Deku'nun Ağzından
Kacchan'ı kurtarmaya çalıştıktan sonra kahramanlar beni azarlamıştı. Uzun azarlamalarından sonra hemen All Might'ın yanına koştum.
Deku- All Might.. Ben de bir kahraman olabilir miyim?
All Might- Maalesef genç. Eğer bir özgünlüğün yoksa kahraman olamazsın. Ama bir polis olabilirsin. Genelde meşgul olurlar ama yine de iyi bir meslektir.
Yıkılmıştım. İdol aldığım kişi bile benim kahraman olamayacağımı söylemişti. Belki de Kacchan'ın dediği gibi intihar etmeliydim. Belki öteki hayatımda bir özgünlüğüm olabilirdi.
Okula gittim. Çatıya çıktım. Atlayacaktım. Son kez All Might için kötü dileklerde bulundum. Tam atlayacaken bir ses duydum.
???- Hey! Adın ne?
Deku- Aynı soruyu ben de sormak üzereydim.
???- Sen kendini tanıtırsan ben de kendimi tanıtırım.
Deku- Zaten az sonra atlayacağım.. Adım Midoriya İzuku.
???- Ben de Tomura Shigaraki. Sana bir teklifim var Midoriya. Bir takım topluyorum All Might ve diğer o kahraman bozuntularından nefret edenlerden. Sende bir potansiyel görmeseydim buraya kadar gelmezdim.
Deku- İyi de bir özgünlüğüm yok.
Shigaraki- Şşş.. Sözümün kesilmesini sevmem.. Eğer bana katılırsan yaşarsın üstelik All Might ve o kahraman bozuntularından intikamını alırsın. Bir de özgünlüğün olur.
Deku- O halde anlaştık Shigaraki. Ben intikamımı alacağım sen de amacını gerçekleştireceksin. Kazan kazan durumu.
Shigaraki- Haahaa seninle çok iyi anlaşacağız Midoriya.. O halde gel benimle.
Sonrasında mor bir portal açıldı ve içinden geçerek karanlık bir yere geldik. Maskeyle oturan bir adam vardı.
???- Demek bahsettiğin çocuk bu hah Shigaraki? Sen istiyorsan tamam.
Deku- Beni mazur görün efendim. Sizi tanımak isterim.
???- Bana All For One de. Senin ismin nedir çocuk?
Deku- Midoriya İzuku.
<AFO=All For One>
AFO- Midoriya.. Bildiğim kadarıyla bir özgünlüğün yok. Ve Kötüler Birliği'nde bulunacaksan lazım. O halde nasıl özgünlükler istersin.
Deku- Annemin ve babamın özgünlükleri.. İki özgünlük istememde bir sakınca var mı efendim?
AFO- Sakıncası yok.
Deku- O halde telekinezi ve ateş bazlı özgünlük isteyebilir miyim?
Shigaraki- Sende bir potansiyel olduğunu biliyordum.
AFO- Anladığım kadarıyla telekinezine maruz kalanları yakabilmeyi de istiyorsun. Böylece arkanda herhangi bir iz bırakmayacaksın. İyiymiş aferin sana. Şimdi yaklaş.
Yanına geldim ve dizlerimin üstünde eğildim. Sonrasında elini başıma koydu. Vücudumdan bir gücün aktığını hissedebiliyordum. Yaklaşık bir dakika sonra elini çekti.
AFO- Kanae buraya gel. Bu genç adamı eğitmeni istiyorum.
Kanae geldi. Güzel bir kızdı. Kırmızı gözleri, arkadan toplanmış güzel sarı ve kahküllü saçları, uzun ve yapılı bir vücudu bir de güzel beyaz bir teni vardı.
< Böyle bir görünüşü var. Yani internette en çok benzeyen bunu buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahramanlara Güvenme
FanfictionBakugo Katsuki'yi kurtarma girişiminden sonra kahramanlar tarafından azarlanıp League Of Villains 'e katılan Midoriya İzuku' nun hikayesi.