-Indulhatunk? -kérdeztem a szobából kibotorkáló Harryt.
-Ühümm. -dünnyögött az orra alatt, majd egy hatalmas mosoly keretében nyitott nekem ajtót. Gyorsan bevágtuk magunkat a kocsiba és el is indultunk bevásárolni.
-Azta, de rohadt hideg van most már. -kezdett neki mikor elindultunk.
-Nyomok fűtést, mindjárt jobb lesz. Nehogy megfázzon a kis betegem.
-Pedig elviselném a forró kádas fürdőket. -mosolygott pimaszul.
-Nem kell a forró fürdőkhöz betegnek lenni. -vágtam rá egyből.
-Oké, akkor meg is van az esti program. -mondta tenyerei összecsapva,de végül kicsit elvesztett mikor már inkább az útra koncentráltam. Már majdnem megérkeztünk a bevásárlóközpontba, mikor Harry telefonja hangoskodni állt neki. -Anyám írt, figyelj. -mondta majd felolvasta az üzenetet.
Anne: Istenem fiam, ahogy ti egymásra néztek. Ne add fel, látom, hogy oda vagy érte , de szerintem ez a kislány is nagyon szeret téged. Szeretlek, Anya
-Istenem, anya. -hitetlenkedett Harry nevetve.
-Szóval oda lennél értem? -kérdeztem egyből vigyorogva.
-Ha anyám mondja, akkor biztos. A fia vagyok. Ismernie kell. -mondta válaszul sejtetően.
-Csak el tudod te is magadtól dönteni.
-Jaa, ha az én véleményemre vagy kíváncsi akkor azt mond. Én személy szerint oda vagyok érted Scarlett. -mondta, majd egy édes csókot nyomott az arcomra, ahogy leparkoltam.
-Nagyon helyes. -mondtam, majd kiszálltam mellőle az autóból. Harry pedig nevetve követett.
A bevásárlást, elég gyorsan elintéztük. Megvettünk mindent, még azt is amire valószínűleg nem lesz szükségünk. Illetve mivel vásárlás közben eldöntöttük, hogy este kicsit kirúgunk a hámból, mert ennyi már jár nekünk, így vettünk egy üveg whiskeyt és nekem egy Baileys likőrt.
Este 8 volt mire hazaértünk. Gyorsan kirámoltuk a szatyrokat, majd alig szusszantunk egy percet mire Harry neki kezdett.
-Hogy is volt ez a forró fürdős dolog? -kérdezte kamu köhögések között. -Lehet tényleg jót tenne, nem érzem magam a toppon.
-Szegénykém, akkor, amíg én vacsit csinálok engedek neked egy forró kád vizet és úszhatsz egyet. -húztam.
-Ez mind oké is lenne, de sajnos nem tudok egyedül fürdeni. Minden bajom van, a végén még elsüllyedek abban a nagy medencében. -adta elő.
-Nos, akkor lehet mégis mennem kellene veled. -mondtam, ahogy egyből nagy bólogatásokba kezdett a legártatlanabb arccal, amit valami felém produkált.
Vacsira előkészítettem melegszendvicsnek valót, majd megengedtem egy hatalmas kád, jó meleg vizet. Szerencse, hogy Harry kádja tényleg akkora volt, mint egy medence, így ketten is kényelmesen elfértünk benne. Míg én kimentem és töltöttem Harrynek egy pohár Whiskeyt magamnak meg egy likőrt, addig ő gyertyákat gyújtott a kád körül és már villanyt lekapcsolva várt engem.
-Aww Harry. Ez így azért elég romantikus. -áradoztam.
-Igen, gondoltam adok a hangulatnak, főleg, hogy szándékomban áll elcsábítani a hölgyet. -vallotta be édesen. Végül kb egy órát áztunk, közben iszogattunk és végig beszélgettünk. Én amúgy is hamar beszoktam rúgni, ez most sem volt másképp és Harry kedve is elég gyorsan lett egyre jobb, főleg, hogy a forró vízben gyorsabban megcsapott minket az italunk, így nagyon jókat sikerült nevetnünk egymás társaságában. Harry buta viccekkel traktált, amiket imádtam. Bár amúgy is szeretem a fárasztó poénokat, tőle még jobban imádtam mindet. Főleg, hogy olyan lelkesen adta őket nekem elő.
A kádas fürdőzés után Harryvel egy film keretében tovább iszogattunk. Annyira jól éreztem magam vele ezekben a pillanatokban. Főleg, hogy hosszú lábait csak egy boxer fedte, mellkasát is csak egy egyszerű fehér póló takarta el a szemeim elől. A fürdés után én sem vettem fel mást csak egy sima fekete pólót és egy francia bugyit, amit Harry az este folyamán többször is díjazott. Fesztelen időtöltésünknek hála gyorsan telt az idő, majd újabb filmünket nézve, italaink is gyorsabban fogytak. Az est utolsó filmjeként még betettük a Sztárom a páromat és nekiestünk Anne sütijének is. Idejét nem tudom igazából mikor nevettem utoljára ennyit, na meg sírtam. Amúgy is jókat szoktam bőgni filmeken, de így becsípve minden sokkal emocionálisabbnak mutatkozott. Nem tudom, nem figyeltem hány óra körül mehettünk lefeküdni, de mind a kettőnket, mint akiket fejbe csaptak úgy aludtunk el egyből.
ESTÁS LEYENDO
Gyógyír (Harry Styles FF.)
FanficEgy pillanat. Csupán egyetlen nagyon figyelmetlen pillanat elég, hogy megtörténjen a baj. Egyetlen szétszórt pillanat elég ahhoz, hogy egy végzetes baleset történjen, ahol egy ártatlan ember olyan sérüléseket szenved, hogy fel kelljen hagynia régi é...