Chapter 25

40 3 0
                                    

𝐒𝐭𝐞𝐥𝐥𝐚'𝐬 𝐏𝐎𝐕




𝑨 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒅𝒅𝒆𝒏 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅𝒔 𝒆𝒙𝒊𝒔𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒏𝒐𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒔𝒆𝒆. 𝑨 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒔 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒗𝒊𝒔𝒊𝒃𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒐𝒔𝒆 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆𝒔 𝒊𝒏 𝒔𝒖𝒑𝒆𝒓𝒏𝒂𝒕𝒖𝒓𝒂𝒍𝐬 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈𝒔. 𝑭𝒆𝒂𝒓 , 𝒔𝒂𝒅𝒏𝒆𝒔𝒔 , 𝒈𝒓𝒆𝒆𝒅 , 𝒋𝒆𝒂𝒍𝒐𝒖𝒔𝒚  𝒂𝒏𝒅 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒓𝒆𝒔𝒆𝒏𝒕𝒎𝒆𝒏𝒕 , 𝒄𝒂𝒏 𝒐𝒑𝒆𝒏 𝒂 𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒍 𝒕𝒐 𝒂 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆. 𝑰 𝒎𝒂𝒚 𝒃𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒄𝒓𝒂𝒛𝒚 𝒏𝒐𝒓 𝒊𝒏𝒔𝒂𝒏𝒆 , 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒅𝒆𝒏𝒚 , 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒔𝒆𝒆𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒆 , 𝒊𝒔 𝒎𝒂𝒈𝒊𝒄𝒂𝒍. 𝑰 𝒘𝒊𝒕𝒏𝒆𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝒖𝒏𝒕𝒐𝒍𝒅 𝒕𝒓𝒂𝒈𝒊𝒄 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒎𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒏𝒐𝒕 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒊𝒏 𝒍𝒊𝒇𝒆 ; 𝒉𝒐𝒘 𝒘𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒓𝒖𝒔𝒕 𝒂𝒏𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒂𝒔 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒂𝒔 , 𝒉𝒐𝒘 𝒘𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒍𝒆𝒂𝒓𝒏 𝒕𝒐 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒐𝒗𝒆 𝒇𝒐𝒓𝒘𝒂𝒓𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒄𝒉𝒂𝒑𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒊𝒗𝒆𝒔. 𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉𝒊𝒏 𝒂 𝒃𝒐𝒐𝒌 , 𝒎𝒂𝒚 𝒃𝒆 𝒕𝒐𝒍𝒅 𝒂𝒔 𝒂 𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 , 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒐 𝒎𝒆 , 𝒊𝒕 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒔𝒕𝒆𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒚 𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒘𝒐 𝒇𝒆𝒆𝒕 , 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒔𝒆𝒆𝒏 𝒎𝒊𝒍𝒍𝒊𝒐𝒏𝒔 𝒐𝒇 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒊𝒆𝒅. 𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕 𝒅𝒆𝒏𝒚 , 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝑰 𝒇𝒆𝒍𝒍 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒕𝒊𝒎𝒆.










"Should I really go back?" I asked myself as I looked at my king.



Nakangiti siyang nakatingala sa itaas. He look so happy gazing at it.




"Why do you love the moon so much ?" tanong ko.



Tumingin naman siya sakin at bumuntong hininga.




"It's just beautiful , and to the fact that someone out there might be looking at it too." sagot niya at tsaka ibinalik ang tingin sa itaas.




Palihim akong napangiti.



"Back then , whenever I look at the moon , I gaze at it as if I was with that someone who is gazing at it too." sagot ko at tumingin siya sakin at sinalubong ko ito ng matamis na ngiti.





"S-stella." usal niya ng makita niyang iniabot ko ang palad ko sakanya.


"Can I have this dance , my king ?" usal ko.



Ngumiti siya at agad akong inalayang tumayo.





"I thought you'd never ! You didn't talked back when I said I wanna dance with yo--"




The Kingdoms of Zodiacs (𝐻𝑒𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑆𝑒𝑟𝑖𝑒𝑠 # 1) [𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝐃]Where stories live. Discover now