1.4

479 65 132
                                    

Katil ve Jaehyun bulundukları rolleri değiştirdikten sonra katil onu bekleyen genç grubunu geride bırakmamak için silahın önüne atlayarak çekişmeli bir kavga başlatmıştı.

Katil, Jaehyun'un elinde bulunan silahı yukarıda tutarak Jaehyuna kafa atmıştı. Jaehyun kendisine atılan kafa ile geriye tökezleyerek yere düştüğünde üstüne sert bir şekilde katil de düşmüştü ikisi hala delicesine silah için kavga ederken Jaehyun üstünde bulunan katili yan tarafına atıp üstüne çıkarak yumruk atacakken katil, Jaehyun'nun bileğini kavrayarak silahı ortalarına aldığında namlunun hangi tarafta olduğuna dair hiç bir fikri yoktu.

"Önce seni sonra kendimi öldüreceğim!" Jaehyun namlunun yerini kontrol ettikten sonra tereddütsüz bir şekilde silahı ateşlemişti.

Mina ve diğerleri Hoseok'un kaçtığına emin olduktan sonra  gecenin bir vakti okulun çatı katına çıkmışlardı hep beraber.

"Artık sonumuz geldi değil mi ?" Nayeon yanında duran Yoongi'nin kolunu tutarak ayakta durmak için destek alıyordu.

"Umudunuzu kesmeyin bence bulma ihtimalimiz hâla var hem 79 bize B planını vermişti bence onu deneyebiliriz." Taehyung stresli bir şekilde ağzından çıkanlara düşünmeden Minaya yöneltmişti 

"Evet B planı verdi ama Polis Hoseok öterse hiç bir faydası olmaz of bilemiyorum ne yapacağımızı." Mina sert bir şekilde hızını alamayarak demir kapıya tekme attığın da okulun her tarafından duyulacak bir ses bırakmıştı geriye.

"Bakın bu işe ilk ben bulaştım sizin zarar görmenize asla izin veremem o yüzden tüm suçu kendime çekeceğim zaten 79 dan da haber yok" Jimin sevgilisinin dedikleri ile deliye dönmüştü.

 "Olmaz Mina burada tek suçlu sen değilsin hepimiz zaten buna isteyerek katıldık." Diğerleri de Jimin'in dediklerine destek vererek onun arkasında durduklarını belirten ifadeler söylerken Yoongi den çıkan fikir ile herkes ona dönmüştü.

"B planını biraz tehlikeli yapıp Okulu yakalım çocuklar!" 

"Planı daha iyi açıkla Yoongi şuan hiç birimiz bir bok anlamadık." Sana sinirli çıkan sesini ilk defa gizleyememişti.

"Madem yolun sonundayız birbirimizden başka tutunacağımız yok o zaman neden okulu yakmıyoruz ki gece yarısındayız kimse de fark etmez hepimiz kimliklerimizde ölü olarak kayda geçeceğiz." Hepsi konuşan Yoongiyi dinledikten sonra ilk defa kendilerini kurtaracak planlar yapmıştı.

"Nayeon ve Sana ikiniz müdürün odasına gidip kasadan paraları alıp sırt çantasına koyun. Yoongi ile de Taehyung kantine inip minik tüpleri alsın bende Jiminle öğrencilerin okul çantasından çakmakları almak için sınıfa ineceğiz hepimizin işi bittiği vakitte okululun girişinde buluşalım."

Nayeon ve Sana kol kola girerek karanlıkta gözleri pek fazla görmediği için demir kapıyı zorlayarak açıp  merdivenlerden ikişerli ikişerli inerek kaldıkları sınıfa girip acele ile çantasında bulunan ne varsa hepsini dışarıya dökmüşlerdi.

"Sana, ben bebeğimi yaşatmak istiyorum." Nayeon elindeki çantaları bir bir koltuk altına sıkıştırarak söylediği şey karşısında Sana derince nefes almıştı.

"Yaşayacağız Nayeon bunları sana hem onun teyzesi olarak söylüyorum hemde sana söz veriyorum ki hepimiz buradan kurtulup yeni hayatlara atılacağız." Sana kendisinin bile inanmadığı daha bir çok yalanı Nayeon'a sıralarken sınıfların bulunduğu koridorların oradan geçerken susmak zorunda kalmışdı.

İki genç kız sessizce müdürün bulunduğu kata gitmek için yine merdivenlerden çıkarken  Nayeon çabuk yorulduğu için biraz arkada kalmıştı.

Daffodil ɫ BangtwiceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin