"Duyduğuma göre bir kaç defa Bayan Iseul size ve bir kaç arkadaşınıza sarkıntılık yapmış." Polis memurları sorduğu sorudan sonra Jimin'in yüz mimiklerine odaklanmışlardı.
"Evet, bize sarkıntılık yaptığı doğrudur zaten sert bir dille sevgilim olduğunu söyleyip hemen ondan uzaklaştım." Jimin verdiği cevap ile aklı yine sevgilisi Myoui Mina'nın tanrıça gibi kusursuz olan vücuduna kaymıştı.
"Sert dilden kastınız ?"
"Bayan Iseula kendisinin, benim okul müdürümün olduğunu ve ikimizin de bir sevgilisi olduğunu belirtirken biraz hırpalamış olabiliriz birbirimizi" Polis memurları Jimin dedikleri ile derin düşüncelere dalmıştı çünkü hiç bir dosyada Bayan Iseulun sevgilisi olduğuna dair bir cümle okumamışlardı.
"Bu hırpalama olayı da Bayan Iseulun öldüğü saat den üç saat önceydi değil mi ?" Jimin olanları doğrular bir şekilde kafa sallamakla yetindi.
"Sevgiliniz Mina, sizin Bayan Iseulle olan husumetinizi biliyor mu ?"
"Evet, biliyor ve ilk söylediğimde şaşırmıştıbana bir daha böyle olaylar yaşamak istemediğini söyleyip müdürün odasına gitmeyeceğimizi söyledi fakat zaten dedikten bir kaç saat sonra Bayan Iseulun ölüm haberini aldık"
"Sevgiliniz Mina ile Bayan Iseulun arası nasıldı ?"
"Yani iyi diye biliyorum zaten Mina'nın merhum olan annesi ile Bayan Iseul çocukluk arkadaşıymış bildiğim kadarıyla" Polis memurları Jimin den gelen bu cevap ile sinirli bir şekilde kaşlarını çatmıştı.
Mina, neden ölen annesi ile Bayan Iseul'un çocukluk arkadaşı olduğunu söylememişti.
&
Polis memurları bir çok öğrenciden zorla aldığı özel bilgileri temiz bir kağıda geçirirken Polis memuru Jin elinde tuttuğu Tzuyu'nin ifadesi ile dikkati bir yere odaklanmıştı burada Jeon Jungkook'un, Bayan Iseulla yattığına dair ifade vermiş .
Polis memuru Jin, meslektaşı Namjoon'a önemli cümleyi göstererek, öğretmenlerden Jeon Jungkook'un bilgisayar odasına çağrılmasını talep etti.
Bahçe çardağında araları eskisi kadar iyi olmasa da Tzuyu ile boş boş oturan Jungkook, nöbetçi öğrencinin dedikleri ile telaşlı bir şekilde bilgisayar odasına tekrar sorguya çekilmek için gitmişti.
"Jeon Jungkook öğrendiğimize göre Bayan Iseul ile kısa kısa kaçamaklar yapıyormuşsunuz bunu bize biraz açar mısınız ?" Jungkook kendisine yöneltilen soru ile ilk baş şaşırsa da stresten dolayı alnında biriken terleri eliyle sildi.
"Evet kısa kısa kaçamaklar yaşadım fakat en son iki hafta önce oldu bir daha da yapmadık."
Polis Jin, Jungkook'un verdiği cevapla kafası karışmıştı ve bunun üzerine Meslektaşı olan Namjoon'un kulağına bir şeyler söyleyip Rehberlik öğretmeni olan Jeongyeon'a götürmesi için bir kaç belge vermişti."Peki neden en son iki hafta önce ?"
"Cevabı basit değil mi sevgilim Tzuyu bizi yakaladı ve onunla olan işimizi de sonlandırmak zorunda kaldık."
Polis memurları daha fazla bu beyin yoran sorguyu devam ettirmek istese de çalınan kapı ile dikkatini açılan kapı arkasından çıkan Rehberlik öğretmeni Jeongyeon mutlu ve aynı zaman da endişeli bir biçimde sesini odaya duyurmuştu.
"Ben galiba katil hakkında bir kaç ipucu buldum" Jin ve Namjoon birbirine şaşkın bir şekilde baktıktan sonra konuşmaya yeni yeni tenezzül etmişti.
"Namjoon sen Jeongyeon ile şu ipucu hakkında konuş bende son sorumu sorduktan sonra rehberlik odasına gelirim" Namjoon ve Jeongyeon sohbet ederek kapıyı kapattığında Jin karşısında kendine sırıtan Jungkook'a bakmıştı.
"Tzuyu ile şuan neden çıkıyorsun peki madem onu aldattın neden ayrı değilsiniz?"
Jungkook, karşısında duran polis memuruna birde kendine bakmıştı kendine sormadığı soruyu karşısında ki polis memuru Jin sormuştu bu durum karşısında ağzından histerik bir kahkaha çıkmasına sebep olmuştu."Bilemem" diyerek kendi şüpheliler listesinin en başına koydurmuştu Jeon Jungkook.
Jin daha fazla bu sinir bozucu duruma katlanmamak adına genç oğlanı serbest bırakıp Jeongyeon ve Namjoon'un bulduğu katil ismini biran önce öğrenmek için rehberlik odasına doğru gidiyordu .
Kapının önünde duran Polis memuru Jin kapıyı bir kere tıklatıp açtığı zaman karşısında kanlarla 'vos quaeritis me' yazmasını beklemiyordu yavaşça vücudunun titremesi ile kendine gelen Polis Jin hemen öğretmen masasının arkasına bakıp iki cesedin nasıl bu kadar vahşice öldürebileceğini inceliyordu.
Jeongyeon duvarın köşesinde yarı oturaklı bir şekilde dururken boynu keskin bir aletle parçalanmıştı, meslektaşı olan Namjoon'un cesedini de görünce midesinin ağzına geldiğini hissetmeye başlamıştı. Polis Jin daha fazla burada zaman geçirmek istemediği için haberleri vermek için Müdür Jaehyun'un yanına gitmişti.
"Rehberlik öğretmeni Jeongyeon ve Meslektaşım Namjoon katil tarafından öldürüldü efendim" Polis memuru Jin'in dediklerine karşısında adam sadece boş bakışlar verip yanı başında duran telefona bir şeyler söylemeye başlamıştı.
Bay Jaehyun , Polis memuru Jin'e cesetleri ve medyayı halledeceğini söyleyerek çıkmasını isteyecekken, Jin anons yapmak istediğini söyleyip müdürün lafa girmeden sözleri ağzına tıkmasına sebep olmuştu .&
"Merhaba Daffadil Lisesi öğrencileri ve sana da merhaba katil, ben Polis memuru Jin size bugün meslektaşım Namjoon ve Rehberlik öğretmeniniz Jeongyeonun ölü bulunduğunu söylemek istiyorum artık gerçekten de bir şeyleri ciddiye alıp bazılarının bizimle iş birliği yapmasını istiyorum."
Mina ve Jimin, polis memurunun yaptığı anonsla beraber birbirlerine daha çok sarılarak herkesten uzak bir boş sınıfta güvenli hissettikleri her dakika için tanrıya dua ediyorlardı. Sana ve Taehyung ise baş şüpheli konumunda oldukları için birbirlerine polis memurlarının soracağı türden sorular sorup alıştırma yapıyorlardı.
Tzuyu ise her zaman uğradığı bir yer olan boş çatı katında oturup eteğinin bel kenarında sakladığı uyuşturucu hapını içerek cam kenarından Jeon jungkook'un diğer kızlarla flört ettiğini gördükten sonra sadece gevşemek istiyordu.
Nayeon da sevgilisi Yoongi'nin yanında olduğunu bildiği için biraz da olsa kendini güvenli hissediyordu fakat katilin polis memurlarını bile öldürebilecek kadar gözünün kör olduğunu düşündüğü vakit yakın da öğrencilerin de ölüm haberini alabileceğini çok iyi biliyordu.
Jeongyeon ve Namjoon aşklarımı öldürdüm 😢
Bayan Iseule benden bir şaplak ✋🏻
JK yapma kuzum sev işte şu kızı 🤦🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daffodil ɫ Bangtwice
Fanfiction"Katil ve Kurban kelimeleri Daffodil lisesinin de ki tüm öğrenciler için uygun bir profildi " BTS & TWİCE [Dikkat!şiddet,kan ve cinsel içerik içermektedir!] 2021©|nnayeeon