0.7

641 74 154
                                    

"Dikkat dikkat dün gece kızlar tuvaletinde 11/A Kim Dahyun ve 12/C sınıfından İrene'nin cesedi bulunmuştur. Polis memurları ve Okul müdürleri artık öğrencilerin kendilerini korumalarını ve katilin en yakın zamanda yakalanacağını söylüyor" 

Okulun öğrencileri tarafından yine kara haber alınmıştı aslında bir çok öğrenci eskiden duyuruların önemini pek sallamasa da şimdi hepsi okul da kendi köşelerine çekilip sırada ki kurbanın kendileri olmaması için tanrıya dua ediyorlardı.

Tzuyu ise şuan yanında bulunan Jungkook'a delicesine sarılıp saatlerce ağlamak istiyordu fakat yapamazdı ondan ayrılmak istemediğini söyleyerek bütün bir istek hakkını bitirmişti. 

Chou Tzuyu ve Jeon Jungkook birbirlerini çok seven bir çift diye anılırdı okul da ama olaylar bilindiği ve göründüğü gibi değildi.
Tzuyu her zaman istediğini alan bir kızdı, Jungkook'a aşık oldu ve istediğini elde etti.

Jungkook ise her zaman uzun ilişkilere gelen bir adam değildi fakat Tzuyu ile de uzun bir ilişki yaşamasının sebebi vücuduna tapmasıydı.
Jungkook, Tzuyu sadece yatakta seviyordu kalben hiçbir zaman sevmedi. Tzuyu bunu bilse de hayatında hep aciz gördüğü aşkın köpeği olmuştu.

Tzuyu yanında ki Jungkook'a karşı son kez cesaretini toplayarak yaralı ellerini sarılmak için ona doğru uzattığında  Jungkook hızlı bir manevra ile Tzuyu sırtını çevirmişti.
Kız, oğlanın yaptığı bu harekete kırılsa da acısını içine gömerek her zamanki gibi huzurlu hissettiği çatı katında bulunan odaya gitmek için ayağa kalkmıştı.

Nayeon ise bir kaç öğrencinin daha ölüm haberini alınca kafayı sıyıracak gibi olup derin düşüncelere dalıyordu fakat sevgilisi Yoongi onu sakinleştirerek, her şeyin elbet bir gün son bulacağını ve onların bu işten sıyrılacağını söyleyip duruyordu.

Sana ve Taehyung çifti ise birbirleri ile konuşarak bu yaşadıklarına anlam vermeye çalışıyordu. O yüzden ikisi sürekli birbirlerinden ayrılmayıp  Sana'nın cinayet yerinde unuttuğu bilekliğini dikkat çekmeden Dahyun ve İrene'nin öldüğü alana defalarca gidip gelerek bilekliği bulmaya çalışıyorlardı fakat bilmedikleri şey vardı katil piyonlarını bıraktığı delilleri her zaman yok ederdi.

Katil yavaş yavaş oyunun tehlikeli sularına doğru giriş yapmıştı.
Bu saatten sonra artık kimin yaşayıp kimin yaşamayacağına tanrı karar verecekti .

Okul da ki ölen kişilerin artmasıyla müdür ve polisler gittikçe  sinirlenmişti o yüzden tüm öğrencileri ilk gün ki cinayet de olduğu gibi sorgulama için baştan başlamaya karar vermişlerdi.

Bu yüzden ilk iş polisler Dahyun ve İrene'nin cesedini bulan Park Jihyo ile sorguya başlamıştı.

"Jihyo cesedi nasıl buldun ?"  Jihyo kendisine gelen soru ile rahat bir şekilde cevap vermeye başlamıştı.

"O katta fazla dolanan kişi olmazdı bende biraz kafamı dinlemek için o katın koridorlarında oturup saatlerce boş duvarı izlerim ve sık olmayacak şekilde uyuşturucu kullanırım." Polis memurları Jihyo'nun kendilerine dürüst bir şekilde cevap vermesi ile şaşırmıştı.

"Bir süre sonra sıkılıp lavabo ihtiyaçları için cesedin bulunduğu alana gittim fakat karşımda iki ceset görmemle beraber karanlıkta çığlığı bastım çünkü karşımda ki manzara hiç de iç açıcı değildi " Jihyo aklına gelen cesetlerle midesi ağzına gelmişti.

"Peki sonra ne oldu?" Polis Amiri Hoseok , Jihyo'nun konuşması için teşvik etmişti.

"Zaten çığlığı basmam ile beraber yanıma Tzuyu gelip beni sakinleştirmeye çalıştı sonrasın da zaten ikimiz de koşarak size geldik." Polis Jin kaşlarını çatarak Jihyo'nun dediklerini doğruluğunu test etmek adına küçük sorular sormuştu

Daffodil ɫ BangtwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin