18. Női reggel

168 9 0
                                    

Reggel úgy keltem, mint akit kiütöttek. Görcsöltem, mintha muszáj lett volna és kb majd meg akartam halni. Kikászálódtam az ágyból, igyekeztem halk lenni, mivel Harry még az igazak álmát aludta. Elmentem a fürdőbe, helyre hoztam magam, betettem egy új mensis kelyhet és kimentem a konyhába csinálni egy teát.

-Jól vagy édesem? -jött ki Harry kómás fejjel utánam.

-Nagyon görcsölök, nem bírtam tovább aludni. Ne haragudj, nem akartalak felkelteni.

-Ne viccelj Scar, semmi baj. -mondta, ahogy a hűtő felé lépett. -Ezt edd meg, ezt pedig vedd be. -elém tett egy tejberizst és egy fájdalomcsillapítót, majd töltött nekem egy narancslevet. -Utána pedig ázunk egyet egy kád forró vízben. Meglátod, jót fog tenni. -mondta végül, ahogy nekiiállt kávét csinálni.

-Harry, nem kellene. -mondtam zavaromban.

-Láttam a szobádban a kelyhet. Azzal lehet, és amúgy sem óckodom ettől. Természetes, hogy vérzel Scar.

-De..

-Scar, semmi de. Rendben van egy így. A kehely marad, nincs semmi baj. -zárta le én pedig bár furának tartottam, mert sosem volt még ehhez hasonló élményem, mégis melengette a szívem a törődése.

Harry elszürcsölte a kávéját, én is ettem, és bevettem a gyógyszerem. Majd végig néztem, ahogy enged egy gőzölgő kád vizet. Valami olajat is locsolt a vízbe, aminek szuper jó illata volt illetve egy szép adag habot is varázsolt bele. A fürdő világítását minimálisra vette, ahogy csak a tükör körülötti lámpát hagyta égte, a nagyot lekapcsolta. Ha nem szenvedek, még egészen tökéletes is lehetett volna a helyzet. Harry a kád szélére ült, majd magához hívva, megszabadított a pólómtól, végül a nadrágomtól és az alsóneműmtől is. Zavarban voltam, bár Harry konkrétan nem is láthatott semmit, mégis kínos volt a tudat.

-Hé, nyugi. -vonta karjaiba meztelen testem még mindig előtte állva. -A cickóid megvannak duzzadva. -állapította meg mosolyogva, amin én is csak mosolyogni tudtam. Egyik kezét az egyik mellemre vezette, enyhén megszorítva a területet, mire felszisszentem. -Érzékeny? -kérdezte még mindig a kád szélén ülve mire csak enyhén bólintottam. -Akkor nagyon óvatosan kell szeretnem őket. -mondta, majd egy nedves csókkal látta el az előbb megszorított mellem. Engem hátrébb állítva, ő is felállt, majd miután ő is levetkőzött, amiben én is segítségére keltem, helyet foglaltunk a forró vízben.

-Hmm. -örömködtem, olyan jó meleg volt, jól is esett.

-Ti nők, akkor élvezitek, ha éget, tuti így működtök. -jegyezte meg a víz hőmérsékletére. Valóban igaza volt, a nők jobban is szeretik a forróbb vizet, mint a férfiak, amit jelen helyzetben mulatságosnak tartottam.

Hátam a mellkasának döntöttem, ahogy elhelyezkedtünk a vízben. Ujjai előresiklottak a hasamra és annak alsóbb területét víz alatti simogatásokkal látták el. Megakart állni a szívem attól, mennyire édes. Már tegnap este is és most is olyat alkotott, amit életemben ezelőtt férfiból még csak ki sem néztem volna. Fejem hátra döntöttem az egyik vállára, míg nyakamon édes csókokat szórt el. Úgy éreztem magam, mint egy csöpögős romantikus filmen, de egyszerűen minden pillanatát imádtam.

-Ma bekuckózunk a nappaliba és karácsonyi filmeket nézünk és édességet zabálunk. Mit szólsz hozzá?

-Benne vagyok. -mosolyogtam vadul.

-Nekem már úgyis mindegy.

-Hogy érted? -értetlenkedtem.

-A baleset óta eléggé elpunnyadtam. Ennél azért jóval izmosabb voltam.

-Szerintem csini vagy. -vigyorogtam rá felnézve.

-Csini? Scar itt maximum te vagy csini. Én leeresztett. -nevetett

-Nem vagy leeresztve, így is izmos vagy.

-Azért nem ugyan olyan, de majd alakul.

-Majd alakul, de ma becsokizunk. -nevettem.

-És kaját rendelünk.

-Főzök én valamit, nem kell.

-A-aa felejtsd el. A kis betegem, nem erőlteti meg magát. -erősködött.

-De Harry, nem én hanem te vagy az én kis betegem.

-Akkor most fordított napot tartunk. Ma szépen pihenni fogsz, ha kell elég héten pihenni fogsz. -válaszul nem mondtam semmit, csak megfordultam Harry ölében és úgy feküdtem el, mellkasom az övének feszítettem és fejem a vállán pihentettem.

-Köszönöm szépen. Extra cuki vagy. -ismertem el, ahogy arcom jobban a nyakába fúrtam. Kezei immár hátamat simogatták, néhol fenekemre csúsztak kezei, de cseppet sem zavart. Még fel is nevettem, ahogy játékosan beléjük markolt mielőtt kimásztunk a kádból.

-Szedd össze magad és várlak a kanapén. -nyomott csókot az ajkaimra mielőtt magamra hagyott. Gyorsan ellenőriztem pár dolgot, majd Harry után mentem, ami már elterült a kanapén. Mikor megérkeztem magához csalogatott és hagyta, hogy lábai közt feküdve a mellkasán kössek ki. Közben rendelt ebédet, amiért hálás voltam, semmi kedvem nem volt főzni. Aztán neki álltunk filmezni és megnéztük a Rossz anyák-at, illetve a Rossz anyák karácsonyát, mindezalatt ebédeltünk és szó szerint punnyadtunk egymás csendes társaságát és a filmeket élvezve.

-Holnap elmehetnénk valamerre. -néztem fel Harryre a film végén.

-Oksi. Én vagyok a programfelelős. -szögezte le Harry.

-És hova megyünk? -kérdeztem kíváncsian.

-Az legyen az én meglepetésem. -nevetett. -De jól fel kell öltöznünk. Szabadban leszünk. -informált.

-Értettem főnök. -egyeztem bele.

-Ezt a hozzáállást szeretem. Jegyezd meg, máskor is hasznát tudnám venni. -vigyorgott le rám perverzül, mire csak nevetve tudtam ingatni a fejem.

Gyógyír (Harry Styles FF.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora