Kendime güzel gelecek bulmam gerekiyor. Bunu sadece ben başarabilirim. Kimse için değil kendim için çünkü kimsenin gölgesi altında kalamam, bu bana kötü hissettiriyor,gerçekten kötü...
Bugün yeni hayatımda ilk günüm diyebileceğim bir gün. Bugün o okuldan kurtulup farklı bir başlangıca açılacağım gün. Kendim için, kendimi daha iyi gösterebileceğim gün. Bugün benim günüm...
Sabah erkenden uyanıp yeni okulum için hazırlanmaya başladım. Güzelce yıkanıp,saçlarımı topladım. Ben öyle makyaj yapan cici kızlardan değildim. Dudağımı, gözümü boyamak bana göre şeyler değildi. Doğal olmak hayatın en güzel şeylerinden biridir bence.
Hazırlanıp aşağı kendime sandviç hazırlamaya başladım. Annem çalışan biriydi ve bu yüzden 10 yaşımdan beri kendi kahvaltımı hazırlamayı öğrenmiştim. Benim hiçbir zaman o güzel aile kahvaltısını yaptığım günüm olmadı. Babam 5 yaşındayken trafik kazasında hayatını kaybetmişti. O günden sonra zaten ne ben çocuk oldum ne de annem güzel bir hayat yaşayabildi. Ama olsun artık üzülmüyorum, alıştım, alışmak zorundaydım...
Hızlıca kahvaltımı yaptıktan sonra evden çıktım. Durak evimize yakındı bu yüzden çok zaman kaybetmeden varabilmiştim. Gelen ilk minibüse bindim ve en arka koltuğa oturup kulaklığımı taktım. Yağmurlu bir gündü ve en sevdiğim mevsimdeydik; sonbahar...Arkada Pinhani-Dünyadan Uzak çalıyordu."Yine gözümüz yükseklerde"diyordu Pinhani. O an gökyüzüne bakmak için kaldırdım kafamı o güzel damlaların inişini izledim. Bir an önce inip yağmurun altında yürümek istiyordum. Aslında yürürsem geç kalmazdım herhalde çünkü daha dersin başlamasına 30 dakika olması gerekiyordu.
Hiç tereddüt etmeden minibüsten inip gökyüzüyle buluştum. Arka fonda sevdiğim şarkı ve terapi diye düşündüğüm yürüyüş. Gökyüzünün altında,yağmurla birleşmek... Bunu hep kendimi huzursuz hissettiğimde yapardım. En çok da havanın karardığı zamanlar. Güz karanlığı derdim hep. Güz karanlığı iyi ki varsın, iyiki benimlesin derdim...Ve tam olarak farkında olmadan okulumun önünde duruyordum. SARIHAN KOLEJİ tabelasını izlediğimi fark ettim. Umarım burası kendimi göstereceğim ve hayallerimi gerçekleştirebileceğim yer olur. "Nolur,nolur bana iyi gel..."
~Bu ilk hikayem arkadaşlar heyecanımı tarif edemem bile... Umarım beğenirsiniz şimdiden teşekkürler🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZ KARANLIĞI
Teen Fiction"Ben üşüyorum Aras, ısınabilmeme yardım et. Bul beni..." Kendime güzel gelecek bulmam gerekiyor. Bunu sadece ben başarabilirim. Kimse için değil kendim için çünkü kimsenin gölgesi altında kalamam, bu bana kötü hissettiriyor, gerçekten kötü... Bugün...