0.2

1K 97 170
                                    

"Çocuklar beni dinleyin !" Müdürün sinirli çıkan sesi ile herkes önce müdüre sonra rehberlik öğretmeni Jeongyeona bakmışlardı.

"İki gün önce öldürülen kardeşimin katilini bulmak için benim ve siyasi birimlerin rızası ile üst düzey soruşturma açıldı ve katili bulmak adına oldukça başarılı olan polis ekipleri sizleri sorguya çekecek."

Öğrencilerin hepsi vücutlarında yayılan gerilimi her saniyesini hissetmiş olmalılar ki herkes korkulu bir şekilde birbirlerinden bir iki adım uzaklaşmıştı ama sadece bir ikili birbirlerine daha çok kenetlenmişti.

Dahyun ve Chaeyoungdu,
ikisi de sakin ve sert tavırlarını yüz mimiklerinde korusa da beden dilleri aynı şeyleri söylemiyordu bir şeylerden korkmuş ve gizli şeyler saklıyorlarmış gibi elleri ve ayakları sürekli birbirine kenetleniyordu. 

Çünkü onlar bir şeyleri biliyordu...

Dahyun ve Chaeyoung her zaman ki gibi dersi asıp, tuvalette rahat rahat öpüşmeye başlamışlardı. Bu onların gizli yeri gibi bir şeydi ikisi de lezbiyendi ve okulda verilecek olan tepkilerden korktukları için aşklarını tenhalarda yaşamayı seçmişlerdi. 

İki kız kısa bir öpüşmeden sonra birazcık heyecan adına eteklerinin bel kısımlarında sakladığı uyuşturucu haplarının bir iki tanesini ağzına atarak delicesine gülüyorlardı fakat kapatılan sert bir kapının sesini duymaları ile gülüşmeleri kesilmiş ve ufak çaplı şok yaşamışlardı.

Dahyun merakına yenik düşerek üstüne hızla çeki düzen verip adımlarını kapıya yaklaştırarak gittikçe artan çığlık sesinin Bayan Iseul'un olduğunu teyit etmeye çalışmıştı. Kız uyuşturucunun verdiği cesaretle kapıyı hafifçe aralayarak okulun müdiresi olan Iseul'un odasına bakmıştı ve evet kesinlikle o odada hiç iyi olmayan şeyler gerçekleşiyordu.
Dahyun ilerleyen dakikalarda orada iyi bir şeylerin olmadığına emin olduktan sonra çığlık seslerinin kesilmesi ile hafifçe araladığı kapıyı kapatıp sessizce Chaeyoung'u tuvalet kabininin en uç köşesine götürerek durumu anlattı. 

Chaeyoung karşısında ona olayları anlatan kızın dedikleriyle daha çok meraklanmıştı bunun üzerine kendisi kapıya  yaklaşarak yere çömelip kapının altında ki aralığından Bayan Iseulun odasına baktı. Kız bir kaç dakika boyunca izledikten sonra bir şeylerin olmadığını söyleyecekken Bayan Iseulun kapısının açılmasıyla okulun elektriği gitmişti.

Ve ikisi de o gün bu gördükleri şeyi kimseye söylemeyeceklerine dair yemin etti.


"

Şüphelileri sıra kağıdına göre yazdık lütfen ilk şüphelimiz Minatozaki Sana bilgisayar odasına gider misin seni orada bekliyorlar ve Jeongyeon hanım lütfen herkesi sorguya çekupmesi sırayla çağırın."

Sana ürkek adımları ile arkadaşlarına bakıp destek aldıktan sonra bilgisayar odasına girip sadece beyaz bir loş ışığın bulunduğu bir masada iki kişi oturup bir şey konuştuğunu fark etti Sana'nın varlığını hisseden Polis memurları elleriyle oturması için karşılarında ki sandalyeyi göstermişti. Sana korku dolu bir şekilde oturunca kendisine gelecek olan soruları düşünüyordu.

"Hazır mısınız bayan Minatozaki Sana ?" Sana başını evet anlamında salladıktan sonra bir an önce bitsin diye içinden tanrıya dua ediyordu.

" O gün öğle molasın da Bayan Iseul'un odasında ne işiniz vardı?" 

"Ben yapılacak Müzikal tiyatro için bana verilen rolün repliklerini almaya gittim." İki polis memuru birbirine bakışlar yolladıktan sonra tekrar Sana ya bakmıştı.

Daffodil ɫ BangtwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin