1.0

578 70 138
                                    

Daffodil Lisesi katilin bulunduğunu zanneden öğrencilerle kaynarken hemen ardından okul da üç ceset daha bulunduğuna dair haberin alınması bir olmuş ve herkes eskisi gibi daha önce saklı kaldığı köşelerine geri çekilmişti.

Ölen kişiler Jeon Jungkook ve okulun ikizleri Kim Jennie ve Kim Yeriydi, cesedin bulunduğu yerler incelendikten sonra kanıt bulamadıkları gerekçesi ile bozuk olan kameraların bir şeyleri kayda alması umuduyla kayıt bilgisiyarı polis bürosunda çalışan siber suç görevlilerine verilmişti.

Polis herkesi sorguya aldıktan sonra her zaman grup halinde takılan bir şeyler sakladıklarına adı kadar emin olduğu kişilerden biri olan Nayeon'u çağırdı.

"Jeon Jungkook ölmüş ne hissediyorsun?" Nayeon , Polis Jin den gelen soru ile aklı Tzuyu gitmişti.

"Huzurlu hissediyorum o şerefsiz ölmeyi daha önceden hak ediyordu." Polis memurları Nayeon'un Jungkook tan nefret ettiğini her halinden anlayabilirdi.

"Onun acı çekmesi senin için iyi bir şey galiba" Nayeon polis Hoseok'un tuzak sorusu ile en doğru cevabı bulmaya çalışmıştı.

"Bu konuda emin değilim ne de olsa Jungkook da arkadaşımız sayılır, ölmesini istediğim doğrudur fakat hiç bir canlının acı çekmesini istemem." Hoseok, Nayeon'un bu ani dönüşü karşısında kafası karışmıştı çünkü gözleri ile ağzından çıkan kelimeler aynı şeyi ifade etmiyordu. 

"Chou Tzuyu çok severdiniz değil mi o yüzden Jungkookdan böyle nefret ediyorsunuz üstelik bir kaç öğrenci bize Tzuyu'nin ölümünden sonra Jungkook ile arkadaşlık ilişkinizi kestiğinizi söyledi." Nayeon ona sorulan soru ile içinde ki saf öfkeyi hissetmeye başlamıştı.

"Ne yapmamızı bekliyordunuz arkadaşımız suçsuz bir şekilde öldükten hemen sonra ortalıkta dolaşan bir katil olduğu halde suçsuz bir şekilde  katil damgasını yedi ve her şeyin sorumlu olan o piç kurusu ile arkadaşlığımıza devam mı edecektik!" Nayeon ağzından çıkan nefret sözcükleri ile karşısında ki duran polisleri tahminlerinde yanıltmamıştı. 

Polis memurları istedikleri sözleri alınca Nayeonu serbest bırakarak bir sonra ki tanık olan Jimin'i sorguya almıştı.

"Uyuşturucu ve alkolü çok tüketir misiniz?" 

"Eskiden uyuşturucuyu pek fazla kullanmazdık ama arada sırada partilerde nadiren kullanırdık şimdi ise bu sıkıntılı durum bizi alt üst ettiği için fazla kullanmaya başladık." Polis memurları Jimin'in dediklerini özenle raporlara yazarken önceden soracakları soruyu erkenden sorma zahmetine girmişlerdi.

"Jeon Jungkook'un çocukluk arkadaşıymışsın o zaman onun Kim Yeri ile olan olaylarını da biliyorsundur" Jimin ellerini saçlarının arasından geçirerek sıkıntılı bir nefes vermişti.

"Jungkook, Kim Yeriye ortaokulun başlarından beri platonikti sonra nasıl oldu bilmem ama bunlar sevgili oldu ilişkileri yaklaşık bir yıl sürdü dağa sonra ise Jungkook ayrıldıktan sonra bile Yeriyi unutamadı o yüzden Tzuyu ile şansını deneyip onu unutmaya çalıştı." Polis memurları gittikçe nefeslerinin daraldığını hissediyordu bu okulda garip bir şekilde herkesin birbiriyle bağlantısı vardı.

Polis memurları Mina, Sana, Taehyung ve Yoongi den de aynı tür cevaplar aldıktan sonra gecenin verdiği yorgunlukla beraber kaldıkları boş sınıfa gitmişti.

Polis Hoseok bugün yaptığı sorgudan o kadar çok bilgi edinmişti ki migreni tutmuştu o yüzden gecenin karanlığın da aniden uyanarak revire ağrı kesici almaya gitti.
Polis Hoseok bodrum kata iniş yaptığında bazı çığlık sesleri duyması ile olduğu yerde dona kalmıştı elini hızlı bir şekilde her zaman yanında bulunan silaha götürmek istediği vakit silahı kaldıkları sınıfta unuttuğunu fark ederek sessiz bir şekilde küfür etmişti.

Daffodil ɫ BangtwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin