Περίληψη

1.7K 37 0
                                    

Η Άννα Ακριβού είναι ένα δυναμικό κορίτσι 16 χρονών , λέει και κάνει ό,τι θέλει  χωρίς δεύτερη σκέψη και αυτό μερικές φορές την βάζει σε μπελάδες, είναι το γνωστό bad girl , είναι καινούρια στο σχολείο της και  η δουλεία της είναι να σπάει τα νεύρα του Χάρη.

Ο Χάρης Ματθαίου είναι ένα επιθετικό αγόρι 16 χρονών , το παρελθόν του δεν τον αφήνει να εμπιστευτεί κανέναν , είναι το bad boy του σχολείου του και η δουλεία του είναι να πηγαίνει κόντρα στην Άννα.

Το κοινό τους είναι ότι και οι δύο λατρεύουν το μποξ και θα χρειαστεί να συνεργαστούν και σε αυτό.

Αυτοί οι δύο θα περάσουν πολλά μαζί και κάθε φορά θα τσακώνονται ακόμη περισσότερο. 


Απόσπασμα από το τρίτο κεφάλαιο:

"Είσαι τελείως μαλάκας αγόρι μου ?" Ρώτησα τον Χάρη ο οποίος γέλαγε ΠΑΛΙ !"Σταμάτα να γελάς και πες μου γιατί στον πούτσο με έφερες εδώ" Τον ρώτησα έτοιμη να του επιτεθώ, όταν άκουσε την λέξη που χρησιμοποίησα σοβάρεψε

"Πρώτον πρόσεχε πως μου μιλάς " Με πρόσταξε "Δεύτερον σε έφερα εδώ για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα" Μου είπε με ένα αλαζονικό ύφος.

Νομίζω ότι τώρα τον έχασα τελείως !!

"Τι ακριβώς θέλεις να ξεκαθαρίσουμε ??" τον ρώτησα εμφανώς μπερδεμένη

"Για να εξηγούμαστε να μην παρεξηγούμαστε θα μου μιλάς πιο ωραία. Δεν ήρθες εσύ εδώ τώρα για να τα κάνεις όλα μπουρδέλο. Εμένα θα προσέχεις πως μου μιλάς και θα σκέφτεσαι πολύ πριν το κάνεις" Μου είπε με υφάκι και περίμενε την απάντησή μου.

Και κάπου εκεί ήταν που έσκασα στα γέλια. Συγνώμη ρε παιδία δεν άντεξα άλλο . Δηλαδή ποιος νομίζει ότι είναι που θα μου πει εμένα πως να μιλάω και σε ποιόν??!!Να φανταστείτε ούτε η μάνα μου δεν το έχει καταφέρει αυτό τόσο καιρό!!

Σηκώθηκα όρθια,τον πλησίασα και είπα " Θα μιλάω σε όποιον θέλω όπως θέλω και όποτε θέλω . Δεν γεννήθηκε ακόμα ο άνθρωπος που θα μου βάλει εμένα όρια " Του λέω με ύφος "Το λέω για να εξηγούμαστε να μην παρεξηγούμαστε "του λέω επαναλαμβάνοντας ειρωνικά τα λόγια. Και τότε χτυπάει το κουδούνι και πάω να φύγω για να ανέβω στην τάξη μου αλλα μου πιάνει το μπράτσο και μου λέει.

"Μου αρέσει που είσαι δυναμική αλλά μην είσαι τόσο σίγουρη για τον εαυτό σου " μου λέει υποτιμώντας με

"Δεν υπήρξε και δεν θα υπάρξει άνθρωπος που να με κάνει να μην νοιώθω σίγουρη για τον εαυτό μου" του είπα με σιγουριά και πήγα να φύγω αλλά με ξανασταμάτησε.

"Τι θα γίνει τώρα εδώ θα την βγάλουμε??"ρωτάω φανερά ενοχλημένη

"Εμείς δεν τελειώσαμε ακόμη" ψιθυρίζει στο αυτί μου κάνοντας με να ανατριχιάσω.

"Αυτό είναι σίγουρο " του απαντάω , ελευθερώνω το χέρι μου από την λαβή του ,του κλείνω το μάτι και φεύγω .

Fight With The DevilWhere stories live. Discover now