Chapter 22

36 3 0
                                    

𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒘𝒂𝒓 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒂 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒂𝒈𝒐  𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒂 𝒇𝒆𝒘 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒌𝒏𝒆𝒘. 𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒓𝒐𝒘𝒏 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈𝒔 (𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒖𝒓𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒓𝒖𝒍𝒆𝒓𝒔 𝒐𝒇 𝒁𝒐𝒅𝒊𝒂𝒄). 𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒄𝒕𝒖𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒘𝒂𝒓 𝒐𝒇 𝒁𝒐𝒅𝒊𝒂𝒄 𝑲𝒊𝒏𝒈𝒅𝒐𝒎𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒘 𝒈𝒆𝒏𝒆𝒓𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒐𝒇 𝒁𝒐𝒅𝒊𝒂𝒄 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘.






𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒂𝒊𝒏𝒚 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝑸𝒖𝒆𝒆𝒏 𝑫𝒊𝒂𝒏𝒂 , 𝒕𝒉𝒆 𝑸𝒖𝒆𝒆𝒏 𝒘𝒉𝒐 𝒇𝒐𝒖𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒁𝒐𝒅𝒊𝒂𝒄 𝒌𝒊𝒏𝒈𝒅𝒐𝒎 , 𝒓𝒆𝒑𝒐𝒓𝒕𝒆𝒅𝒍𝒚 𝒈𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒊𝒓𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒓𝒊𝒈𝒈𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒓𝒖𝒍𝒆𝒓𝒔.




𝑸𝒖𝒆𝒆𝒏 𝑫𝒊𝒂𝒏𝒂'𝒔 𝒑𝒓𝒆𝒏𝒂𝒏𝒄𝒚 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒖𝒑𝒑𝒐𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒉𝒊𝒅𝒅𝒆𝒏 , 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒂𝒍𝒍𝒔 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒆𝒂𝒓𝒔.. 𝒔𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒆𝒗𝒆𝒂𝒍𝒆𝒅.



"𝐊𝐚𝐦𝐚𝐡𝐚𝐥𝐚𝐧 , 𝐤𝐚𝐦𝐛𝐚𝐥 𝐚𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐚𝐤 𝐦𝐨 ! " 𝐦𝐚𝐬𝐚𝐲𝐚 𝐧𝐠𝐮𝐧𝐢𝐭 𝐦𝐚𝐡𝐢𝐧𝐚𝐧𝐠 𝐛𝐮𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐛𝐚𝐞.






"𝐀-𝐚𝐤𝐢𝐧 𝐧𝐚.." 𝐤𝐚𝐡𝐢𝐭 𝐩𝐚𝐰𝐢𝐬 𝐧𝐚 𝐩𝐚𝐰𝐢𝐬 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐧𝐢𝐡𝐢𝐧𝐠𝐚𝐥 𝐦𝐚𝐧 𝐚𝐲 𝐡𝐢𝐧𝐝𝐢 𝐦𝐚𝐭𝐚𝐠𝐨 𝐬𝐚 𝐦𝐮𝐤𝐚 𝐧𝐠 𝐑𝐞𝐲𝐧𝐚 𝐚𝐧𝐠 𝐥𝐚𝐛𝐢𝐬 𝐧𝐚 𝐩𝐚𝐠𝐤𝐚 𝐭𝐮𝐰𝐚 𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐥𝐚𝐲𝐚𝐧 𝐧𝐢𝐲𝐚 𝐚𝐧𝐠 𝐤𝐚𝐧𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐝𝐚𝐥𝐚𝐰𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐮𝐦𝐮𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐠𝐡𝐞𝐥.






"𝐌𝐠𝐚 𝐚𝐧𝐚𝐤 𝐤𝐨.." 𝐢𝐲𝐚𝐤 𝐧𝐠 𝐑𝐞𝐲𝐧𝐚.





"𝐊𝐚𝐦𝐚𝐡𝐚𝐥𝐚𝐧 , 𝐚𝐧𝐨𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐥𝐚𝐤 𝐦𝐨𝐧𝐠 𝐠𝐚𝐰𝐢𝐧 ?" 𝐭𝐚𝐧𝐨𝐧𝐠 𝐛𝐚𝐛𝐚𝐞.





"𝐏𝐚𝐠 𝐧𝐚𝐥𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐧𝐢𝐥𝐚𝐧𝐠 𝐧𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐚𝐤 𝐧𝐚 𝐚𝐤𝐨 , 𝐩𝐚𝐩𝐚𝐭𝐚𝐲𝐢𝐧 𝐧𝐢𝐥𝐚 𝐚𝐧𝐠 𝐦𝐠𝐚 𝐛𝐚𝐭𝐚.." 𝐦𝐚𝐥𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐭 𝐧𝐚 𝐮𝐬𝐚𝐥 𝐧𝐠 𝐑𝐞𝐲𝐧𝐚.





𝑻𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒆𝒆𝒅𝒏𝒆𝒔𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒋𝒆𝒂𝒍𝒐𝒖𝒔𝒚 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒓𝒖𝒍𝒆𝒓𝒔  𝒘𝒂𝒔𝒏'𝒕 𝒏𝒆𝒘 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒆𝒓. 𝑺𝒉𝒆 𝒌𝒏𝒆𝒘 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒏𝒆. 𝑻𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒔𝒊𝒄𝒌 , 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒖𝒍𝒆𝒓𝒔 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒆𝒎𝒑𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒌𝒊𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒂𝒃𝒚 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒐𝒎𝒃 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒃𝒐𝒓𝒏 𝒔𝒐 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒄𝒂𝒏 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒊𝒈𝒉𝒆𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒏𝒆.






The Kingdoms of Zodiacs (𝐻𝑒𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑆𝑒𝑟𝑖𝑒𝑠 # 1) [𝐂𝐎𝐌𝐏𝐋𝐄𝐓𝐄𝐃]Where stories live. Discover now