0.1

2K 117 404
                                    

Daffodil Lisesi ismini 1978 yılında almıştı , Daffodilin anlamı çok fazlaydı fakat herkes okulun kalitesi ve sadece zengin ailelerden  gelen öğrencilerin orada olmasını göz önünde bulundurarak parlak kavramını daha çok yakıştırıyorlardı.

Daffodil de sadece ama sadece zengin öğrencilerin okuyabileceği bir liseydi , burslu olarak hiç kimse alınamazdı. O yüzden ülkenin önde gelenleri ilk iş çocuklarını bu sükse yapmış okulda okutabilmek için sıraya giriyorlardı fakat Daffodil lisesi o kadar kulaktan kulağa duyulmuştu ki ulusal anlamda herkes buraya gelebilmek için siyaseti bile araya sokuyorlardı. Peki bugün bu sükse yapmış okulda ne mi oldu ?

Bugün Daffodil Lisesinin 42 yıldan beri saltanat misali sürdürdüğü Kang ailesinin kızı ve aynı zamanda Daffodil Lisesinin müdürü olan Bayan Iseul odasında ölü bulundu.
Otopsi raporuna göre vücudunda  54 bıçak darbesi, kafatasında ise başına aldığı çekiç darbeleri sayesinde kafatasının parçalanmış olduğunun kanısına vardılar.

Katilin dışarıdan birisi olmadığı belliydi çünkü Bayan Iseul'un tırnaklarında gri kumaş parçasına ait küçük bir kanıt bulunmuştu bu da katilin öğrenciler arasından biri olduğunu daha çok kanıtlıyordu çünkü okul süveteri gri ve içi yünlüydü.

Peki katil kimdi ?

İşte sıkıntı oradaydı Daffodil lisesinde katil ve kurban kelimeleri için herkes uygun bir profildi nedeni ise bu lisede kimse masum değildi.
Uyuşturucu ticareti yada öğrencilerin gerçekleştirdiği partilerde aşırı doz hastane vakaları ve en önemlisi de her öğrencinin muhakkak yanında bulundurduğu kesici aletler vardı.

Bu yasal olmayan her suç medya tarafından duyurulacağı zaman büyük rüşvetlerle susturulmuştu ama bugün ki olayı susturabilecek kimse yoktu çünkü okulun Müdiresi öldürülmüştü ve basın bu haberi öğrendiğinde abartılı başlıklarından taviz vermeyerek dünya basınına duyurmuşlardı. Bu haberi duyan her ülke gündemlerinin en baş köşesine koyarak saatlerce bu olayı konuştu. Hal böyle olunca Daffodil Lisesi üst makam yetkilileri yüzünden katil bulunana kadar karantina altına alınmıştı.

Öğrenciler titriyor ve korkuyordu.
En önemlisi ise aralarında bir katilin bulunma ihtimalini düşününce bazı öğrenciler krize giriyordu. Bu karantina dönemi boyunca yani katil bulunana kadar ölen müdirenin abisi Bay Jaehyun ipleri eline alacaktı o yüzden ilk günden medyanın daha çok haber yapmasını önlemek için mahkeme izniyle yayın yasağı yaptı .

"Merhaba çocuklar ben yeni müdürünüz Jaehyun, biliyorsunuz ki okulumuzda bir cinayet oldu ve bu cinayette kurban giden kişi benim kardeşim. Aldığım bilgilere göre katil aranızdan biriymiş. Acım oldukça büyüktür doğru ve yanlış kelimeleri şu anlık ayırt edemez durumundayım fakat demek isterim ki katil yakalanırsa buraları cehennem ateşine çeviririm."

Okulun büyük bahçesinde bulunan öğrenciler, yakınında bulunan kim varsa yeni müdürün dedikleri ile aralarında konuşmaya başlamıştı.

Mina yanında bulunan Sana ile bu cani şeyin kimin yapacağını düşünürken, Nayeon okulda ki öğrencilerin  pek fazla göremeyeceği bir köşede sevgilisi Yoongi ile herkesten uzak yada tehlikeden uzak durmaya çalışıyordu.

Peki Tzuyu ? O en tehlikelisi ve şüphelisiydi. Herkes bu vahşet sayılan haberi konuşurken kendisi tüm soğuk kanlılığını konuşturacak cinsten büyük olan okul bahçesinin bankında ayak ayak üstüne atıp yeni müdürü inceliyordu.

Jimin ve Taehyung ise sanki okulda bir katil yokmuş gibisinden sürekli şakalaşıyorlardı, Jungkook da onları dinlemeye çalışsa da aklı başka şeylere odaklanıyordu.

"Okul katil bulunana kadar karantina altına alındı. 9. ve 10. sınıflar cinayetin işlendiği vakit okul tarafından düzenlenen gezide bulundukları için onlar karantinadan sorumlu değillerdir. O yüzden polis tarafından evlerine gitme izini verildi ve geriye kalanlar da endişelenmesin birazdan ailelerinizin hazırladığı bavulların hepsini size bir müddet burada kalacağınız için en kısa sürede sizlere ulaştıracağız." Öğrencilerin ağzından bir bir şaşkınlık nidaları yükselirken yeni Müdür Jaehyun sözlerine devam etti.

Daffodil ɫ BangtwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin