"Dikkat dikkat !
12/D sınıfından Chou Tzuyu sağlık problemlerinden dolayı ölmüştür fakat Chou Tzuyu'nin geçenlerde kanla kaplı olan ceketi İrene'nin kanı ile uyuşmuş bulunmaktadır. Anlayacağınız katil Chou Tzuyudir o yüzden artık okul idaresi iki hafta sonra yasakları kaldırıyor. Bu zorlu süre boyunca güçlü durduğunuz için teşekkürler. Yakın zamanda ölenler için tören düzenlenecektit bilginize!"Okulda ki öğrenciler katilin bulunduğuna içten içe sevinse de Chou Tzuyu den böyle korkutucu bir olay beklemiyorlardı o yüzden herkes bakışlarını Chou Tzuyu'nin sürekli beraber takıldığı arkadaş grubuna diktiler.
Myoui Mina arkadaşının ölüm haberini ve katil olarak açıklandığında yıkılmıştı sürekli ağlayıp Tzuyu'nin suçsuz olduğunu kendisinin suçlu olduğundan dolayı saatlerce Jimine yakınıyordu çünkü Mina, Kim Taehyung'un yardımı ile Kim Namjoon ve rehberlik öğretmenleri Jeongyeonu öldürmüştü.
Sana da okulun yaptığı duyurudan sonra koşturarak arkadaşının ölü olarak yattığı hasta yatağına gidip saatlerce uyandırmak için bir çok laf sarf edip aynı zamanda göz yaşlarını da dökmüştü.
Sana arkadaşının ölümüne inanamıyor ve onun bir katil olduğuna hâla inanmıyordu çünkü kendisi çok iyi biliyorduki İrene'nin katili kendisiydi fakat Dahyun uyuşturucu krizine girip ölmüştü kendisi ile alakası yoktu.Jimin ise sevgilisinin kendisin bu kadar yıpratmasına üzülse de girdikleri bu oyunda her an her şey olabileceğini bildiği için acımasızca olsa da katil etiketinin kendilerini bulmadığı için sevinmişti.
Taehyung ise Sana'nın yanında durarak onun sonu da Chou Tzuyu gibi olmasın diye sürekli dik durmasını sağlıyordu. Nayeon da en yakın arkadaşının bu hayattan gitme düşüncesini kaldıramadığı için hastaneye kaldırılmıştı. Yoongi de Nayeonu yalnız bırakmak istemediği için onunla beraber eşlik etmişti hastane ye kadar.
Mina daha fazla herkesin iğrenç bakışlarını ve vicdanında bulunan ağrıya dayanamayarak katile mesaj atarak buluşmak istediğini yazmıştı sebebi ise okul da iki hafta sonra yasaklar kalkacaktı ve işlemesi gereken son bir günah kalmıştı.
Katil ise Chou Tzuyu'nin sürekli geldiği boş olan müzik odasında olduğu için Minaya dikkat çekmeden buraya gelmesini mesaj yolu ile atmıştı.
Mina, katilden gelen haberi alınca sevgilisi Jimin'in dudaklarına küçük bir buse kondurup sonunda ölümde olsa Katilin yanına gitmek için büyük bir cesaret ile adımlarını atmaya başlamıştı.Myoui Mina etrafında ki öğrencilere bakarak kantine gidiyormuş gibi göstererek en üst katta gizli bir şekilde çıkarak katilin yanına gelmişti.
"İki hafta sonra yasaklar kalkıyor ve aklında ki fikir ne ?" Mina'nın merakı sesinden oldukça net bir şekilde duyuluyordu.
"Oyunun sonu gelmek üzere ve ben durmaya devam etmeyeceğim." Mina içinin cayır cayır yandığını hissetmişti ilk defa.
"Neden bunu yapıyorsun tamam geçmişin verdiği intikam arzusu ile yanıp tutuşurken aptal planına evet dedim fakat şuan amacımızın dışına sapıp arkadaşlarımızı öldürüyoruz lanet olsun!" Mina gözlerinin yaşını silmeye çalışarak arkadaşı Chou Tzuyu'nin aklına gelmesi ile elini sert biçimde alnına vurmuştu.
"Sana çok fazla yüz verdim galiba sesini kes ve Jiminin sonu da Tzuyu gibi olsun istemiyorsan dediklerimi ikiletmeden yap!" Mina, katilin ağzından çıkan Jimin ismi ile olduğu yere çivilenmişti . Katil ise Mina'nın zayıf noktasından vurduğu için sadece karşısında gülmekle yetinmişti .
"Diğerlerini nasıl ikna ettin oyuna dahil olmaları için ?"
Katil, Mina dan gelen soru ile dudaklarını kıvırarak hep beklediği soruyu nihayetinde duymak onu mutlu etmişti
"Siz çocuklar birbirinize o kadar aşıksınız ki sizi sevdiklerinizle vurmak çok eğlenceli olduğu için sevdiklerinize zarar vermekle tehdit ettim basit bir şekilde."
"Peki sırada ki kurban kim?" Katil cebinden çıkardığı 1979 yılından kalma eski püskü gazeteye bakarak okulun o zaman ki ortaklarının bulunduğu toplu resme uzun süre baktıktan sonra sırada ki hedefini belirlemişti.
Mina, katilin ona verdiği isimle sevgilisi Jimini okulun bahçesinde bularak aralarında geçen konuşmaların hepsini bir bir anlatmıştı. Jimin karşısında duran sevgilisinin bu kadar büyük bir yükün altına girmesi ile canı sıkılsa da Mina onu rahatlatmaya çalışarak her şeyin elbet bir gün geçeceğini söylüyordu .
Jimin insanlardan uzak durmak düşüncesi ile Mina'nın ellerini tutarak okulun içine girip biraz manzara izlemek bahanesi ile çatı katına çıkmışlardı.
Mina uzun zamandan sonra ilk defa çift gibi takıldıkları için yüzünde oluşan büyük bir gülümseme ile sevgi dolu bakışlarını Jimine gönderiyordu.Jimin demir kapıyı açarak görünen o muhteşem ötesi manzarada romantik anlar yaşamak istemesi ile çatı katının kalın olan kenarlarının üstüne oturarak kucağına Minayı çekip bu işlerden kurtuldukları vakit gerçekleştirmeyi hedeflediği planları hakkında konuşmuştular.
Taehyung ise Mina'nın katilden getirdiği haberden sonra görevini yerine getirebilmek için tüm gün boyunca dikkat çekmeyen hareketler sergileyip havanın kararmasını fırsat bilerek sevgilisi Sana ile boş bir sınıfa girerek oldukça şehvetli dakikalar geçirdikten sonra Sana ve kendisinin yorgun düşmüş bedenleri kendilerini uykuya bırakmıştı.
Taehyung gecenin bir vakti Yoongi ve Jimin ile buluşacakları saati geçmemesini umarak üstüne Sana'nın çıkarttıkları kıyafeti giyerek yanında çıplak yatan sevgilisinin saçlarına öpücükler kondurup sınıfın kapısını kilitleyerem buluşma yeri olan kapalı yüzme havuzuna gitmişti.
"Hepimiz tamamız değil mi ?" Jimin den çıkan sesle herkes havuzun üstüne yansıyan loş ışıkla bir birine bakıp kafa sallamıştı
"Oyun gittikçe tehlikeli oluyor. Tzuyu'nin ölümünden sonra bir sonra ki biz de olabiliriz." Yoongi den çıkan düşünce ile herkes korkunun belirtilerini yüzleri ile ifade etmişti.
"Bence artık toplu gezmenin vakti geldi en azından birbirimize bir şey olursa koruma fırsatımız olur." Taehyung'un fikri ne kadar doğru olsa da çok fazla tehlike barındırıyordu
"Bence toplu gezmemiz kötü herkes tarafından göze batarız" Jimin onaylamayan cümlesini söyleyerek herkes derin düşüncelerle boğuşmaya başlamıştı.
"O zaman aynı yerlerde bulunalım fakat birbirimize belirli mesafelerde uzak duralım en azından bu daha mantıklı." Taehyungdan çıkan fikir ile herkes başını onaylayacakken Yoongiye karanlıkta atılan yumruk ile herkes vuran kişiyi bulmaya çalışmıştı.
"Siz ne biçim insanlarsınız Chou Tzuyu öldü ve sizin bunda parmağınız mı var !" Yüzme havuzunu kaplayan sesle üç oğlan Jungkook'a bakmıştı
"Sakin ol Jungkook şuan kendinde değilsin!" Jimin sakin kalmaya çalışarak söylediği şey ile Jungkook gür sesi ile kükremeye devam etmişti.
"Sakin falan olmayacağım! Sen benim arkadaşımdın adi herif sana güvenmiştim fakat şimdi gidip duyduklarımın hepsini polislere anlatacağım izleyin ve görün."
Jimin bu sefer sinirlenmişti dişlerinin arasından çıkan tıslama ile "Hiç bir şey anlatmayacaksın."
Jungkook, Jimin'e kafa atarak uzaklaşmaya çalışınca Taehyung yüzme olimpiyatlarından alınan bir kupayı hızlıca Jungkook'un kafasına geçirmişti
En çok korktuğunuz ölüm şekli ne ?
Benim ki trafik kazası
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daffodil ɫ Bangtwice
Fanfiction"Katil ve Kurban kelimeleri Daffodil lisesinin de ki tüm öğrenciler için uygun bir profildi " BTS & TWİCE [Dikkat!şiddet,kan ve cinsel içerik içermektedir!] 2021©|nnayeeon