam rá kedvesen, de megint zavarba jöttem, ahogy arcomat mérte fel. -Megyünk vacsizni? -törtem meg a csendet hirtelen kérésemmel.
Az este további része nyugodtan telt. Harry bevágta a csirkét, amit egy nagy adag tiramisu követett, miközben a kanapén dögölve tovább néztük a Stranger Thingst.
YOU ARE READING
Gyógyír (Harry Styles FF.)
FanfictionEgy pillanat. Csupán egyetlen nagyon figyelmetlen pillanat elég, hogy megtörténjen a baj. Egyetlen szétszórt pillanat elég ahhoz, hogy egy végzetes baleset történjen, ahol egy ártatlan ember olyan sérüléseket szenved, hogy fel kelljen hagynia régi é...