16. Reggeli (+16)

224 9 0
                                    

-Ne bámulj Scarlett. -mosolygott még mindig csukott szemekkel. Álmos hangja kivehető volt és pedig nem bírtam nem mosolyogni. Azt hiszem ez a reggeli hang lesz az, amit soha nem fogok tudni megunni. Jólesően rázott ki tőle a hideg.

-Nem bámullak. -tiltakoztam nevetve, pedig tudtam, hogy lebuktam. -Épp most keltem én is . -füllentettem.

-Értem, gyönyörűm. -mosolygott tovább Harry immár laposakat pislogva nekem pedig a szívem kalimpált a megszólítástól. Karjai kérően nyúltak felém, hogy bújjak oda hozzá. -Gyere ide, olyan messze vagy. -én persze egyből megadva magamat másztam hozzá közelebb. Ahogy felé mozdultam egyből fölém helyezkedett és ajkaimat látta el a nap első csókjaival. Ujjai a pólóm felgyűrődött állapota által fellelhető szabad területet cirógatták. Ajkai hamar tértek a nyakam bőrére ezzel belőlem libabőrt kicsalogatva, amin Harry csak kuncogott egy sort. -Meg sem kell szólalnod, látom mit váltok ki belőled. -suttogta, majd egy perccel később ő is vallomást tett nekem. Merevedése a combomnak simult és, mintha rám parancsolt volna nyögtem fel alatta. Hangom miatt talán, de felbátorodva tért engem simogató keze a pólóm alatt mellemre. Akaratlanul nyögtem a fülébe, ahogy rámarkolt. Gondolkodni sem volt időm, mire mellemen kezét az ajka váltotta. Szívta, harapta és csókolta a területet. Nem gondolkodtam, nem is akartam gondolkodni, egyre és egyre többet kívántam abból, amit csinált velem. -Meg akarlak kóstolni. -suttogta ajkaimra, ahogy újra felhúzódott hozzám. A szemeim kipattantak, de válaszolni nem bírtam, csak nyöszörögtem, mint egy árva kisállat. Az ajkaim elnyíltak, ahogy ujjai vándorútra indultak a testemen. Csókjaival továbbra is ostromolt, amibe belenyögtem, mikor fehérneműmön keresztül érintett meg. Kínzott és kényeztetett egyszerre. Szemeimmel mosolygó arcára pillantottam mikor ujjait az alsóneműmbe vezette. Feltápászkodtam alatta és lekaptam  magamról a pólómat bőröm felhevültsége okán, mindezalatt Harry ujjai munkáját egy pillanatra sem hagyta abba. Mosolyogva nézte végig, ahogy saját magam vetkőztetem és, ahogy pólóm mellénk került újra immár fedetlen bőrömnek esett. Pár percig ostromolhatott, mielőtt ajkai elindultak délebbre. Pislogtam, ahogy hasamat később a hasam alját látták el nedves csókokkal. A szívem a torkomban dobogott. Vártam és rettegtem egyszerre. Harry ajkaival, olyan dolgot készült tenni, ami meghatározó lesz a kapcsolatunkban és imádtam ennek a tudatában lenni. Ujjai lassan szabadítottak meg alsóneműmtől. Mosolya az arcán zavarba ejtő volt, ahogy eztán felém közeledett. -Annyira nedves vagy, hogy akár most is magamévá tehetnélek.- közölte, ahogy visszadőlt hozzám, majd szó nélkül lentebb kúszott testemen. A szívem megdobbant nyílt kommunikációja miatt. Sosem voltam, aki ezekről a pillanatokról könnyen beszélt, ő mégis olyan fesztelenül és csibészes mosollyal tette mindent, hogy szinte lángoltam tőle. Élesen szívtam be a levegőt, ahogy megéreztem leheletét combom belsejénél, ujjaimat hajába vezettem, ahogy ajkai hozzám értek odalent. Felnyögtem, már a gondolattól és kikészültem, hogy hol járnak az ajkai. Nyelve tüzesen szántott végig ajkaim közt, majd megállapodva ajkaival a csiklómmal vívott csókcsatát. Az arcom lángolt, a levegőt kapkodtam. Nyelve időnként végigszántott rajtam ezzel megtörve csiklóm szüntelen ostromlását. Idővel ujjai csatlakoztak nyelve munkájához. Az elején ajkai elváltak, ahogy egyik ujja a bejáratomat kínozta, körkörös mozdulatokkal ellátva a területet, majd újra visszatapasztotta, miközben két ujját belém vezette. Jobban felnyögtem, éreztem, hogy mosolyog. Harry munkája az őrületbe kergetett, édes volt és gyötrő ugyan abban a pillanatban, de nyögéseimmel szünet nélkül díjaztam, minden egyes mozdulatát.

-Harry. -emeltem meg mellkasom egy nyögés közepette, mikor csiklómat jobban megszívta és ujjait is jobban belém tolta.

-Élvezz a számba Scar. Add meg magad nekem. -mondta halkan. Élveztem, ó igen, nagyon is élveztem, amit csinált. Percek alatt rándult görcsbe a gyomrom, egy kéjes érzés kezdett eluralkodni felettem és az alhasamban építkező feszülés egyre fokozatosabb lett. Harry haját szinte téptem ujjaimmal, tincsei között kontrolláltam magam, Készülőben lévő orgazmusom, remegtetni kezdte a testem. -Annyira finom vagy. -suttogta a bőrömbe nekem pedig az eddig is sűrű levegővételeim még szaporábbak lettek. A mellkasom felemelkedett, az ujjaim a lepedő anyagát kezdték fojtogatni és egyszer csak robbantam. Orgazmusom, arcomat pirítóan söpört végig rajtam Harry ajkai csodás munkájának nyomán. Maga volt a mennyország, amit művelt velem. Combjaimat összeszorítottam ezzel jelezve, hogy egyszerűen nem bírom tovább  érzékenységem okán, de nem tágított. Örömömet teljes mértékben magáévá tette, ezzel azt eredményezve, hogy utána tisztán láthatóan és zavarba ejtően csillogó ajkakkal induljon meg felém. Ajkaival csókra invitált, ahogy felért hozzám, melyen testrésze saját ízemmel volt befedve. -Csodálatos vagy és nagyon ízletes. Imádom, minden porcikádat. -suttogta ajkaimra nekem pedig pírba borult az arcom a vallomástól.

-Meg kell dicsérjelek. -nevettem elpirulva.

-Oh, valóban? -kérdezte bohókásan, mire csak némán bólogattam. -Ezt bóknak veszem. -mosolygott rám ellenállhatatlanul. Ujjaimmal haját simítottam ki az arcából, miközben még mindig engem nézett levakarhatatlan mosollyal az arcán, én pedig pihegtem továbbra is, mint egy bolond. -Ennél sokkal többet kaphatsz. -csókolt meg újra. Ruhába bújtatott teste az én meztelen testemnek feszült. Zavart egyedüli meztelenségem, így karjai közül kibújva nyúltam félredobott pólóm után. -Ne vedd fel. -vette ki a kezeim közül. -Imádom, hogy meztelen vagy. Egész nap elviselném, inkább levetkőzök én is. -mondta de abban a pillanatban lekapta magáról  pólóját és már csak egyetlen boxer fedte a testét. Arcát a mellkasomhoz préselte, ahogy mellém feküdt. Örült szívverésem még mindig nem csillapodott, amit biztosan ő is érzékelhetett. Egyik kezével derekamat markolva ölelt magához és csak feküdtünk ott, fogalmam sincs meddig. Melleim közötti csontos területre nyomott csókja megmosolyogtatott. Mielőtt jobban mellém fészkelte magát elnyúlt a távirányítóért, majd bekapcsolta a televíziót. Halk morajlása számomra jóleső alaphanggal töltötte meg a teret. Aztán elaludtam, fogalmam sincs mikor pontosan, de nagyon jót aludtam. Harry mellkasán keltem, engem átölelő keze meztelen hátam simogatta. Mikor felkeltem arcom a nyakába fúrtam, mint egy kiscica. Jól esett a terület kellemes melege. Harry hátam simogatását egy pillanatra sem hagyta abba,  én meg csak úszkáltam ebben a pillanatban. Tudtam, hogy szerelmes vagyok. Visszavonhatatlanul és teljes szívvel szerelmes voltam az engem ölelő férfibe, rövid ismeretségünk ellenére is.

Gyógyír (Harry Styles FF.)Where stories live. Discover now