Anne és Gemma távozása után nem sokkal Harry hangja ütötte meg a fülem.
-Megyünk fürdeni? - zökkentett ki gondolataimból miközben a konyhában matattam.
-Ühüm.. - bólogattam zavartan válaszul. Halkan vittek lépteim szívem legvadabb kalimpálásának gócpontjába. A fürdőajtó csukódásának szinte néma csattanása most mégis hangos ricsaj volt számomra.
Ujjaim már rutinosan szabadították meg Harryt ruháitól. Zoknimat és pólómat félre téve léptem vele a zuhany alá. A zuhanypolcon található tusfürdő után fordultam, hogy kezeimet azzal behabosítva újra bőréhez érhessek. Visszafordulva levegőt kapkodva vettem észre máris meredező tagját. Meghökkentem hiszen ezelőtt még sosem fordult elő, hogy érintés nélkül reagáljon a helyzetre. Szinte pattanva léptem hátrébb mikor megéreztem váratlanul a hasamhoz nyomódni merevedését. Gondolataimat elhessegetve láttam neki teste megmosásának, ő pedig szótlanul nézte végig a tetteimet. Ujjaimmal karjai körül munkálkodtam mikor hirtelen szólt hozzám.
-Ne hidd, hogy ilyenkor az én szívem nem akar kiugrani a helyéről. - vallotta be egyszerűen mielőtt szótlanul újra a tusfürdőért nyúltam. Kezeimbe nyomva egy újabb, kisebb adaggal simítottam végig tenyerem mellkasán, ahol meglepetten nyugtáztam magamban szíve valóban vad tempóját. Erről tettetett nem tudomást véve fogadtam tenyerembe kemény férfiasságát. Öntudatlanul zártam köré ujjaim és végeztem egy kicsivel intimebb fel-le mozgást rajta mosakodás céljából. Egy Harry ajkait elhagyó érthetetlen szitkozódás alatt merevedése érezhetően mozdult meg ujjaim közt. Homlokát egy pillanat alatt döntötte vállamnak ezzel engem a zuhany fala és maga közé szorítva.
-Scar. - szólított meg remegő hangja, mintha csak egy könyörgés hagyta volna el ajkait. Olyan volt mintha a sivatagi szomjazó mondta volna az első elé tévedőnek, hogy "vizet". Lemerevedtem, fogalmam sem volt, hogy mit is kellene tennem, mire homlokát kicsit jobban a vállamba mélyesztette, csípőjét pedig a következő pillanatban kicsit ellenem lökte ezzel akaratlan mozgásra bírva ujjaimat férfiassága körül.
-Nem akarok semmit, amit te sem akarsz. - suttogta halkan, a csobogó víznek köszönhetően szinte érthetetlenül én mégis tisztán hallottam minden szavát.
Ujjaim tudatlanul szorítottak fogásukon ezzel Harryből egy mélyebb nyögést előcsalva.
Ittam a pillanatot és mindenféle gondolkodás nélkül bírtam mozgásra ujjaimat. A levegőt még szaporábban kezdtem kapkodni mikor felfogtam, hogy mi is történik. Rendezetlenebb levegővételeimet Harry észrevéve jóleső csókokat hintett vállam vonalára. Szabad kezemet lassan csúsztattam fel egyik karján mire ő a mankóját lazán oldalra döntve támasztotta meg a zuhanyfalnál, ezen keze tenyerét a zuhany párás falához nyomva. Másik keze pillanatok alatt engedte el a másik mankót is, ezzel utat engedve a mozdulatnak, hogy egyel közelebb lépve hozzám csípőket összezárja. Lépése után újonnan szabad keze lustán mégis uralkodóan pihent meg csípőmön ezzel is közelebb tartva magához. Testünk összefeszülésének eredményeként gondos ujjaim és férfiassága hasunk közé fészkelte magát. Ajkai elnyíltak, ahogy homlokát vállamról elemelve az én homlokomnak döntötte. Szemeimmel az övéi után kutattam, tekintetünk összeakadása egy mélyebbről jövő rövidke nevetést eredményezett nála mielőtt újra letekintett kapcsolatunkra. Ujjaim összezárva továbbra is le-fel jártak rajta. Kezdetleges zavart mozgásomat immár felváltotta egy sokkal magabiztosabb és szenvedélyesebb mozgás, ami Harry ajkai közül is jóval szaporább levegőváltást és nyögéseket csalogatott elő.Szemeimmel újra az övét vizslattam. Elnyíló ajkai fürkészése abban a másodpercben leírhatatlan látvánnyal ért fel a számomra. Aztán mintha megérezte volna, ő is újra rám emelte a szemeit majd ajkait egy másodperccel később éhesen tapasztotta az enyémekre. Abban a pillanatban nem érdekelt semmi más csak, hogy ajkaink szünet nélkül forrjanak össze. Nem érdekelt a következő óra, sem a következő nap, semmi csak, hogy csókoljon még tovább. Ujjaim karjáról tarkójára csúsztak, körmeimet a nyakába vájva tartottam magamhoz közel. Pillanatokkal később Harry férfiassága megrándult az ujjaim közt, orgazmusa testét remegésre késztette, miközben egy melyről feltörő nyögést engedett az ajkaim közé. Szemeimet hasamon végig folyó örömére kaptam mire egyik mutatóujját oda emelve vett fel a területről egy kisebb adagot, mintha megvizsgált volna tényleg az e, amire gondol. Pár másodperc csend után a mellkasomon az elázott sportmelltartóm által szabadon hagyott területre kente fel örömét. Még mindig szaporán vettem a levegőt az elmúlt percek után mikor a zuhanyrózsa után nyúlt és rám irányítva friss vízzel mosta le néhol ruhával fedett testem. A hátammal végül rendíthetetlenül a zuhany falat támasztottam, úgy éreztem jelenleg szükségem van egy biztos területre, amin megtámaszkodhatok. Harry ajkait egy halk kuncogás hagyta el, ahogy egyel hátrébb lépett tőlem, hogy a zuhanyrózsát visszategye a megfelelő helyre. Apró izgatott mosolyra húztam ajkaim, ahogy felfedeztem kiment bokája sokkal egészségesebb állapotát. Hirtelen nem tűnt úgy, hogy akár húsz perccel ezelőtt még égetően szüksége lett volna mankóira.
Ugyan még kicsit bizonytalan botorkálással de könnyen, önállóan hagyta el a fülke túlfűtött levegőjét. Némán még mindig a zuhanyzó falának dőlve néztem végig ahogy felsőtestét szárazra törli, majd csípője köré helyezi az anyagot, miközben szemeivel végig engem kémlel. Mozdulatai alatt pimasz mosolya szünet nélkül uralta gyönyörű arcát.
-Gyere ide hozzám Scar. - szólt búgva miközben egyik keze egy másik törölközőért nyúlt. Lábaim szót fogadva vittek alakja elé, ujjait a nadrágom szélébe akasztva húzta le rólam úgy, hogy alsóneműmet rajtam hagyta. - Emeld fel a kezeidet. - kérte halkan, ahogy mögém lépett majd vizes sportmelltartómat karjaimon és fejemen keresztül áthúzva szabadított meg az anyagtól. Harry csupasz hátamhoz közelebb lépve tekerte a testem köré a száraz törölközőt. Karjait a hasamnál összefűzve húzott magához, meztelen mellkasa ráérősen simult hátamhoz, ahogy ajkai lusta puszikkal hintették be meztelen vállam területét.
-Scar, ma békén hagylak, de tudod, hogy erről holnap beszélünk kell, igaz? -egyetértően bólogattam egyet, de kénytelen voltam arra, hogy egyetlen egy mondatot is alkossak ebben a pillanatban. - Megyek felöltözök addig zuhanyozz le te is. És bár imádnám végig nézni, de kapsz 20 percet, hogy összeszedd magad. - folytatta suttogva. - Utána megnézhetnénk egy filmet, ha van kedved. - válaszul egy halk "oké" telt tőlem. Harry szó nélkül hagyott magamra ezután. A törölközőt félre dobva vettem egy gyors zuhanyt, majd testem újra a törölközőbe csavarva mentem a szobámba tiszta ruháért. Egy egyszerű fekete bővebb pólót és egy babarózsaszín biker shortot aggattam magamra. Hajam némileg szárazabbra töröltem, majd egy utolsó mély levegőt véve indultam meg Harry szobájába.
Hatalmas mosollyal fogadott mikor szótlanul léptem be a szobájába. Gyorsan megpüfölte maga mellett az ágyat jelezvén, hogy menjek be mellé. Lassan lépkedtem az ágy szabad oldalára és kellően bizonytalanul foglaltam el a helyem Harry mellett, mire ő még mindig várakozva nézett rám.
-Bújj ide Scar. -szólt rám kedvesen. -Azt hiszem ennek a mai nap után már nem lenne olyan nagy jelentősége. -mosolygott vidáman.
Én engedve Harry kérésének bújtam hozzá közelebb. Fejemet mellkasára döntve helyezkedtem el, mire ő karjaival átkarolt. Egyik, hátamat ölelő karja gondos simogatásba kezdett, ahogyan elindított egy filmet a Netflixen.
-Szilveszter a magnóliában. Ezt néztem ki. Neked is jó lesz Scar? - Nézett rám egy egészen angyali mosollyal.
-Ühüm. -bólogattam a mellkasába.
A film, amit néztünk kifejezetten tetszett. Egész kis limonádé film volt, de nagyon aranyos. Nevettem is meg sírtam is rajta, amit Harry, ahogyan láttam eléggé élvezett.
-Ez jó film volt. -nyugtáztam, ahogyan vége lett.
-Igen nekem is tetszett. Kiszámítható volt, de hangulatos. -jegyezte meg Harry is. -Itt alszol velem ugye? -nézett le rám pillái alól hirtelen témát váltva.
-Nem is tudom Harry.
-Scar, ne már. Bújjunk össze. Hiszen te is akarod. -kérlelt, ahogy lentebb húzódott hozzám és szorosan a mellkasához húzott. -Scar? Lehet egy kérésem?
-Igen? -húzódtam fel hozzá, így szemeink egy magasságba kerültek. Szemem itta a látványt, amit a párnán elterült kócos haja nyújtott. Sajátjaimmal azt hiszem láthatóan megbabonázva tekintettem le rá. -Mond mi lenne az?
-Arra gondoltam, talán a mai nap után igazán nem nagy kérés, ha kérek tőled egy "jó éjt" csókot.
-Végül is ezek után már talán nem. -adtam meg magam mellkasa bámulásának, egyszerűen annyira zavarban voltam, hogy nem bírtam a szemébe nézni. Harry gyorsan, de cseppet sem agresszívan tepert maga alá. Csípőmre rámarkolva tartott maga alatt, ajkait az enyémek ellen emelte. Édes volt, imádtam, ahogyan csókolt. Törődő volt, de mégis szenvedélyes. Egész éjjel bírtam volna folytatni vele ezt a tevékenységet.
-Lehet aludnunk kellene. -vált el tőlem mosolyogva.
-Igen, lehet.-habogtam.
-Jó éjt kislány. - mosolygott rám ellenállhatatlanul, majd a tv-t kikapcsolva újra mellkasára invitált, én pedig örömmel fogadtam el ezen meghívást.
-Jó éjt Harry.
YOU ARE READING
Gyógyír (Harry Styles FF.)
FanfictionEgy pillanat. Csupán egyetlen nagyon figyelmetlen pillanat elég, hogy megtörténjen a baj. Egyetlen szétszórt pillanat elég ahhoz, hogy egy végzetes baleset történjen, ahol egy ártatlan ember olyan sérüléseket szenved, hogy fel kelljen hagynia régi é...