Miután Harry is sikeresen felfrissítette magát, ami ezúttal a szokásosabbnál is kínosabban telt, felöltözünk és a legközelebbi pláza felé vettük az irányt ugyanis tegnap megegyeztünk, ahogy ma bevásárolunk minden létező karácsonyi dekort.
-Scartlett Hill. -nézett rám komolyan, ahogy a pláza garázsában parkoltunk. -Ezt most oda adom és kérlek a képzeletednek semmi ne szabjon határt. Extra díszes házat szeretnék karácsonyra. -mondta a lehető legaranyosabb mosollyal, amit valaha tőle láttam.
Harryvel 4 dekorációs üzletet is végigjártunk és minden üzlet végigjárta után a kocsihoz kellett fordulnunk, annyi mindent vettünk. Legnagyobb meglepetésemre pont ő volt az, aki az őrült dolgokat bevágta a kosárba és nem kellett nekem győzködnöm őt. Délután még elmentünk egy fa árushoz London szélére és hazavittünk egy extra nagy fát, amit Harry szomszédja, Frank Segített nekünk a tartóba állítani.
-Na, ez kész is van. -tette csípőre a kezét Frank. -Örülök fiam, hogy végre te is házat díszítesz idén. Jót tesz neked a kis barátnőd. -mosolygott kedvesen őszes bajsza alatt, mire egy kettőre kijavítottam, hogy én nem vagyok a barátnője.
-Persze, hogy nem. -nevetett, amit nem tudtam igazán hova tenni. Illedelmesen végig hallgattam, ahogy Frank megtudakolta Harryt, hogy van baleset óta, majd úgy fél óra beszélgetés után Frank búcsúzót fújt. -Úgy látom Harry nagyon kedvel téged kislányom. Tudod ő egy rendes tisztességes srác és látom én, hogy is nézel rá. Ne zárd ki őt ennyire, mert csak bántod vele. Hidd el én már sokat láttam. Itt is látom jól, hogy mi folyik.
-Frank, én csak ápolom Harryt. -mondtam mosolyogja a bejárati ajtónak dőlve.
-Te őt, őt téged. Igen tudom drágám, ez így szokott menni, ha két ember szereti egymást. -mondta nevetve, ahogy elindult a szemközti házba.
-Jó éjt Frank. -szóltam utána nevetve, majd visszamentem Harryhez a házba.
-Elfáradtam. -mondta mosolyogva, ahogy a kanapén feküdt keresztbe.
-Holnap kidekorálom az egész házat. Meglátod, olyan lesz, mintha egy mesébe csöppennél.
-Tuti. Egy kifejezetten csöpögős, karácsonyi mesébe. De imádni fogom.
-Kérlek, nem is tudom ki vett két darab egy méter magas diótörőt a nappaliba. -nevettem.
-Jó, na. Belejöttem. -nevetett fel vidáman. -Amúgy miközben bevágunk valami kaját megnézhetnénk egy karácsonyi filmet, hogy alapozzunk a holnapi hangulatra.
-Benne vagyok. Csinálok vacsit. Kívánnál valamit?
-Én kívánnék... -húzta pimasz mosolyra a száját.
-Harry! Komolyan!
-Komolyan mondtam. -nevetett. -Sajtos, tejfölös tésztát szeretnék a kis konyhatündéremtől. -mosolygott ellenállhatatlanul.
-Komolyan? Ennyi?
-Az gyorsan megvan, mindenki szereti én pedig már filmeznék.
-Oké. -egyeztem bele nevetve. Kb fél óra alatt kész is lett a kaja. Meg is indultam vele Harry felé, aki látványosan szedelőzködött.
-Nem filmezünk?
-De. De inkább a szobámban. Az kényelmesebb. -kifejezetten nem örültem neki, csak imádkozni tudtam, hogy ne az legyen, hogy bealszunk és reggel is arra kelek, amire ma keltem.
Ahogy beértünk Harry szobájába, az ágy két szélén lévő éjjeliszekrényre lepakoltam a vacsit. Harry elkezdett átöltözni, így jeleztem, hogy én is elmegyek, de öt perc és jövök. Felkaptam és jó meleg oversize pulcsit, egy bikershortot, egy hangulathoz illő karácsonyi extra meleg zoknit és késznek nyilvánítottam magam, majd visszamentem Harry szobájába.
-Ez most komoly? Bundazokni meg pulóver, de rövidnadrág? Scar, ne csábíts. -nevetett Harry.
-Oh fogd be Harry. Jobban szeretem otthon a rövid nacikat.
-Nincs ellenemre. -mosolygott megint azzal a tipikus bugyileszedős vigyorral. -De, ha kipakolom a vacsit a lábadra és onnan eszem le, ne lepődj meg. -nevetett.
-Harry, kérlek. -nevettem, ahogy bemásztam mellé az ágyba.
-Nem lehetne, hogy te inkább nem takarózol be? -nézett rám pimaszul.
-Persze, hogy nézelődj mi? -vontam egyből kérdőre.
-Szívesen teszem. -mosolygott rám szívdöglesztően.
-Harry hagyd abba. -nevettem.
-Miért? Zavarba hozlak? Csak, mert elpirultál.. megint.
-Képzeld el igen, zavarba hozol. -vallottam be.
-Hál istennek. -nevetett. -Na pattanj most már ide mellém rendesen. -ütögette meg maga mellett közel a helyet. -Amúgy nem poén volt. Extra szexi vagy a kis nacidban. -mondta már rám sem nézve, ahogy elkezdte a vacsoráját.
Harry választott és sikeresen megnéztük az Alkalmi randevú című filmet, amit végig nevettünk, én persze bőgtem is rajta, mert cuki volt a happy end. -Pisiszünet. -mászott ki Harry az ágyból.
-Á-á, én megyek előbb.-pattantam fel, majd sikeresen megelőztem, jelenlegi gyorsabbságomnak köszönhetően, így nevetve csuktam be az orra előtt az ajtót.
-Scar. Komolyan? -hitetlenkedett vidáman, ahogy rám nyitotta az ajtót.
-Harry, épp pisilni szeretnék, csukd be. -mire nevetve ugyan és várakoztatva, de becsukta az ajtót. Már éppen lehúztam a wc-t és rángattam magamra a nacim, mikor Harry újra benyitott és egy pillanatnyi rálátást nyerve a fenekemre, amire akkor kezdtem felhúzni a nacimat. -Harry! - szóltam rá egyből, még nem végeztem.
-Lehet, de én bepisilek. Amúgy meg jól jártam. Végre én is kaptam valamit. Te úgy is folyton látsz meztelenül. -ecsetelte, amíg gyorsan kezet mostam.
-Az lehet, de ez nem jelenti azt, hogy neked is kell látnod belőlem valamit.
-Pedig gondolj bele mekkora móka lenne, ha bevezetnénk a közös fürdést. -szólt még utánam incselkedve, ahogy ott hagytam ő a mosdóban.
Míg Harry eltötymögött, addig és kivittem a mosatlant a szobából, mire visszaértem ő már kutakodott is a többi film között.
-A Kellékfeleséget láttad már?
-Imádom azt a filmet. -vágtam rá egyből, ahogy megszabadítottam magam a meleg pulóveremről, ami alatt még egy fehér póló foglalt helyet.
-Scar. Komolyan? Én lassan 3 hónapja nem szexeltem, te meg bebillegeted magad mellém egy feszülős rövidnaciba, majd még fokozod azzal, ahogy egy olyan póló van rajtad, ami alatt kb látszik a cickód? Anyám úgy vett fel, hogy kínozz?
-Harry melegem van és nem billegetem magam. -mondtam elpirulva. -És ez nem kínzás, hanem itthoni viselet.
-Persze. Ti nők, erre születtek.
-Mire is? -kérdeztem vissza egyből.
-Hogy beindítsátok a fantáziának és felállítsátok a farkunkat. Ez megy nektek. -mondta Harry kicsit durcásan.
-Ne haragudj Harry, nem gondoltam, hogy beindítom a fantáziád. -húztam mosolyogva.
-Többször,mint gondolod. -dörmögte az orra alatt és bár úgy szánta, hogy ne halljam meg, nekem egyből kalimpálni kezdett a szívem.
Harryvel elkezdtük nézni a Kellékfeleséget is, de valahol a vége felé, úgy az utolsó 20 percben aludhattam el rajta. Hajnal 2 volt, mikor felkeltem és néztem rá az órára. Harrynek háttal feküdtem ő viszont egy kényelmes kis kiflibe zárva ölelt át engem hátulról. Mocorogni kezdtem, hogy kimásszak mellőle és menjek át a saját szobámba, de karját ezt észre véve erősen kulcsolt továbbra is .
-Maradj itt kérlek. -suttogta rekedt, álmos hangon. -Olyan jó, hogy itt vagy. Szeretek veled aludni. -folytatta, ahogy még egy kicsit közelebb is férkőzött hozzám. Hozzá közel eső kezem hirtelen fogta meg és saját mellkasomhoz húztam az övével együtt, aminek hatására egy-egy karunk a melleim közé ékelték magukat. -Hogy ver a szíved Scar. Csukott szemmel is látom, ahogy zavarban vagy. -mondta halkan ezzel be is fejezve a mondandóját. Percek teltek csak el mire a nyakamban éreztem Harry jóleső szuszogását. Egy kicsit hosszasabb kattogás után tudtam csak én is visszaaludni.
YOU ARE READING
Gyógyír (Harry Styles FF.)
FanfictionEgy pillanat. Csupán egyetlen nagyon figyelmetlen pillanat elég, hogy megtörténjen a baj. Egyetlen szétszórt pillanat elég ahhoz, hogy egy végzetes baleset történjen, ahol egy ártatlan ember olyan sérüléseket szenved, hogy fel kelljen hagynia régi é...