Daffodil Lisesin de polis memuru Namjoon ve herkesin sevdiği rehberlik öğretmenleri Jeongyeon'un ölümünden sonra büyük bir sessizlik oluşmuştu yada öğrenciler ilk defa bir işe yarayıp bir ölünün arkasından yas veya saygı duruşuna geçmişlerdi.
Okulda bulunan katil ise büyük bir şeyler planlamaya devam ediyordu ve en çok da sırada ki kurbanının vahşice öldürmek için hayallerini süslüyordu.
Mina ve Sana ise bu oluşan büyük sessizlikten korkmuş oldukları için biraz kafa dağıtmak adına tüm 12. ve 11. sınıflara haber vererek gece yarası okulun bodrum katında kendi aralarında küçük bir parti verecekleri duyurmuştu.
"Bilemiyorum Sana, okul da tehlikeli bir katil dolaşırken bizim parti yapmamız ne kadar doğru ?" Nayeon içinde ki kötü hissi bastırarak söylediği zar zor şey ile karşısında duran arkadaşları sadece onu ikna etmeye devam ediyorlardı.
"Nayeon hepimiz korkuyoruz ve sıkılıyoruz hem duyduğuma göre 12/A dan Mingyu da çok mal varmış bizimkilerde zaten bitmek üzereydi anlayacağın bir çok anlamdan bu parti bize iyi gelecek." Nayeon, Tzuyu'nin dediği şey ile sadece başını onaylamıştı belki de Tzuyu haklıydı bu parti ruh sağlıklarına iyi gelecekti hem zaten kendisinde de haplardan bir kaç tane kalmıştı, Mingyu dan bir kaç paket alabilirdi.
"Haklısınız, o zaman ben sınıfa gidiyorum üstümü değiştirmek için gelirken bir şey getirmemi isteyen var mı ?" Kızların üçü de Nayeon'a hayır anlamında kafasını salladıktan sonra, Nayeon oradan uzaklaşarak çapraz koridorda bulunan boş olan sınıflarına girmişti.
Nayeon gri bavulunu açtığında ilk defa ailesinin kendisi için hazırladığı kıyafetlere bakmıştı, bir kaç kıyafet parçasını karıştırdıktan sonra tanrıya dua ederek aradığı siyah salaş elbiseyi sonunda bulmuştu.
Üstünde güzel duracak mı diye bedeninin üzeribe elbiseyi tuttuğunda karanlıkta fazla bir şey göremediği için akıllı tahtanın beyaz tarafını kenara kaydırarak dokunmatik kısmını öne çıkarmıştı.
Kız kendi yansımasını görebilmek için ekrana biraz daha yaklaştığında arkasında bütün okulun kavgalı olduğu kızı en çok da Nayeon ile kavga eden kişiyi gördüğünde önce Momo'nun yansımasına sonrada Momo'nun elinde parlayan bıçağa baktı ekran yansımasından."Sen ne yapıyorsun burada?" Nayeon titreyerek arkasına döndüğünde Momo'nun elinde parlayan keskin alete bakmaktan bir türlü kendisini alamıyordu.
"Bilemem sen söyle ne yapıyorum ? " Momo elindeki keskin aletin ucunu parmakları ile keskin tarafına dokunduktan sonra aniden elinde ki küçük bıçağı Nayeon'un boğazına dayamıştı. Nayeon korktuğu için ağzından hıçkırıklar çıkartırken aynı zamanda nasıl buradan kurtulacağını düşünüyordu.
"Katil sen misin?" Nayeon'un sorduğu soru ile Momo korkutucu derecede histerik bir şekilde gülmüştü.
"Maalesef ben değilim fakat biliyor musun seni öldürmem için o beni cesaretlendirdi. Her zaman seni öldürmek istemişimdir ve şimdi bu isteğimi yerine getireceğim." Momo elinde ki bıçağı ile karşısında ağlayan kızın boynuna baskı uygulamıştı.
"Senden nefret ediyorum kendini bir bok sanan sürtükten başka bir şey değilsin en önemlisi de!"
Momo yaşadıkları aklına gelince bıçağı tutan eli gevşemişti bunu hisseden Nayeon da bundan faydalanarak korksa da hızlı bir şekilde Momo'nun bıçak tutan elini kendisinden uzaklaştırıp dirseğini acemi bir şekilde Momo ya geçirmişti."Şansa bak ki sadece benden bir kişi nefret ediyor ama senden herkes nefret ediyor Momo!" Nayeon sinirli bir gülüş bırakarak acele ile kendisini korumak için eline kesici bir alet almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daffodil ɫ Bangtwice
Fanfiction"Katil ve Kurban kelimeleri Daffodil lisesinin de ki tüm öğrenciler için uygun bir profildi " BTS & TWİCE [Dikkat!şiddet,kan ve cinsel içerik içermektedir!] 2021©|nnayeeon