Polis Hoseok tanrıya ettiği onca dua dan sonra umudunu kaybetmiş olacak ki karşısında nöbet tutan genç gruba çaresizce bakmaya başlamıştı.
"Geleceğinize zarar veriyorsunuz." Kırk beş saatden sonra polis Hoseok'un ağzından çıkan ilk cümle ile beraber bakışlar onun üzerinde toplanmıştı.
"Haklısın." Mina dan çıkan tek kelime ile herkesin bu sıralar çok düşündüğü hayatın gerçekleri tokat misali yüzlerine çarpmıştı.
"Neyse biz gidiyoruz 79 Park Jihyo görevini bize verdi haberiniz olsun." Yoongi söyledikleri şey ile ortam azıcıkta olsa yumuşamıştı oğlanlar yanında olan sevgililerini öptükten sonra sırada ki kurbanlara Park Jihyoya gittiler.
"Merak ettiğim bir şey var Bayan Iseul öldürdünüz hadi onu anladığımı var sayarak soruyorum diğer öğrencileri neden öldürüyorsunuz ?" Sana ve Nayeon birbirlerine baktıktan sonra bakışlarını her şeyden haberi olan Minaya çevirmişlerdi.
"Diğer öğrencilerle pek bir problemimiz yok onlarla problemi olan 79" Polis Hoseok bu cevapla yine tatmin olmamıştı madem yakın zamanda ölecekti en azından bazı gerçekleri duymak istiyordu haklı olarak.
"Peki bu problem ne ?" Hoseok sorduğu soru ile odadakiler söylemek ve söylememek arasında kalmışlardı.
"Daffodil Lisesi 1978 yılında kuruldu fakat 1979 yılında tüm dünyayı sarsan bir olay olmuştu okulun zengin ortaklarından her hangi birisi öğrencilerinden birisini vahşet bir şekilde öldürüldüğü iddia edilmişti hatta her yerden duyurulmuştu ve ortakların hepsi aralarından sadece bir kişiyi suçlayarak o aileyi mahvetmişti işte o ortakların sahip olduğu çocukları ve torunlarını öldürdük."
Polis Hoseok, Nayeon'un anlattıkları ile meraklı bakışlarını bu hikayenin devam etmesini istediği her yerden okunuyordu."Sanırım sana bu kadarı anlatmamız bile yeter yoksa 79 bize ceza verir." Hoseok'un kafası karışmıştı bu kadar az bilgi onu fazla düşünmeye iterek tekrar migreninin tutmasını sağlıyordu.
"Kızlar düşündüm de payımıza düşen parayı aldığımız vakit sahil kesiminden Taehyung ile bir ev alıp ömrümüzü orada geçirmeyi düşünüyoruz." Sana dan çıkan ses ile Mina ve Nayeon burukça gülümsemişti çünkü onlar gerçeği biliyordu buradan canlı bir şekilde kurtulma ihtimalleri çok azdı.
Nayeon geçmişte yaşadığı güzel anıları aklına gelmesi ile buruk olan gülümsemesini sırıtmaya çevirmişti. "Sizin ki de çok soft yalnız biz Yoongi ile bar açmayı planlıyoruz ve bu bizim ortak kararımız " Mina ile Sana gülmeye başlamıştı Nayeona .
"Kızlar ben hamileyim!" Nayeon'un pimi çekilmiş bomba gibi attığı cümleyle Sana ve Mina şok olmuştu.
"Biz şimdi teyze mi oluyoruz aa!" Sana'nın söylediği cümle ile Nayeon dudaklarını büzerek başı ile onaylamakla yetinmişti.
"Gel buraya aptal gel de ağlayarak üçlü sarılma yapalım sanırım buna çok ihtiyacımız var." Mina dediği şey ile Sana ile beraber ayağa kalkıp Nayeon'a sarıldığı vakit hepsi mutluluk göz yaşlarını döküyordu.
"Peki Mina siz ne düşünüyorsunuz Jimin ile buradan kurtulursanız ?" Mina kendisine sorulan soru ile kızlardan ayrılarak sandalyelerden her hangi birine oturmuştu.
"Jimin'in çok iyi bildiği bir kasaba var oraya gidip küçük bir kilise de nikah yapacağız sonrada oradan bir ev satın alıp yaşamımızı orada sürdüreceğiz." kızlar Mina ile odada eğlenerek kahkahalarını duyurmustu her taraftan.
Kızlar Hoseok'un yanında daha fazla kalarak dikkat çekmemek adına hepsi sessizce okulun kalabalık olan koridorlarına karışmışlardı. Erkekler ise 79'un kendisine vermiş olduğu son görevi yerine getirmek için okulun çardağında oturmuş kızlarla konuşan Park Jihyoyu takip ediyorlardı.
"Sona mı geliyoruz şimdi?" Taehyung'un mutlu çıkan sesi ile Jimin ve Yoongi bakışlarını bir kaç saniyede gözettikleri Jihyo dan çekip Taehyunga bakmışlardı.
"Evet galiba sonunda her şey bitiyor. " Jimin'in durgun çıkan sesi her şeyi anlatıyordu.
"Kurtulduktan sonra ne yapacaksınız ? Ben, Sana ile sahil kesiminden ev tutarak hayatımızı küçük Taehyunglar ve küçük Sanalara adayacağız." Yoongi ve Jimin göz kapakları kısılana kadar gülmüştü Taehyung'a.
"Nayeon ile ikimiz Bar mekanı işleteceğiz. Çünku ikimizde bu iş için çok istekliyiz." Yoongi gözlerini Park Jihyo dan ayırmadan söylediği cümle ile ellerinde bulunan metal yüzükler ile oyalanmaya başlamıştı.
"Peki minik Yoongi ve Nayeonlara ne olacak ben amca olmazsam ikinizi keserim." Taehyung'un boş konuşması ile hepsi ilk defa onca olaydan sonra bu kadar çok güldüklerini fark etmiştiler.
"Zaten çoktan amca oldun bile seni aptal!" Jimin ve Taehyung bu ani itiraf ile Jihyoyu umursamadan bakışlarını Yoongiye çevirmişti ikisi.
"Ne anlamadım ?
Ne zaman öğrendiniz?"
Yoongi de almış olduğu yeni haberle ilk defa yüzleşmişti."Chou Tzuyu öldüğünde Nayeon fenalaşıp hastaneye kaldırdığımız zaman doktordan öğrendik" Yoongi karşısında oturan arkadaşlarının aniden ayağa kalkarak ona sarılması ile beraber mutluluk duygusunu devam ettirmişti içinde.
"Tebrikler dostum!" Taehyung'un dediği şeyle Yoongi ve Jimin gülerek Taehyung'un sırtına vurmaya başlamıştılar.
"Benim çok iyi bildiğim bir kasaba var oraya gidip yaşamak istediğimiz hayatı orada yaşayacağız ve orada ki kiliselerden birine giderek Minayla hayatımızı birleştireceğim" Yoongi ve Taehyung arkadaşlarından gelen bir mutlu haber daha almanın sevinci ile bir daha mutlu olmuştular.
Jimin akıllarından tamamen çıkan Jihyoyu merdivenden çıkarak okula doğru giriş yaptığını fark edince zaman kaybetmeden arkadaşlarına işaret etiği yeri gösterdiğinde üçü ayağa kalkarak Taehyung'a, Sana'nın verdiği ilacı çıkartmasını işaret edip okula doğru giriş yapmaya başlamışlardı.
Erkekler okula giriş yaptıkları vakit karşılaştıkları manzara ile şaşırmışlardı tüm öğrenciler bayılan bir öğretmenin başında onu uyandırmaya çalıştığı için koridor oldukça kalabalıklaşmıştı.
İlk baş bu işi yapamayacaklarını düşünse de Jihyoyu toplanmış olan öğrencilerin arasında görmenin rahatlığı ile üçlü bir şekilde onlara doğru yürürken Taehyung elindeki iğnenin kapağını çıkartıp ayağını tökezleterek Jihyoya çarpıpbacele ile iğnenin içinde ki ilacı enjekte etmişti.
"Mal mısın oğlum o nasıl düşmek sanki bir yerime bir şey battı gibi hissettim!" Jihyo ona çarpan Taehyungu ittirerek söylediği şey karşısında Taehyung özür dileyerek diğer cebinde sakladığı uçlu kalemin ucunu göstererek konuşmaya başladı.
"Sınavlar bitmedi biliyorsun bende her öğrenci gibi kalemimi yanımda taşıyorum sanırım o battı özür dilerim." Taehyung mağdur rolünü oynadıktan sonra Jihyo olayı uzatmamak adına lafı kısa keserek yanında ki arkadaşına dönüp tekrar konuşmaya dalmıştı.
Jimin, Taehyung ve Yoongi görevin tamamlanması ile aralarında sevinç diyalogları geçirerek koridorda ilerlerken Park Jihyoyu ölüme terk etmişlerdi .
Ben anneanne oldum galiba Nayeon aşkımı hamile yaptım 😏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daffodil ɫ Bangtwice
Fanfiction"Katil ve Kurban kelimeleri Daffodil lisesinin de ki tüm öğrenciler için uygun bir profildi " BTS & TWİCE [Dikkat!şiddet,kan ve cinsel içerik içermektedir!] 2021©|nnayeeon