0.5

675 78 444
                                    

"Dikkat dikkat !
Dün gece bizden izinsiz okulun bodrum katında parti yapılırken, okulda iki cinayet gerçekleşmiştir.
Ölenlerden birisi 12/A dan Hirai Momo ve diğeride 11/D den Son Caehyoung'dur.
Polis Memuru Jin ve Okul Müdürü Jaehyun bu sorumsuz parti davranışından dolayı bütün öğrencilerin okuldan çıkma yasağını süresiz bir şekilde uzatıldığını söyleyerek bizi bilgilendirdiler. "

Okulun her tarafında duyulan yüksek sesle yapılmış duyurunun ardından Nayeon ve Yoongi birbirlerine şaşkınlıkla bakarak kaşlarını çatmıştı çünkü Momo'nun ölüm sebebini biliyorlardı fakat Son Chaeyoungu kim öldürmüştü? İşte bunu bilmiyorlardı.

Okulun arka bahçesinde gölgede tek başına oturan Dahyun ise kafasını geriye atarak gökyüzünün soğuk görünen mavisini çözmeye çalışıyordu çünkü birazdan Polis Memuru Jin tarafından sorguya alınacağını çok iyi biliyordu.

"İki cinayet daha mı! Resmen toplam ölen sayısı beşe yükseldi ve sikim sonik Polis Memuru ve Müdür Jaehyun hala bir şey bulamadı mı ?" Tzuyu'nin sinirle söylediği şey karşısında hızlıca ayağa kalkıp bir sağa bir sola gidiyordu.

Mina ise Tzuyu'nin dedikleri karşısında aklına dün gece kusmak için gittiği lavabo da Momo'nun cesedini görmesiyle baygınlık geçirdiği için biraz halsizlik ve lanet olsun ki o görüntüyü kafasından silemiyordu.

"Dikkat Dikkat! Kim Dahyun'u sorgulanması için bilgisayar odasına çağrılıyor." Okuldakiler yine korku dolu bir şekilde okulun yaptığı anonstan sonra herkes nefeslerini tutup bakışlarını Kim Dahyun'a çevirmişdi. Kim Dahyun okulda ki lakabına layık bir şekilde mimiklerini oynatmadan bilgisayar odasına zaman kaybetmeden hızlıca odaya girerek polis memuru Jin'in karşısına denk gelecek şekilde oturmuştu.

"Kim Dahyun, Son Chaeyoung'un cesedini nasıl buldun?" Dahyun kendisine yöneltilen soru ile yutkunamamış sağa sola bakıp cevaplarına çalıştığı soruları tekrar düşünmüştü.

"Dün gece parti den sıkılıp yanımda olan sevgilim Jackson ile boş sınıfa geçecektik bende kendime çeki düzen vermek için sınıfa girip üstümü değiştirecektim fakat sınıfa girdiğimde Chaeyoungun cesedini gördüm zaten sonrasını siz de biliyorsunuz."

Dahyunun dedikleri, Polis Memuru Jin'e fazla inandırıcı gelmemişti sanki bir şeyler eksik gibiydi fakat ölen Chaeyoung'un tırnak arasında bir kaç deri parçasına rastladıkları için fazla sorgulamaya lüzum görmüyordu.

"Peki bu sorguyu fazla uzatmak istemiyorum  çünkü Son Chaeyoung'un tırnak aralarından kalan bir kaç deri DNA'sını lavabotuara gönderdik katili bulmamıza az kaldı." Jin bu sorguda merak ettiklerini sormak istese de karşısında ki kızın dürüst bir şekilde cevap vermeyeceğini hissedebiliyordu çünkü sorduğu tek soru ile bile ezbere cevaplar vermişti.

Dahyun ise DNA kelimesini duyduktan sonra oturduğu sandalyede ölüp ölüp dirilmişti fakat bunu yansıtmamak için daraldığını söyleyerek odadan hızlı bir şeklide çıkıp ölen sevgilisi Son Chaeyoung'un bulunduğu sınıfa ağlamaya gitmişti.

Kim Dahyun, Son Chaeyoung ile olan aşkını yine kabul etmeyip yalanlarını birbirine dolamıştı.

&
K

atil kulağında ki kulaklıkla en sevdiği müzik eşliğinde şafak vaktinin manzarasını izleyip geçmişini düşünüyordu.

Katil,
bu oyunun sonunu nasıl getireceğini ya da bu oyunun sonun da kimler sağ çıkacağını en önemlisi de kimler kendini bu iş için feda edecekti işte bunu kendisi bile bilmiyordu.
Sadece bildiği tek şey o adım atacak ve piyonları da bir önceki adımı için işini kolaylaştıracaktı.

Aslında sadece Bayan Iseul'u öldürmek ve Daffodilin bütün paralarını alarak ülkeden kaçıp yeni bir hayat kurmak istiyordu fakat Rehberlik öğretmeni olan Jeongyeonun kendisi ile alakalı olan büyük bir gizemi öğrendiği vakit hemen polis memuru Namjoona söylemesi ile ikisini de öldürtmek zorunda kalmıştı. 

Daha sonra ise içinde ki intikam hissini doyuramadığı huzursuzluk hissiyatı ile kendisine yardım edecek bir kaç piyon almayı düşünmüştü .

İlk iş Hirai Momoyu gözüne kestirmişti fakat Momo'nun geçmişini araştırdığında Nayeon'u almak daha doğru olduğunu fark ederek Momo'nun onu katil olmasını bilmesini istese de vazgeçip ilk piyonuna mesaj yollayarak onun Momoya katilmiş gibi süs vermesini istemişti. 

Hirai Momo dışarıya pek fazla yansıtmasa da zeki bir kızdı, o yüzden katilin yaptığı oyuna düşerek piyonlardan biri koridordan geçerken Momo katil sandığı piyonu köşeye çekerek katil olduğunu bildiğini söylemişti.

Piyon ise katilin mesajda yazdıklarını yerine getirmek için  Momoyu, Nayeon'u öldürmesi için ona biraz fazlasından uyuşturucu vererek sinirlendirmişti zaten Momo da buna çok hazırmış gibi piyonun verdiği bıçağı alarak Nayeon'u öldürmeye sınıfa gitmişti.

Katil, Momoya verdirdiği aşırı dozla bu ölüm oyunundan kimin sağ çıkacağını az çok biliyordu. Sınıftan çıkan Nayeon'nun ağlama sesi ile yüzünde gülümseme oluşmuştu. Biraz arkasına yaslanıp gizli kameraları kapatacakken kamera kadrajına giren Yoongiyi görmesi ile oyununa bir piyon daha eklendiği için gülümsemişti.

Aklına gelen anılar ile çatı katın da oturmaya devam ederken demir kapının açılma sesi ile yanına gelen Minaya sadece gülümsemişti.
Mina, katilin ilk piyonuydu fakat ona yüzünü bu zamana kadar hiç göstermemişti.

"Bu sensin" Mina elinde ki mesajı katile gösterdiğinde katil, Mina'nın nasıl öğrendiğini hemen anlamıştı zaten Minayı, güvenlik kameralarını etkisiz hale getirmek için piyon yapmıştı fakat kendisine Hackerlıktan fazla işe yarayıp katil bile olmuştu. 

"Her zaman sendin " Mina art ardına kurduğu cümle ile katil parmağını Mina'nın dudaklarına koyarak susmasını istemişti.

"Katil bendim ve seni de bana yardımcı olan piyonsun." Mina karşısında duran katilin bulunması bacaklarının korkudan titremesini sağlamıştı.

"Eğer aşık olursam" Mina yutkunarak söylediği cümle ile karşısında ki katile bakmaya cesaret etmişti

"Aşık olduğum kişiye zarar vermeyeceğini söyledin o yüzden lütfen Jimine zarar verme sana yalvarırım!" Katil, Mina dan akan göz yaşlarını silerek ona güven vermeye çalışmıştı.



"Aşık olduğum kişiye zarar vermeyeceğini söyledin o yüzden lütfen Jimine zarar verme sana yalvarırım!" Katil, Mina dan akan göz yaşlarını silerek ona güven vermeye çalışmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Katilin intikamı hmm 🤔

Chae aşkıma da bye bye 🙄

Daffodil ɫ BangtwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin