Kora délután álltam neki a főzésnek. Harry telefonon intézett valami munkahelyi ügyet, én meg közben Caraval váltottam már szót üzenetben, mire megszólalt a csengő.
-Á, biztos Lisa az. -mondta Harry a telefonba, majd miután küldött felém egy mosolyt az ajtó felé indult. -Aláírom a papírokat és vissza is küldetem vele. Öt perc és indulhat is vissza. -Szia Lisa, gyere be. -invitálta be kedvesen Harry az illetőt. Elkapott az ideg, mikor megláttam, hogyan is illegeti be magát Harry előtt a konyhába. Lábait magassarkúba bújtatta, így Harryvel egy magas volt, hosszú combjait csupán a iszonyat rövid szoknya fedte. Kabátját sem viselte már, kezeiben tartotta. Hosszú barna haját csak úgy dobálta, ahogy mozgott. Azért ismertem én a nőket, és ez itt Harrynek tette magát. Eltakarta a szemem a lila köd, amit dühömben láttam, mikor Harry kezét kezdte simogatni, majd valami apróságon vihogott ezzel megvillantva hófehér fogait.
Engem figyelmen kívül hagyva flörtölt a nő Harryvel, mire a torkomat megköszörülve tettem át valamit a pulton á-ból b-be idegemben.
-Scar? -kapta fel Harry a fejét-
-Minden oké. -mosolyogtam kínosan. -Csak kicsúszott a kezemből. -mondtam, de láttam Harryn, hogy látja, hogy bajom van.
-Máris végzek ezekkel a papírokkal. -lépett mellém. -Utána a tiéd vagyok. -fogta kezei közé az arcom és maga felé fordítva egy gyors csókkal ajándékozott meg. Szemeimet utána egyből a nőre vittem, akinek a tekintete szín tiszta gyűlöletet sugárzott felém, aztán, mintha mi sem történt volna, amint Harry visszament mellé, hogy átbeszéljék a papírokat, ugyan úgy folytatta a flörtölést vele. Bár forrt az agyam, de igyekeztem nem jelét adni. Már talán a munkamegbeszélés végénél jártak, mikor szúrósan figyeltem, ahogy direkt Harryhez közel hajolva gesztikulál, arról nem is beszélve, hogy a mellei majd Harry orra elé estek ki, kivágott blúzának köszönhetően. Harry észrevette, ahogy a nőt figyelem és egy édes mosolyt küldött felém, amitől bevallom egyből zavarba jöttem, hiszen tudtam, hogy látja rajtam mennyire is idegesít a nő. Végül sikerült, minden papírt megbeszélni és aláírni, így Miss Idegesítő is indulni készült, persze mielőtt még végleg elment volna, azért dobálta magát egy kört Harrynek, a hajár is szépen meglengette és a karját is édesen végigsimogatta, amitől még jobban forrt az agyvizem.
-Scarlett Hill, mintha féltékeny lettél volna. -mosolygott rám kérdően, ahogy becsukta az ajtót. -Persze, hacsak nem csaltak az észrevételeim. -tette hozzá csibész mosollyal.
-Oh fogd be Harry. Úgy tette-vette magát neked, hogy éppen a bugyiját nem hagyta el az orrod előtt.
-Szóval féltékeny voltál. -lépett hozzám, ezzel karjai közé édesgetve, még mindig egy elégedett vigyorgás keretein belül.
-És akkor mi van? Te is az voltál Gregre, nem?
-De én az voltam, valóban. -ismerte el.
-Akkor én is lehetek. -mondtam váll rántva még mindig kicsit idegesen.
-Ne legyél feszült Bébi, ne érdekeljen Lisa sem. Főleg, hogy reggel nem az ő orgazmusáért voltam felelős, hanem a tiéd miatt, és ez számomra nagyon is így van rendjén. Nem kell féltékenynek lenned, cseppet sem érdekel az a nő.
-Persze, én engedjem el, de te azért tiszta ideg voltál Greg miatt, pedig mondtam, hogy nem érdekel.
-Az más volt, nem voltunk együtt, nem tudhattam biztosan, hogy téged egy pillanatig sem érdekel és nem csak mondod. -folytatta.
-Az hittem megtépem. -ismertem el, ahogy Harry vállának dőlve bújtattam el előle az arcom, hogy ne kelljen a szemébe néznem, ahogy ezt elismerem.
-Láttam rajtad. -nevetett édesen. Válla vibrált emiatt a homlokom alatt. -Imádtam, hogy ennyire felhúz. Olyan voltál mérgesen, mint egy dühös kiscica. -kezdte.
-Oh, fogd be Harry. -csaptam meg a vállát és azzal a lendülettel fordultam is volna ki a karjai közül nevetve, de visszarántott és ajkait gyorsan tapasztotta az enyémekre. A csókja, ahogy minden alkalommal ezúttal is észbontó volt. Ajkai táncot jártak az enyémekkel. Azt hiszem eltelt pár bő másodperc, amíg a világomról nem tudtam mellette.
-Ne legyél legközelebb féltékeny édesem, egy nő sem érdekel annyira, mint te, nincs okod morcosnak lenni. -nyugtatott végül.
-Ha legközelebb is a szemem előtt kezd ki veled, nem kizárt, hogy megtépem.
-Majd pattogtatok előtte egy jó adag popcornt. -nevetett
-Nem vagy vicces Harry. -mondtam viccből felháborodva.
-Ó, dehogynem. -nevetett édesen mielőtt még egy csókkal ajándékozott volna meg.
A délután gyorsan eltelt, Én neki álltam sütit sütni, Harry sorozatot nézett. Teljesen belebolondult a Starnger Thingsbe, amit édesnek találtam, majd magamban szitkozódtam egy sort amiért megjött. Gyűlöltem az ilyen női piros betűs napokat, de bár valljuk be, tuti nincs egy nő sem a világon, aki szeretne menstruálni.
-Fürdünk? -kezdte Harry.
-Sajnos most pár napig nem lehet. Bemehetek veled, de én nem tudok úgy csatlakozni, ahogy eddig.
-Nos sajnálom, de megértem. Viszont igen, attól még bejöhetnél velem. -nézett rám ellenállhatatlanul.
Bár Harry reakciói most sem alakultak másképpen a közös bár merőben más fürdést követően, megértő volt és egy pillanatig sem akaratos, minek nagyon örültem. Miután nála segédkeztem és is vettem egy gyors zuhanyt, majd csatlakoztam mellé a nappaliban, ahol valami filmet nézett.
-Fáradt vagy? -nézett rám törődően.
-Nem csak egy kicsit görcsölök, az első este meg a második nap nálam mindig szenvedés. -vallottam be.
-Akkor most rajtam a sor, hogy ápoljalak. -hajolt felém egy édes csók keretében. -Nagyon fáj?
-Igen eléggé. -ismertem el.
-Feküdj le. -utasított mutatva a kanapé előtt elterülő puha szőnyegre. Tettem, amit mondott és vártam mi fog következni, ahogy lassan mellém telepedett. Ujjai csípőmön elhelyezkedő melegítőmért nyúltak, amit az alsóneműmmel együtt húzott valamivel a hasam legalsó része alá. Szemei bár felcsillantak, ahogy szeméremdombom egy része felfedte magát előtte, de egy magában eldünnyögött mosolynál többet nem mutatott. -Ez is csak egy görcs, mint egy bármely másik izomban lévő görcs. -kezdte, majd ujjal együttes munkájával masszírozni kezdte az alhasam területét. Jól esett, bár furcsa volt a lágy részen ez az erő, de mikor masszírozta a területet a érzés teljesen elvette a görcsök által okozott kellemetlenséget. -Jól esik?
-Ühümm. -ismertem el hümmögve, ami egy édes, elégedett mosolyt varázsolt az arcára. Ujjai tovább masszírozták a területet, puha végei perzselték a bőrömet miközben magamban vigyorogtam, mint egy vadalma, hogy mégis, hogyan lehet ennyire édes. Harry masszázsa majd fél óráig tartott ezzel tökéletesen elviselhetőre enyhítve menstruációs fájdalmaimat. -Köszönöm szépen. -simítottam végig ujjaimat borostás arcán, ahogy felém hajolt, hogy egy puszival ajándékozzon meg.
-Bármikor. -mondta, ahogy még egy puszit nyomott az ajkaimra, majd lentebb vándorolva és nedves csókkal látta el csípőm, majd a fehérnemű által nem takart bőr felületét. Az arcomba pír szökött, ahogy ajkait hosszabb ideig időztette el az intim területen, majd alsómat és nadrágomat fentebb húzva késznek nyilvánított.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gyógyír (Harry Styles FF.)
FanficEgy pillanat. Csupán egyetlen nagyon figyelmetlen pillanat elég, hogy megtörténjen a baj. Egyetlen szétszórt pillanat elég ahhoz, hogy egy végzetes baleset történjen, ahol egy ártatlan ember olyan sérüléseket szenved, hogy fel kelljen hagynia régi é...