פרק 2

42 7 0
                                    

אית'ן

מלא אזעקות הופעלו ברקע ואש התחילה לבעור, כולם צעקו "הצילוווו" "תברחו!" נוסו על נפשכם", ועוד הרבה. אבל לי לא היה אכפת. רק חיפשתי את נועם והנה, היא עמדה רחוק יותר והסתכלה בבהלה גדולה. עכשיו עדיין חשוך, ורואים שהיא רק עכשיו קמה. מעניין, איך היא הצליחה להירדם? טוב לא יודע אז התקרבתי אליה ושאלתי אותה "הכל טוב?" "כן..." אמרה במבט מעוקם. "יש משהו? ספרי לי." "לא, פשוט מה שקורה כאן מפחיד אותי" הסתכלתי עליה ומסרתי לה מבט מלא חום ואהבה, והיא נרגעה טיפונת (אני כל כך אוהב אותה, ואני בטוח שהיא גם אותי). "איפה ליאם?" היא שאלה. וואו, ליאם! רק עכשיו נזכרתי. כמה לא מתחשב מצידי, הוא תלמיד חדש בכיתה ואנחנו החברים היחידים שלו. "בואי נחפש, נמצא אותו אל תדאגי" אמרתי במבט עם ביטחון אפילו שלא הייתי הכי בטוח לגבי זה... לא משנה הנה הוא צורח עם כל השאר. מובן מאליו.

ואז נשמע המנהל ברמקול והוא אמר "חברים, אנחנו לא יודעים מה קורה אבל האש הגיעה כבר לחדר המורים וממשיכה להתפשט וכנראה ראיתם אותה גם בחוץ. ניסינו להזמין מישהו שיוכל לעזור לנו, אבל אין קליטה. אין מה לעשות, אז יש לי משהו להגיד לכם, לכו מכאן! האש תהרוג את כולנו אז עופו!! תעשו......." שתיקה. שתיקה ארוכה. הבנו שזה הגיע גם לחדר של המנהל, ולא התעודדנו בכלל. כולם היו מבועתים.

ואז נועם תפסה את היד שלי ותפסה את היד של ליאם, ואמרה "קדימה, רוצו".

ליאם

מה הלך כאן? רצנו כמו משוגעים ולא פתחתי את העיניים לשניה, ואז כשהיינו קצת פחות מהירים העזתי לפתוח עיניים וראיתי... יער. לא סתם יער, אלא היה לו עצים סגולים וכחולים והיה אפשר להרגיש כאילו הם נועצים בנו עיניים. הצטמררתי מאוד ועצרתי את הריצה שלנו. נועם ואית'ן, מחובקים יחד, פתחו גם הם את העיניים והיו בשוק בדיוק כמוני. הדשא התפתל לכל מיני כיוונים ועלה ממנו ניצוצות מוזרים. אפשר להגיד שהוא קסום, אבל לא נראה לעין נפש חיה. אית'ן פתח ראשון את הפה. "מה זה?" רק שני מילים יצאו ממנו. אפשר להבין, לא רואים את זה כל יום. ואז הסתכלתי על נועם, ונראה כאילו היא חושבת על משהו אחר, כאילו אין פה את הדבר הכי מטורף שילד בן 13 יכול לראות. גם אית'ן שם לב, ושאל "מה קורה לך נועם? מאז שקמת נראה כאילו את מסתירה משהו." היא הסתכלה בדאגה לכל כיוון ולבסוף הסתכלה עלינו וגימגמה "אמממממ..."

כן זה היה החלק השני, נהנתם? תכתבו תגובה למטה ואולי אפרסם את החלק השלישי. סורי שהיה קצר אל תכעסו עלי זה רק ההתחלה הפרק הבא יהיה הרבה יותר ארוך אז זהו זה הכל ביייי

עולם האפלה-מכשף הימים (מוקפא)Where stories live. Discover now